Hvem app!?!???
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Da lure eg og på den vil eg og ha meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem app!?!???
Lurer jeg også?!?Hvem app!?!???
Appen som hører til vekta heter Withings Health Mate.Hvem app!?!???
Appen som hører til vekta heter Withings Health Mate.
Men det finnes mange andre som også kan koble seg på vekta, bruker TactioHealth også for de har litt forskjellig oversikt.
Men man må ha denne vekta:
http://store.apple.com/no/product/HB930ZM/A/withings-wifi-smart-body-analyzer-digital-scale
Den er dyr, men veldig motiverende så vil si den er verdt pengene
Nei de jeg har er på engelsk, men det er ikke så mye man trenger og lese.Åhhh. Den trur eg berre eg må ha e appen på norsk eller?
Nei de jeg har er på engelsk, men det er ikke så mye man trenger og lese.
Man stiller inn vekta på enten kg eller lbs, og da kommer det automatisk kg i appene
Man har god oversikt over bmi og fettprosent der også
Jeg har forresten lagt inn Withings vekta i MyfitnessPal også, så den oppdaterer vekta mi der automatisk.
Så bra Det er jo ikke lenge tilGenialt. Den e bestillt kommer innen 28 januar
Så bra Det er jo ikke lenge til
Du bør laste ned TactioHealth. Jeg syns den er best. Man kan jo legge inn manuelt også.Genialt. Den e bestillt kommer innen 28 januar
Du bør laste ned TactioHealth. Jeg syns den er best. Man kan jo legge inn manuelt også.
Du registrerer vekt målet ditt og hvor mye du vil ned i uka. Så kommer det opp hvor hvor mange kalorier du kan spise til hvert måltid for å nå målet.
Ja den måler fettprosentMåle den fettprosenten også?
Kan eg laste ned appen no og ha den klar eller må/bør eg vente på vekta først?
Ja den måler fettprosent
Jeg har aaalt for høy fettprosent så håper den går ned sammen med vekta!
Du kan laste ned appen nå ja
Nei det får vi ikke håpeHåper bare ikke den nye vekta er all for stor forskjell på enn den eg har. Tenker at hvis eg går opp fleire kg på den e jo det dårlig deel for slankekrigen
Nei det får vi ikke håpe
Får satse på at begge vektere er nøyaktige
Nei det får vi ikke håpe
Får satse på at begge vektere er nøyaktige
Hmm ser ut som det står i meter 1,76m. Hvordan står det der?Går da ann å skrive høyden i cm?
Hmm ser ut som det står i meter 1,76m. Hvordan står det der?
Hmm ser ut som det står i meter 1,76m. Hvordan står det der?
Du må gå på 'apper og enheter' på myfitnesspal. Og nederst der trykker du for å legge til vektaKor la du til my fitness pal på den?