det er jo bare SÅÅÅÅÅÅ mye du faktisk KAN spise!!!Hørtes ikke dumt ut det da Må lese litt om det og se om jeg blir fristet til å være med
★☆★duppedingsen★☆★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er jo bare SÅÅÅÅÅÅ mye du faktisk KAN spise!!!Hørtes ikke dumt ut det da Må lese litt om det og se om jeg blir fristet til å være med
Håper det er mye variasjon Er redd mye av det jeg spiser ikke inngår der også dadet er jo bare SÅÅÅÅÅÅ mye du faktisk KAN spise!!!
★☆★duppedingsen★☆★
Antagelig er det mye du må "droppe". Igjen, det heter jo en Challenge for en grunn Men hva et det du er bekymret for å ikke kunne spise da?Håper det er mye variasjon Er redd mye av det jeg spiser ikke inngår der også da
oioioi!!!! Så moro!!!!!!!I morgen skal jeg på.....
......
Kickboxing igjen. 7år!!!! Siden sist.
*sommerfugler i magen*
Oioioi så spennende!!!! Lykke tilI morgen skal jeg på.....
......
Kickboxing igjen. 7år!!!! Siden sist.
*sommerfugler i magen*
Er vel egentlig melkeprodukter og brød. Spiser jo det stort sett hver dag:/ Kan man bruke havremelk eller soyamelk da?Antagelig er det mye du må "droppe". Igjen, det heter jo en Challenge for en grunn Men hva et det du er bekymret for å ikke kunne spise da?
★☆★duppedingsen★☆★
nopeEr vel egentlig melkeprodukter og brød. Spiser jo det stort sett hver dag:/ Kan man bruke havremelk eller soyamelk da?
Okei. Skjønner den Kokosmelk er jo godt da Hadde sikkert hatt godt av å være med på en slik challenge da, er jo litt lettere når det er flere som holder på sammen ogsånope
Ikke det heller... Soya er fyfy, og havre er jo korn, samme som i brød og bakverk, dermed ville poenget vært borte Kan bruke kokosmelk da Men det er en challenge for en grunn, og helsegevinsten er verdt det uansett! !!
★☆★duppedingsen★☆★
helt klart!!!! Vi kan gi hverandre inspirasjon til måltider, støtte om man sliter med å komme seg gjennom søtsuget osv!!!!!!Okei. Skjønner den Kokosmelk er jo godt da Hadde sikkert hatt godt av å være med på en slik challenge da, er jo litt lettere når det er flere som holder på sammen også
Kjenner at jeg har veldig lyst til å prøve det ut altså Er likevel noe som ikke overbeviser meg helt, fokuserer for mye på hva jeg ikke kan spise enda :/helt klart!!!! Vi kan gi hverandre inspirasjon til måltider, støtte om man sliter med å komme seg gjennom søtsuget osv!!!!!!
★☆★duppedingsen★☆★
Du må bare prøve å fokusere på hva du KAN spise tror jeg Jeg og var litt skeptisk til alle "begrensningene" når jeg begynte å lese om det.. men det er jo såååå mye manKAN spise hvis man bare er litt kreativKjenner at jeg har veldig lyst til å prøve det ut altså Er likevel noe som ikke overbeviser meg helt, fokuserer for mye på hva jeg ikke kan spise enda :/
Du må bare prøve å fokusere på hva du KAN spise tror jeg Jeg og var litt skeptisk til alle "begrensningene" når jeg begynte å lese om det.. menKjenner at jeg har veldig lyst til å prøve det ut altså Er likevel noe som ikke overbeviser meg helt, fokuserer for mye på hva jeg ikke kan spise enda :/
Det har du rett i Jeg skal prøve å få lest meg litt opp på det i løpet av kveldenDu må bare prøve å fokusere på hva du KAN spise tror jeg Jeg og var litt skeptisk til alle "begrensningene" når jeg begynte å lese om det.. men det er jo såååå mye manKAN spise hvis man bare er litt kreativ
★☆★duppedingsen★☆★
nei, jeg føler ikke det... Selvfølgelig, med mindre sukker ig mindre bakst, blir det kanskje ikke mye karbohydrater sånn sett, men er ikke det som er fokusetEr det en slags lavkarbo-diett?
ja, så bra! !!Det har du rett i Jeg skal prøve å få lest meg litt opp på det i løpet av kvelden
Skjønnernei, jeg føler ikke det... Selvfølgelig, med mindre sukker ig mindre bakst, blir det kanskje ikke mye karbohydrater sånn sett, men er ikke det som er fokuset
★☆★duppedingsen★☆★
I første omgang er det en 30 day Challenge, som er STRENG. Etter det skal man prøve å gjeninnfør litt og litt for å se om man tåler/er allergisk mot noe av disse "vanlige" produktene man nærmest har fått inn med morsmelka.... I lengden håper jeg på å kunne leve på en Paleofisert kost (Ta utgangspunkt i Paleo, men unne meg f.eks. et glass melk i ny og ne, eller kake i bursdag osv ). Kanskje er jeg dritt lei når 30 dager har gått, og kanskje jeg eelsker detSkjønner
Blir det bare for en periode? Eller som en livsstilsendring?
Og teller man kalorier eller noe sånt?
Er jammen ikke lett å vite hva man skal gå for når det florerer av forskjellige dietter