Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
høh??
★☆★duppedingsen★☆★
høh??
★☆★duppedingsen★☆★
Vektnedgangen som gjelder på hvem som ryker. Lag grønn kom øverst med mest nedgang, dere kom øverst med poengene på utfordringenhøh??
★☆★duppedingsen★☆★
Va nok grønn som vant men du vant imuniteten
hehe, ja så det etterpåVektnedgangen som gjelder på hvem som ryker. Lag grønn kom øverst med mest nedgang, dere kom øverst med poengene på utfordringen
Åja, hehe Nope, du har gått ned mest av ALLE i krigen!!!!! Tenk hvor flink du har vært!!!hehe, ja så det etterpå
Trodde den som vant immunitet var fra vinnerlaget jeg
★☆★duppedingsen★☆★
Da er det jo bare ENDA morsommere da!!!Åja, hehe Nope, du har gått ned mest av ALLE i krigen!!!!! Tenk hvor flink du har vært!!!
hehe, ja så det etterpå
Trodde den som vant immunitet var fra vinnerlaget jeg
★☆★duppedingsen★☆★
Jepp, du er rååååå!!!!!!Da er det jo bare ENDA morsommere da!!!
★☆★duppedingsen★☆★
Det kommer til å gå så fint!!!! Har du prøvd å sette opp matplan? Det har jeg begynt med nå (må nesten det pga Paleomat tar litt mer tid ) , og det er myyyye lettere å spise jevnere og riktigere da syns jeg Og Sett opp en liste for deg selv med "godkjente" og gode mellommåltid, og prøv å alltid velg sunneste alternativet på listaDA var det 6 nye dager for å klare nedgang til fredag igjen..
Har ikke prøvd det, men det var lurtDet kommer til å gå så fint!!!! Har du prøvd å sette opp matplan? Det har jeg begynt med nå (må nesten det pga Paleomat tar litt mer tid ) , og det er myyyye lettere å spise jevnere og riktigere da syns jeg Og Sett opp en liste for deg selv med "godkjente" og gode mellommåltid, og prøv å alltid velg sunneste alternativet på lista
Blir spennende å se neste uke igjen!!!! Neste llrsag er vi bedt i bursdag nesten så jeg håper Kim ikke vil gå, slik at vi kan bli hjemme og jeg kan unnslippe fristelsene
★☆★duppedingsen★☆★
hehe, det var littbog det Jeg har gått ned o,3 siden i gårEg har gått ned 0,6 kg siden i går e det mulig?
hehe, det var littbog det Jeg har gått ned o,3 siden i går
de går sikkert fort opp igjen
★☆★duppedingsen★☆★
hihi, ja.... men jeg spiser ikke sjokolade da, så ksn jo håpe det blir slik likevelJa, tror når kroppen oppdager at den har fått sjokolade i steden for salat så får nok vekta beskjed om det også vil eg tro
hihi, ja.... men jeg spiser ikke sjokolade da, så ksn jo håpe det blir slik likevel
Men noen ganger føles det som om vekta merker det før sjokoladen er svelget ned
★☆★duppedingsen★☆★
Jeg og har gått ned siden i går. Jeg er tydeligvis tyngst dagen etter trening.Eg har gått ned 0,6 kg siden i går e det mulig?
med andre ord må du ikke trene dagen før veiing!?!?!?Jeg og har gått ned siden i går. Jeg er tydeligvis tyngst dagen etter trening.