Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
godammit!!!! Sjuuukt!!Dette er til to pizzabiter. I HELE pizzadeigen bare, var det over 1400 kcal Fant ingen sunn variant
I know. Aldri tenkt over før hvor mye kcal det er i div mat før jeg begynte med den appen.godammit!!!! Sjuuukt!!
★☆★duppedingsen★☆★
alternativrt blir jo å bruke lettost, lage grov pizzadeigen selv, og lage kjøttboller av kyllingkjøttdeig som er krydret...
Sparer nok mange kcal av det ja Nå er det inntatt alt så.. Får løpe litt på mølla til mamma til uka å forbrenne littalternativrt blir jo å bruke lettost, lage grov pizzadeigen selv, og lage kjøttboller av kyllingkjøttdeig som er krydret...
★☆★duppedingsen★☆★
Ja ser den!!! Jeg må skjerpe meg for mitt lag!!! Herregud så flibk du har vært!!!♡gikk ned 1,5 denne uka jeg ! men vi taper hver uke.. mange på laget som ikke er så delaktige på utfordringer osv.. litt kjedelig.
Du er jo den som har gått ned mest i prosent begge ukene daJa ser den!!! Jeg må skjerpe meg for mitt lag!!! Herregud så flibk du har vært!!!♡
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Seriøst???Du er jo den som har gått ned mest i prosent begge ukene da
JuppSeriøst???
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Sliter med hva?Klokka er ikke 12 engang, og jeg sliter allerede
★☆★duppedingsen★☆★
Ååh, stemmer det.. Hvordan går det nå?Fastedag
★☆★duppedingsen★☆★
Til helveteÅåh, stemmer det.. Hvordan går det nå?
Huff da. Ikke bare bare å gå å være sulten Får håpe det ikke er pga maten du føler deg som du gjør da. Håper du føler deg bedre snartTil helvete
Tror ikke jeg kan gå på den dietten hbis jeg skal ta denne dagen i betraktning.... Svimmel, kvalm, vondt i hodet.... Sinna og skikkelig uggen form.....
Men kan jo være noe annet og, så må prøve igjen på tirsdag og..
★☆★duppedingsen★☆★