*Slankekrigen skravletråd*

Vært hos svigers på middag i dag-hjemmelagd lapsgaus. Til dessert var det creme brullé, sjokoladepudding og vaniljesaus.. Noe jeg er sååå svak for!! Men hvem var det som kun spiste lapsgaus??
Jo det var meg det!! Stolt:D
flinka!!!!!!!!! åh, Creme brullé da!!!!!:eek::eek::p:p

★☆★duppedingsen★☆★

Så flinke dere har vært begge to:D Jeg var ikke like flink da det ble servert oreokake i dag :oops: Får legge inn litt ekstra trening neste uke:)

ååååh, har vært sååååå flink i dag!!!!!! (ja, må skryte litt av meg selv nå)
hatt besøk av svigermor i dag. Masse godt på bordet! :eek::eek:
Men den som gikk ut og tok seg friske bær og frukt? Jo det var meg!!!! Ikke tok jeg is, ikke brus og ikke noe søtbakst!!

go me!!!!:D:D:D
★☆★duppedingsen★☆★
Fy flaten du er flink!!!! Eller VI er flinke, hihi:D Spent til fredag!!!!!!!!

Fy flaten du er flink!!!! Eller VI er flinke, hihi:D Spent til fredag!!!!!!!!
Ja; denne uken SKAL jeg ha bonus!!!!!
Er superspent pp uka som kommer:eek::eek::eek::eek:
Nå SKAL jeg gå i minus!!!!

Heia oss!!! (selv om vi er på forskjellig lag :p:p )
★☆★duppedingsen★☆★

Jeg er svakest for sjokoladepuddingen og vaniljesausen jeg. Kan takke krigen for at jeg takka nei, for vil ha bonus;)
Ja bonusen motiverer! !! Fikk ikke forrige uke pga mormor:rolleyes::rolleyes::p:p

★☆★duppedingsen★☆★

Går bra! Føler jeg har hatt en god start på uka med både kost og trening:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Hva ble dagens middag i dag da? :)

I dag var middagen omelett med sopp og tomater og litt kokosmelk i:) og en salat:)

Nam, det hørtes veldig godt ut:)

Blei veldig bra og passe mett:) prøver meg på denne paleo greia vet du;)

Det er sikkert ikke dumt;) Er litt i tenkeboksen på det enda, er litt fristet jeg også. Så vi får se:)

Det er sikkert ikke dumt;) Er litt i tenkeboksen på det enda, er litt fristet jeg også. Så vi får se:)
åh, BLI MED!!!!!!

★☆★duppedingsen★☆★

åh, BLI MED!!!!!!

★☆★duppedingsen★☆★
Luftet ideen for mannen og han var ikke spesielt positiv :( :confused: Selv føler jeg at jeg vet litt for lite om hva jeg kan/ikke kan spise enda.. Hva er en lett frokost når man skal tidlig opp da, ikke mye tid til å lage noe?

Luftet ideen for mannen og han var ikke spesielt positiv :( :confused: Selv føler jeg at jeg vet litt for lite om hva jeg kan/ikke kan spise enda.. Hva er en lett frokost når man skal tidlig opp da, ikke mye tid til å lage noe?
Samboeren min skal heller ikke være med, det trenger du ikke bry deg om :-) Lag "din mat", legg til saus og ponnes frites så får han ete det:p:p:p

Lett frokost for meg er 2 bananer og et eple, eller 3 stekte egg med 2 skiver stekt kyllingfilet (slike påleggsskiver med Naturell kyllingfilet :-), evt lage salat kvelden før som jeg jafser i meg på morningen :-)
★☆★duppedingsen★☆★

Samboeren min skal heller ikke være med, det trenger du ikke bry deg om :-) Lag "din mat", legg til saus og ponnes frites så får han ete det:p:p:p

Lett frokost for meg er 2 bananer og et eple, eller 3 stekte egg med 2 skiver stekt kyllingfilet (slike påleggsskiver med Naturell kyllingfilet :-), evt lage salat kvelden før som jeg jafser i meg på morningen :-)
★☆★duppedingsen★☆★
Hørtes ikke dumt ut det da:) Må lese litt om det og se om jeg blir fristet til å være med ;)

Back
Topp