Tør ikke veie
Jooo. Heie på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tør ikke veie
Har du veid?Jooo. Heie på deg
Har du veid?
Hvordan gikk det?
Hvordan gikk det?
Ikkje så veldig bra :/ tror eg må vurdere å bruke vekta i måren. Har ikkje bestemt meg heilt enda. er den dårligste nedgangen min så langt har du vært oppå no?
Nå er jeg spent på vekta deres. skal strax hoppe på selvÅja. Burde vurdert det jeg også, gikk nettopp på. Men fredag er liksom dagen jeg gleder meg til hver uke. Men kan jo være jeg dropper sjokoladen og bare spiser taco og drikker brus da, får se. Men bruker vekta jeg fikk i dag. Min dårligste uke også
Nå er jeg spent på vekta deres. skal strax hoppe på selv
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Veier 67,9kg nå-ned 0,3kgNå er jeg spent på vekta deres. skal strax hoppe på selv
1 kg er jo kjempe bra da!!Bare en kg ned fra forje uke det blir null snop på meg i helgen kordan såg vekta ut hos deg i dag då?
1 kg er jo kjempebra!!!!Bare en kg ned fra forje uke det blir null snop på meg i helgen kordan såg vekta ut hos deg i dag då?
1 kg er jo kjempe bra da!!
1 kg er jo kjempebra!!! Jeg ble superfornøyd av å ha gått ned 1,2 liksomBare en kg ned fra forje uke det blir null snop på meg i helgen kordan såg vekta ut hos deg i dag då?
KJEMPEBRA mamiii Håper ikke lag grønn taper, for da ryker sikkert jeg1 kg er jo kjempebra!!! Jeg ble superfornøyd av å ha gått ned 1,2 liksom
Nei, du skal IKKE ryke!!! Skjer ikke at lag grønn taper vettu ♥ og du har jo gått NED, det er jo bra!!! siat uke gikk jo jeg OPP bare 0,1, but still...KJEMPEBRA mamiii Håper ikke lag grønn taper, for da ryker sikkert jeg
Vi får bare krysse fingrene!!Nei, du skal IKKE ryke!!! Skjer ikke at lag grønn taper vettu ♥ og du har jo gått NED, det er jo bra!!! siat uke gikk jo jeg OPP bare 0,1, but still...
Krysser alt jeg harVi får bare krysse fingrene!!
Tusen takkKrysser alt jeg har