*Slankekrigen skravletråd*

:eek::eek::eek::eek:
Du er RÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! åssen i granskauen får du det til!?!?!?!?
★☆★duppedingsen★☆★

Takk :) spiser vanlig middager (spiser alltid hos mamma og pappa :p så spiser det eg får servert :p ) men spiser litt mindre no enn før. Veier noe av middagene for å holde ca kontroll på kalorier. Tar mer oppå av det som er minst kalorier og mindre oppå av det som er mere kalorier :p så spiser eg i grunn bare nutrilettbarer, knekkebrød, salat, eggerøre og frukt ellers. Smoothie hvis eg skal kose meg litt :p eineste forskjellen på no og før er egentlig bare at eg spiser oftere og har mer fokus på ja og nei mat :)

var på senteret i går og gikk forbi bakeriet. Før hadde eg nok stoppa og kjøpt med en bolle og en kakao i farta. Men i går frista det ikkje en gang :D bare fordi at eg no er mere bevist på at en skolebolle er like mye kalorier i som 3 av mine måltider i løpe av dagen :p pluss det e mye sukker i tillegg selvfølgelig :)

Jeg har snikveid:oops::oops::oops::oops:
Men er nesten litt glad jeg har gjort det, for det har vært en ekstra motivasjon denne uka!!! Hvis det blir som jeg håper på så er jeg nede i 1kg mindre enn forrige uke på morgendagens veiing:D:D
★☆★duppedingsen★☆★

Syns da e så kjekt å snikveie :D kor mye har du gått ned tilsammen? :)

Så lenge jeg ikke går opp denne uken. Er jeg fornøyd. Mensen rundt hjørnet. Også kjennes musklene hovne ut etter trenings forandringen:P

Kjære gud gi meg matlyst!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Då har eg vært på vekta og eg va ned -0,6 siden i går tidlig. Så denne uka har 1,5 kg forlatt meg :D jeeeey. Da va målet mitt nådd for denne uka hvertfall. Total nedgang sinden start er -6,7 kg :D

Då har eg vært på vekta og eg va ned -0,6 siden i går tidlig. Så denne uka har 1,5 kg forlatt meg :D jeeeey. Da va målet mitt nådd for denne uka hvertfall. Total nedgang sinden start er -6,7 kg :D
Helt utrolig bra jobba!! Vi på april13 forumet skal nå langt, så heier på oss alle, tross forskjellige lag. Jeg ligger enda i senga, men med en lys våken snuppe ved siden av, så ikke lenge til jeg skal veie heller. Ikke veid siden forrige fredag, så nå er jeg SPENT!! Skikkelig sommerfugler i magen:p

Helt utrolig bra jobba!! Vi på april13 forumet skal nå langt, så heier på oss alle, tross forskjellige lag. Jeg ligger enda i senga, men med en lys våken snuppe ved siden av, så ikke lenge til jeg skal veie heller. Ikke veid siden forrige fredag, så nå er jeg SPENT!! Skikkelig sommerfugler i magen:p

Spennende :D må oppdatere meg når du har vært på vekta :D

Så lenge lag rosa ikke havner nederst idag så bryr jeg meg lite om resultatene :( har ikke lyst å ryke ut!

Så lenge lag rosa ikke havner nederst idag så bryr jeg meg lite om resultatene :( har ikke lyst å ryke ut!
Og vi kom så absolutt ikke nederst!!!!!! Vi kom øverst! !! Fin uke for oss likevel da!!!

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp