*Slankekrigen skravletråd*

Åja. Burde vurdert det jeg også, gikk nettopp på. Men fredag er liksom dagen jeg gleder meg til hver uke. Men kan jo være jeg dropper sjokoladen og bare spiser taco og drikker brus da, får se. Men bruker vekta jeg fikk i dag. Min dårligste uke også:(

Ikkje så veldig bra :/ tror eg må vurdere å bruke vekta i måren. Har ikkje bestemt meg heilt enda. :) er den dårligste nedgangen min så langt :p har du vært oppå no?
Åja. Burde vurdert det jeg også, gikk nettopp på. Men fredag er liksom dagen jeg gleder meg til hver uke. Men kan jo være jeg dropper sjokoladen og bare spiser taco og drikker brus da, får se. Men bruker vekta jeg fikk i dag. Min dårligste uke også:(
Nå er jeg spent på vekta deres. :D skal strax hoppe på selv ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå er jeg spent på vekta deres. :D skal strax hoppe på selv ;)

Bare en kg ned fra forje uke :( det blir null snop på meg i helgen :) kordan såg vekta ut hos deg i dag då?

KJEMPEBRA mamiii:D Håper ikke lag grønn taper, for da ryker sikkert jeg:(
Nei, du skal IKKE ryke!!! Skjer ikke at lag grønn taper vettu ♥ og du har jo gått NED, det er jo bra!!! :) siat uke gikk jo jeg OPP :( bare 0,1, but still... ;)

Nei, du skal IKKE ryke!!! Skjer ikke at lag grønn taper vettu ♥ og du har jo gått NED, det er jo bra!!! :) siat uke gikk jo jeg OPP :( bare 0,1, but still... ;)

Vi får bare krysse fingrene!! :)

vurderer å trekke meg fra hele slankekrigen, dette er bare deprimerende....

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp