*Slankekrigen skravletråd*

Hørtes ikke dumt ut det da:) Må lese litt om det og se om jeg blir fristet til å være med ;)
det er jo bare SÅÅÅÅÅÅ mye du faktisk KAN spise!!! :-)

★☆★duppedingsen★☆★

det er jo bare SÅÅÅÅÅÅ mye du faktisk KAN spise!!! :-)

★☆★duppedingsen★☆★
Håper det er mye variasjon :) Er redd mye av det jeg spiser ikke inngår der også da :confused:

Håper det er mye variasjon :) Er redd mye av det jeg spiser ikke inngår der også da :confused:
Antagelig er det mye du må "droppe". Igjen, det heter jo en Challenge for en grunn ;) Men hva et det du er bekymret for å ikke kunne spise da? :-)

★☆★duppedingsen★☆★

I morgen skal jeg på.....
......
Kickboxing igjen. 7år!!!! Siden sist.
*sommerfugler i magen*
oioioi!!!! Så moro!!!!!!! :D:D:D:D
Få ut litt aggresjon!?!,:p:p
Jeg skal på Piloxing på torsdag, syns det er tungt nok jeg:p:p
★☆★duppedingsen★☆★

Antagelig er det mye du må "droppe". Igjen, det heter jo en Challenge for en grunn ;) Men hva et det du er bekymret for å ikke kunne spise da? :-)

★☆★duppedingsen★☆★
Er vel egentlig melkeprodukter og brød. Spiser jo det stort sett hver dag:/ Kan man bruke havremelk eller soyamelk da?

Er vel egentlig melkeprodukter og brød. Spiser jo det stort sett hver dag:/ Kan man bruke havremelk eller soyamelk da?
nope;);)
Ikke det heller... Soya er fyfy, og havre er jo korn, samme som i brød og bakverk, dermed ville poenget vært borte ;) Kan bruke kokosmelk da ;) Men det er en challenge for en grunn, og helsegevinsten er verdt det uansett! !! ;);)
★☆★duppedingsen★☆★

nope;);)
Ikke det heller... Soya er fyfy, og havre er jo korn, samme som i brød og bakverk, dermed ville poenget vært borte ;) Kan bruke kokosmelk da ;) Men det er en challenge for en grunn, og helsegevinsten er verdt det uansett! !! ;);)
★☆★duppedingsen★☆★
Okei. Skjønner den:) Kokosmelk er jo godt da:) Hadde sikkert hatt godt av å være med på en slik challenge da, er jo litt lettere når det er flere som holder på sammen også:)

Okei. Skjønner den:) Kokosmelk er jo godt da:) Hadde sikkert hatt godt av å være med på en slik challenge da, er jo litt lettere når det er flere som holder på sammen også:)
helt klart!!!! Vi kan gi hverandre inspirasjon til måltider, støtte om man sliter med å komme seg gjennom søtsuget osv!!!!!! :-)

★☆★duppedingsen★☆★

helt klart!!!! Vi kan gi hverandre inspirasjon til måltider, støtte om man sliter med å komme seg gjennom søtsuget osv!!!!!! :-)

★☆★duppedingsen★☆★
Kjenner at jeg har veldig lyst til å prøve det ut altså:) Er likevel noe som ikke overbeviser meg helt, fokuserer for mye på hva jeg ikke kan spise enda :/

Kjenner at jeg har veldig lyst til å prøve det ut altså:) Er likevel noe som ikke overbeviser meg helt, fokuserer for mye på hva jeg ikke kan spise enda :/
Du må bare prøve å fokusere på hva du KAN spise tror jeg :-) Jeg og var litt skeptisk til alle "begrensningene" når jeg begynte å lese om det.. men det er jo såååå mye manKAN spise hvis man bare er litt kreativ ;)

★☆★duppedingsen★☆★

Du må bare prøve å fokusere på hva du KAN spise tror jeg :-) Jeg og var litt skeptisk til alle "begrensningene" når jeg begynte å lese om det.. men

★☆★duppedingsen★☆★

Du må bare prøve å fokusere på hva du KAN spise tror jeg :-) Jeg og var litt skeptisk til alle "begrensningene" når jeg begynte å lese om det.. men det er jo såååå mye manKAN spise hvis man bare er litt kreativ ;)

★☆★duppedingsen★☆★
Det har du rett i:) Jeg skal prøve å få lest meg litt opp på det i løpet av kvelden;)

Er det en slags lavkarbo-diett?
nei, jeg føler ikke det... Selvfølgelig, med mindre sukker ig mindre bakst, blir det kanskje ikke mye karbohydrater sånn sett, men er ikke det som er fokuset :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Det har du rett i:) Jeg skal prøve å få lest meg litt opp på det i løpet av kvelden;)
ja, så bra! !! :-)

★☆★duppedingsen★☆★

nei, jeg føler ikke det... Selvfølgelig, med mindre sukker ig mindre bakst, blir det kanskje ikke mye karbohydrater sånn sett, men er ikke det som er fokuset :-)

★☆★duppedingsen★☆★
Skjønner :-)
Blir det bare for en periode? Eller som en livsstilsendring?
Og teller man kalorier eller noe sånt? :)
Er jammen ikke lett å vite hva man skal gå for når det florerer av forskjellige dietter :D

Skjønner :-)
Blir det bare for en periode? Eller som en livsstilsendring?
Og teller man kalorier eller noe sånt? :)
Er jammen ikke lett å vite hva man skal gå for når det florerer av forskjellige dietter :D
I første omgang er det en 30 day Challenge, som er STRENG. Etter det skal man prøve å gjeninnfør litt og litt for å se om man tåler/er allergisk mot noe av disse "vanlige" produktene man nærmest har fått inn med morsmelka.... I lengden håper jeg på å kunne leve på en Paleofisert kost (Ta utgangspunkt i Paleo, men unne meg f.eks. et glass melk i ny og ne, eller kake i bursdag osv :-) ). Kanskje er jeg dritt lei når 30 dager har gått, og kanskje jeg eelsker det :-P

Man skal absolutt ikke telle kalorier eller noe, spiser akkurat hvor mye jeg vil av de matvarene som er godkjent :-)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp