Men vi tapte ikke!!!Æsj, om lag grønn taper, så ryker jeg Hadde gått ned 0,3kg, men det var ikke nok denne uka
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men vi tapte ikke!!!Æsj, om lag grønn taper, så ryker jeg Hadde gått ned 0,3kg, men det var ikke nok denne uka
Nei, for vi VANT!!!!!!!Men vi tapte ikke!!!
Jeeeeeeej!!!!Nei, for vi VANT!!!!!!!
Hurra for dereNei, for vi VANT!!!!!!!
Jeg velger å takke DEG med din supre nedgang for at jeg ikke røkJeeeeeeej!!!!
Awh. Søt du er ♥ hihi. Neste uke er DIN uke ♥Jeg velger å takke DEG med din supre nedgang for at jeg ikke røk
Bare jeg ikke går ned minst, for jeg vil være med leeeeengeAwh. Søt du er ♥ hihi. Neste uke er DIN uke ♥
Og det SKAL du!!!!Bare jeg ikke går ned minst, for jeg vil være med leeeeenge
Du også Veldig motiverende dette!!Og det SKAL du!!!!
Ja det er det virkelig! !!!Du også Veldig motiverende dette!!
så bra!!!! Jeg for min del blir litt deppa når vekta står på stedet hvil sååå lengeJeg er så glad for at jeg rakk å bli med på slankekrigen. Ble liksom det store dyttet i rompa for min del
Der ser du, plutselig går vekta nedover Til fredag vettuså bra!!!! Jeg for min del blir litt deppa når vekta står på stedet hvil sååå lenge
Hvertfall når cm rundt livet og lårene osv blir mindre
Men typisk da, i dag veide jeg nøyaktig 1kg mindre da jeg sto opp enn i går
★☆★duppedingsen★☆★
Samme her!!Jeg er så glad for at jeg rakk å bli med på slankekrigen. Ble liksom det store dyttet i rompa for min del
Helt enig!!Jeg er så glad for at jeg rakk å bli med på slankekrigen. Ble liksom det store dyttet i rompa for min del
Der ser du. Da har du en kjempe fordel på fredag du daså bra!!!! Jeg for min del blir litt deppa når vekta står på stedet hvil sååå lenge
Hvertfall når cm rundt livet og lårene osv blir mindre
Men typisk da, i dag veide jeg nøyaktig 1kg mindre da jeg sto opp enn i går
★☆★duppedingsen★☆★