*Slankekrigen skravletråd*

Nei, du skal IKKE ryke!!! Skjer ikke at lag grønn taper vettu ♥ og du har jo gått NED, det er jo bra!!! :) siat uke gikk jo jeg OPP :( bare 0,1, but still... ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fliiiiiiink ! Du er god!

Parmadilien: Hold ut!
Hvordan er du i forhold til syklus nå? Bare så små ting kan gi negative resultater.

Jeg og har vert litt sur og lei idag. Rettogslett for at vekta ikke viste det jeg ville. Så jeg klaga mye til en vennine. Hun beroliga meg med at jeg måtte gi kroppen tid til å skjønne hva jeg holdt på med. Fettet bygges om til muskler nå i begynnelsen. Og da viser det ikke mye på vekta.
Hun sa at vi bare måtte ignorere vekta nå i begynnelsen. Og bare fortsette å være flink.
Stå på! Du er jo knall flink!

Jeg står på stedet hvil:(:(:(
Håper jeg snart ser nod nedgang, klikker for meg!!!
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Sitter å vurderer en rullekebab i dag. Meeeeen det e jo så lite sunt!!! Orker ikke lage så mye i dag når det bare er meg her :)

Eg får sååå dårlig samvittighet når eg spiser sjokolade no :/

Eg får sååå dårlig samvittighet når eg spiser sjokolade no :/
kjenner meg altfor godt igjen :( Har egentlig ikke minst mulighet til å skeie ut denne helgen, pga vekta nekter å rikke seg.. Men....
Vi får besøk av svigermor i morgen, og jeg VET jeg kommer til å gå på en smell da, for ho har alltid med nammenamme hjemmelaget bakst...:(:(
★☆★duppedingsen★☆★

Æsj, om lag grønn taper, så ryker jeg:( Hadde gått ned 0,3kg, men det var ikke nok denne uka:(

Back
Topp