Ja, hender det blir litt chips ogSamme her, bittelitt potetgull også da. Skulle på en måte ha spist litt mer når jeg først har lov, men
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hender det blir litt chips ogSamme her, bittelitt potetgull også da. Skulle på en måte ha spist litt mer når jeg først har lov, men
Samme her, bittelitt potetgull også da. Skulle på en måte ha spist litt mer når jeg først har lov, men
Er det beste å spise på knekkebrød syns jeg. Synd jeg ikke finner den lettosten i annet enn skiver"/Eg har aldri prøvd ost oppå knekkebrødet, men etter du sa du måtte ha det så prøvde eg den lettosten te norwegiaen. Og knekkebrødet blei faktisk utrulig digg då
Er det beste å spise på knekkebrød syns jeg. Synd jeg ikke finner den lettosten i annet enn skiver"/
Hva pleier du å spise på knekkebrød da?
Liker ikke skinkeost jeg. Men kremost liker jeg, sånn til ost og kjeks.Har bare spist mager skinkost på. Men begynte å bli så lei da no at da va godt å få litt nye varianter
Veldig kjedelig at de ikke har den der da. Og veldig rart.
Liker ikke skinkeost jeg. Men kremost liker jeg, sånn til ost og kjeks.
Syns det er veldig rart selv, ikke sett den i noooen butikker.
Har du forresten bilde av den? Kaaan jo være jeg er blind
Irriterende at jeg ikke finner den altså!!! Finner i synnøve osten, men den vil jeg ikke haVis vedlegget 47874
Der e den har ikkje sett om de har den i kg då, men eg har ei stund med halv kg bruker 33 g hvitost på 2 rugsprø i lag med 80 g agurk stenger det utgjør ca 170 kalorier og da er det litt mer enn de 80 eg pleier å ha på et måltid. Så da kommer eg nærmere opp til de 1200 kaloriene
Irriterende at jeg ikke finner den altså!!! Finner i synnøve osten, men den vil jeg ikke ha
Jeg får spørre de i butikken neste gang!!De burde jo ha. Trodde de ulike kjedene hadde samme varemerke og utvalg lande over eg. Men det e kanskje ikkje sånn.
Du som var så på det ikke veie seg mer enn én dag i uka!?Woohooo opp en kg
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Jeg blir fort sykelig opptatt av det for å si det sånnDu som var så på det ikke veie seg mer enn én dag i uka!?
Ikke så vanskelig nei Men denne uka SKAL jeg klare å vente til fredag. Å innen da har du garantert gått nedJeg blir fort sykelig opptatt av det for å si det sånn
Har ikke vekt hjemme heldigvisIkke så vanskelig nei Men denne uka SKAL jeg klare å vente til fredag. Å innen da har du garantert gått ned
Veier du på samme vekt da?Har ikke vekt hjemme heldigvis
Nei det har jeg forsåvidt ikke gjort. .veide også på kvelden med klær kontra morningen i undertøy så kanskje der det liggerVeier du på samme vekt da?
Garantert derfor Veier ALLTID på samme vekt, naken på morgenen jegNei det har jeg forsåvidt ikke gjort. .veide også på kvelden med klær kontra morningen i undertøy så kanskje der det ligger
Se har den ikke på sånne butikker søm rema 1000 ogsånn, de har den på i ICA og sånne litt mer dyre butikker iallefall herIrriterende at jeg ikke finner den altså!!! Finner i synnøve osten, men den vil jeg ikke ha
Har sjekka på Meny her tidligere, men får sjekke en annen Meny også da, tilfelle de var utsolgtSe har den ikke på sånne butikker søm rema 1000 ogsånn, de har den på i ICA og sånne litt mer dyre butikker iallefall her