*Slankekrigen skravletråd*

Oh, yes!!! :) neste fradag SKAL jeg NED!!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
jeg ååååå!!!!! :D:D:D:D:D

★☆★duppedingsen★☆★

Krysser fingra for at vi får en gooood uke og at vi blir superfornøyd når vi går på vekta på fredag!!! :D

Jeg også!!! Denne uka skal jeg få løpt litt på tredemølla til mamma også. Hvertfall to dager. Håper det hjelper litt på!! :)

Jeg også!!! Denne uka skal jeg få løpt litt på tredemølla til mamma også. Hvertfall to dager. Håper det hjelper litt på!! :)
Det gjør det!!!! :) jeg vil og ha mølle. Liker den type trening!!! Må nok melde meg på et treningssenter etterhvert. .

Krysser fingra for at vi får en gooood uke og at vi blir superfornøyd når vi går på vekta på fredag!!! :D

oh yes!!!!

★☆★duppedingsen★☆★

Det gjør det!!!! :) jeg vil og ha mølle. Liker den type trening!!! Må nok melde meg på et treningssenter etterhvert. .

Sånn type trening liker jeg også. Ho har romaskin også, så får teste ut deb også vel:) Syns det er så tiltak å komme seg til senteret når jeg er medlem noe sted, så dropper det jeg..

Sånn type trening liker jeg også. Ho har romaskin også, så får teste ut deb også vel:) Syns det er så tiltak å komme seg til senteret når jeg er medlem noe sted, så dropper det jeg..
Egentlig veldig enig med deg.og så er det sabla dyrt og :(

Egentlig veldig enig med deg.og så er det sabla dyrt og :(

Helt sant. Har man plass er det bedre å invistere i mølle eller noe å ha hjemme:) Håper vi får plass den gang vi kjøper større hus.

Helt sant. Har man plass er det bedre å invistere i mølle eller noe å ha hjemme:) Håper vi får plass den gang vi kjøper større hus.
Helt klart! ! Her er det ikke plass hvertfall :( ønsker meg større hus jeg og. *drømmedrømme* :)

Helt klart! ! Her er det ikke plass hvertfall :( ønsker meg større hus jeg og. *drømmedrømme* :)

Vi vil jo ha et barn til om noen år, så da får de ikke hvert sitt rom om vi bor her. Ikke plass til to senger eller køye på noen rom heller, for små og skråvegg. Men neste har nok kommet når vi bor her, så får bo på vårt rom så lenge.. ALTFOR liten stue har vi og, nesten ikke gulvplass:( Så vi MÅ ha større....

No skal nok ikkje eg ha fleire unger siden eg ikkje har type lengre :p men her vi bor er det passe stort. Har et soverom hver :) og så er eg ekstremt fornøyd med stuen vår på 40 kvadratmeter :) heila huset vårt er vel på 111 kvm. Pluss garasje utenom. Og der e det laget til så eg kan innrede etter hvert :) kor store er husene dåkas då? Siden de er for liten? :)

No skal nok ikkje eg ha fleire unger siden eg ikkje har type lengre :p men her vi bor er det passe stort. Har et soverom hver :) og så er eg ekstremt fornøyd med stuen vår på 40 kvadratmeter :) heila huset vårt er vel på 111 kvm. Pluss garasje utenom. Og der e det laget til så eg kan innrede etter hvert :) kor store er husene dåkas då? Siden de er for liten? :)
140 kvm ca. Trener MINST 200.... er stadig inne på finn og kikker ;)

190 bo areal er meget digg;) også har vi garasjen i huset så vi bare kan gå rett inn på vaskerommet.
Angrer ikke på at vi bygde hus, selv om vi er minus millionærer langt oppete ørene:P

Ca 100kvm på to etg. Skråveggene oppe er ikke telt med da. Har kjeller også (skal innrede vaskerom der nå) men der er det ikke mer enn 2meter høyt, så soverom går det ikke ann å innrede der.. 70kvm mer enn nå ca, hadde vært perfekt:)

Hvordan regner jeg kcal på hjemmelagd pizza? Går det å finne ut etter den er ferdiglaga?

Da har jeg regna ut ca, så får jeg veie når jeg legger på mine to biter.
Hvordan gjorde du det da..???:D:D

★☆★duppedingsen★☆★

Veide alle ingrediensene, gjør det nøyaktig når jeg legger på. Delte pizzadeigen på 12 (vi deler den alltid i 12 biter. Så da fikk jeg ca 300kcal pr bit:o glemte pizzasausen...
:eek::eek::eek::eek::eek:
300 pr bit?!?!?! Hva har dere på pizzaen æ!?!?:p:p:p:p
★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp