*Slankekrigen skravletråd*

Åja, hehe;) Nope, du har gått ned mest av ALLE i krigen!!!!!;) Tenk hvor flink du har vært!!!:D
Da er det jo bare ENDA morsommere da!!!:eek::eek::eek::eek::D:D:D

★☆★duppedingsen★☆★

DA var det 6 nye dager for å klare nedgang til fredag igjen..
Det kommer til å gå så fint!!!! Har du prøvd å sette opp matplan? Det har jeg begynt med nå (må nesten det pga Paleomat tar litt mer tid :-P ) , og det er myyyye lettere å spise jevnere og riktigere da syns jeg :-) Og Sett opp en liste for deg selv med "godkjente" og gode mellommåltid, og prøv å alltid velg sunneste alternativet på lista:p
Blir spennende å se neste uke igjen!!!! Neste llrsag er vi bedt i bursdag:eek::eek::eek: nesten så jeg håper Kim ikke vil gå, slik at vi kan bli hjemme og jeg kan unnslippe fristelsene:eek::eek::eek::confused::confused::p:p:p:p
★☆★duppedingsen★☆★

Det kommer til å gå så fint!!!! Har du prøvd å sette opp matplan? Det har jeg begynt med nå (må nesten det pga Paleomat tar litt mer tid :-P ) , og det er myyyye lettere å spise jevnere og riktigere da syns jeg :-) Og Sett opp en liste for deg selv med "godkjente" og gode mellommåltid, og prøv å alltid velg sunneste alternativet på lista:p
Blir spennende å se neste uke igjen!!!! Neste llrsag er vi bedt i bursdag:eek::eek::eek: nesten så jeg håper Kim ikke vil gå, slik at vi kan bli hjemme og jeg kan unnslippe fristelsene:eek::eek::eek::confused::confused::p:p:p:p
★☆★duppedingsen★☆★
Har ikke prøvd det, men det var lurt:D
Hehe, bursdager er skummelt:p Men i værste tilfellet, så ryker du uansett ikke neste uke;)

Flinke dere er :)
Jeg planlegger og maten min fram i tid, steker gjerne opp ett par pakker kylling kjøttdeig/karbonadedeig i gangen slik at jeg får veid opp og fordelt det i bokser til noen måltider :)

Eg har gått ned 0,6 kg siden i går :eek: e det mulig?

Eg har gått ned 0,6 kg siden i går :eek: e det mulig?
hehe, det var littbog det :-P Jeg har gått ned o,3 siden i går:p:p:p
de går sikkert fort opp igjen:p
★☆★duppedingsen★☆★

hehe, det var littbog det :-P Jeg har gått ned o,3 siden i går:p:p:p
de går sikkert fort opp igjen:p
★☆★duppedingsen★☆★

Ja, tror når kroppen oppdager at den har fått sjokolade i steden for salat så får nok vekta beskjed om det også vil eg tro :p

Ja, tror når kroppen oppdager at den har fått sjokolade i steden for salat så får nok vekta beskjed om det også vil eg tro :p
hihi, ja.... men jeg spiser ikke sjokolade da, så ksn jo håpe det blir slik likevel:p
Men noen ganger føles det som om vekta merker det før sjokoladen er svelget ned:p:p
★☆★duppedingsen★☆★

hihi, ja.... men jeg spiser ikke sjokolade da, så ksn jo håpe det blir slik likevel:p
Men noen ganger føles det som om vekta merker det før sjokoladen er svelget ned:p:p
★☆★duppedingsen★☆★

Eg skjeia ut i går. Og etterpå blei eg kvalm av angring :p for ein forferdelig følelse :p blir sikkert en sjokoladebit i dag også. Men skal prøve å la vær :)

Jeg og har gått ned siden i går. Jeg er tydeligvis tyngst dagen etter trening.
med andre ord må du ikke trene dagen før veiing!?!?!?:eek::eek::eek::eek:

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp