*Slankekrigen skravletråd*

Vis vedlegget 47326

Eg satte opp dette. Men må jo justere på det når eg veier opp :) men tok heller litt godt i og justerer ned etterhvert. Som regel klarer eg ikke mer enn en lefse. Men måtte være på den sikkre siden :p av og til smaker det så godt at eg bare mååå ha to :p men skal prøve å klare meg med en ;)
Ingen tvil om at jeg er oppe i det samme. Spiser shell om dagen, men har masse ost og rømme på, så det blir nok av kcal da:oops:

Det er lov en dag i uka vettu;)
egentlig ikke, sideb jeg gikk opp alt jeg hadde gått ned i forrige uke i løpet av helga. .. tør ikke skeie ut.. Men skal unne meg en liten skokoladebit. Bare for å få smaken! :-)

★☆★duppedingsen★☆★

egentlig ikke, sideb jeg gikk opp alt jeg hadde gått ned i forrige uke i løpet av helga. .. tør ikke skeie ut.. Men skal unne meg en liten skokoladebit. Bare for å få smaken! :-)

★☆★duppedingsen★☆★
Men du har jo gått opp i muskler. Men klarer du bare 1 bit er jo det bra da:) sagte men sikkert så går vi nedover:)

Trur sjokoladedagen min blir i dag i lag med norske talenter :D skal mest sansynlig på byn i måren. Og da blir det jo ingen snop :) etter å ha sett hvor mye kalorier det e i alkoholen vurderer eg sterkt å bare være edru. MEN.... Samtidig hadde det vært litt kjekt å slå ut håret og :D får gå i tenkeboksen :)

Trur sjokoladedagen min blir i dag i lag med norske talenter :D skal mest sansynlig på byn i måren. Og da blir det jo ingen snop :) etter å ha sett hvor mye kalorier det e i alkoholen vurderer eg sterkt å bare være edru. MEN.... Samtidig hadde det vært litt kjekt å slå ut håret og :D får gå i tenkeboksen :)
drikker du øl kan du ts tuborg Lite hvertfall. og blander du med refbull så bruk den uten kalorier. .:)
alt hjelper. ike velg de søteste drinkene f.eks. :-)
★☆★duppedingsen★☆★

drikker du øl kan du ts tuborg Lite hvertfall. og blander du med refbull så bruk den uten kalorier. .:)
alt hjelper. ike velg de søteste drinkene f.eks. :-)
★☆★duppedingsen★☆★

Drikker sprit med fun light :) så funlighten hjelper hvertfall på. Men er jo litt i spriten :/

bare 0,1 kg ned denne uka:(:(:(:(
irritert på meg selv!!
★☆★duppedingsen★☆★

Jeg har gått OPP 0, 1 kg. Skjønner INGENTING :'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du har gått ned mer enn meg hvertfall... snufs

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
♥♥♥ Tror egentlig det bare var "tilfeldig" at jeg var litt under, for har vært helt likt og litt over hele uka:(:(

★☆★duppedingsen★☆★

Veldig mye i osten, men klarer meg ikke uten :oops: Prøvd å finne lettost, men de har de bare i ferdig skiva. Vil kjøpe 1/2 eller hel kg ost. "/

Mamma hadde funne osten i halv kg til meg :D på coop obs :)

Back
Topp