Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope. Jeg er speeeeentJeg er så spent på vekta i morgen...!
For har ikke snikveid denne uka
Har dere snikveid?
Hihi takk Men hadde jeg visst hvor nytt batteri til vekta lå før nå, så hadde det vært vanskeligere å ikke snikveie Men nå har jeg spist, så må vente til i morgen. Da er det FREDAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!Nope. Jeg er speeeeent
Du har forresten vært kjempeflink som ikke har snikveid!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Huff da"/ Hvordan er formen nå?Spent på vekta jeg også. .har ikke snikveid jeg heller men heller ikke fått trent siden mandag siden jeg har ligget rett ut
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jeeeeeej!!!!! beste dagen i uka ♥♥♥Hihi takk Men hadde jeg visst hvor nytt batteri til vekta lå før nå, så hadde det vært vanskeligere å ikke snikveie Men nå har jeg spist, så må vente til i morgen. Da er det FREDAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!
Det er det så absolutt!! TacoooooJeeeeeej!!!!! beste dagen i uka ♥♥♥
Feberen er borte, men veldig vondt i hodet:/Huff da"/ Hvordan er formen nå?
Æsj, hodepine er noe dritt!!! Håper du blir fort frisk nåFeberen er borte, men veldig vondt i hodet:/
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Og brus og sjokkis ♥♥♥♥ sikleeee.Det er det så absolutt!! Tacooooo
Så lenge det går nedover er det jo supert Hvor mye har du gått ned til nå da?Har snikveigd litt hver dag hihi. Går rette veien, men ikkje like fort som eg skulle ønske da :/ men så lenge det går nedover skal eg vel være fornøyd.
Hihi, jaaaa Har aldri gleda meg så mye til fredager som jeg gjør nå om dagen jeg. Og jeg liker detOg brus og sjokkis ♥♥♥♥ sikleeee.
Hihi. Samme her!!!!Hihi, jaaaa Har aldri gleda meg så mye til fredager som jeg gjør nå om dagen jeg. Og jeg liker det
Så lenge det går nedover er det jo supert Hvor mye har du gått ned til nå da?
Helt fantastisk da!! Og er såå enig i det du sier, sålenge det skal være en livstilendring så er det viktig å spise vanlig middag også. Hvor mye har du gått ned denne uken da?6,1 kg tilsammen på disse ukene. Frem til i dag tidlig. Hadde håpa 1,5 kg i uka. Men ser ut som det blir vanskelig å få til så lenge eg spiser vanlig middag. Hadde eg vært flinkere der kunne eg sikkert klart litt mer. Men tenker at når dette skal være livsstilsendring så må eg ha det sånn at det kan fungere etter slankekrigen er over og det kan eg fint klare med sånn eg spiser og trener no
Helt fantastisk da!! Og er såå enig i det du sier, sålenge det skal være en livstilendring så er det viktig å spise vanlig middag også. Hvor mye har du gått ned denne uken da?
Håper viiiirkelig jeg har klart mer enn forrige uke.. Bare -0,3 da
Så flink du er! !!!!!!!6,1 kg tilsammen på disse ukene. Frem til i dag tidlig. Hadde håpa 1,5 kg i uka. Men ser ut som det blir vanskelig å få til så lenge eg spiser vanlig middag. Hadde eg vært flinkere der kunne eg sikkert klart litt mer. Men tenker at når dette skal være livsstilsendring så må eg ha det sånn at det kan fungere etter slankekrigen er over og det kan eg fint klare med sånn eg spiser og trener no
6,1 kg tilsammen på disse ukene. Frem til i dag tidlig. Hadde håpa 1,5 kg i uka. Men ser ut som det blir vanskelig å få til så lenge eg spiser vanlig middag. Hadde eg vært flinkere der kunne eg sikkert klart litt mer. Men tenker at når dette skal være livsstilsendring så må eg ha det sånn at det kan fungere etter slankekrigen er over og det kan eg fint klare med sånn eg spiser og trener no