*Slankekrigen skravletråd*

Dette er til to pizzabiter. I HELE pizzadeigen bare, var det over 1400 kcal :o Fant ingen sunn variant:(
godammit!!!! Sjuuukt!!

★☆★duppedingsen★☆★

alternativrt blir jo å bruke lettost, lage grov pizzadeigen selv, og lage kjøttboller av kyllingkjøttdeig som er krydret...:confused::confused::confused:

★☆★duppedingsen★☆★
Sparer nok mange kcal av det ja :) Nå er det inntatt alt så.. Får løpe litt på mølla til mamma til uka å forbrenne litt;)

gikk ned 1,5 denne uka jeg ! men vi taper hver uke.. mange på laget som ikke er så delaktige på utfordringer osv.. litt kjedelig.

gikk ned 1,5 denne uka jeg ! men vi taper hver uke.. mange på laget som ikke er så delaktige på utfordringer osv.. litt kjedelig.
Ja ser den!!! Jeg må skjerpe meg for mitt lag!!! Herregud så flibk du har vært!!!♡

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Klokka er ikke 12 engang, og jeg sliter allerede:confused::confused::confused:

★☆★duppedingsen★☆★

her blir det laks til middag ! og så zumba.. ! lyst å ut å gå på ski, akkurat kjørt opp løyper rett utenfor stuevinduet. men blåser så, så er ikke noe særlig for mini !

Ååh, stemmer det.. Hvordan går det nå?
Til helvete:eek::confused:
Tror ikke jeg kan gå på den dietten hbis jeg skal ta denne dagen i betraktning.... Svimmel, kvalm, vondt i hodet.... Sinna og skikkelig uggen form.....

Men kan jo være noe annet og, så må prøve igjen på tirsdag og..
★☆★duppedingsen★☆★

Til helvete:eek::confused:
Tror ikke jeg kan gå på den dietten hbis jeg skal ta denne dagen i betraktning.... Svimmel, kvalm, vondt i hodet.... Sinna og skikkelig uggen form.....

Men kan jo være noe annet og, så må prøve igjen på tirsdag og..
★☆★duppedingsen★☆★
Huff da. Ikke bare bare å gå å være sulten:( Får håpe det ikke er pga maten du føler deg som du gjør da. Håper du føler deg bedre snart❤️

Var veldig spent på helgas utskeielser med alkohol i går og litt snop fredagen. Men da blei en del dansing på byn i går. Så forbrant sikkert litt kalorier :) vekta stod hvertfall på det samme i dag som fredags mårning :) i dag har eg vært på joggetur. Dagen der på og i tillegg er det år og dag siden eg har jogget sist. :)

Etter failure deluxe på fadtedagen i går, prøver jeg en ny fastedag bare for å se om det lar seg gjøre, men begynner å innstille hodet på PALEO neste mnd!!! :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp