Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
745 kalorier i taco!?!?!?! Hva er det du har på tacoen æ!?!?!?!?! har ikke mer enn halvparten jeg!?!?!?Driver å planlegger mårendagens kalorier. Og pga at tacoen inneholder 745 kalorier blir det lite av andre ting. I måren blir det knekkebrød til frokost og til lunsj. Og så blir det 2 pink lady epler til mellom måltid. Og TACOOO te middag lenge siden sist no. Så gleder meg
Hvordan regna du ut det?Driver å planlegger mårendagens kalorier. Og pga at tacoen inneholder 745 kalorier blir det lite av andre ting. I måren blir det knekkebrød til frokost og til lunsj. Og så blir det 2 pink lady epler til mellom måltid. Og TACOOO te middag lenge siden sist no. Så gleder meg
Jeg har sikkert like mye.. Maaaasse ost og rømme745 kalorier i taco!?!?!?! Hva er det du har på tacoen æ!?!?!?!?! har ikke mer enn halvparten jeg!?!?!?
★☆★duppedingsen★☆★
Lurte på det samme jeg også745 kalorier i taco!?!?!?! Hva er det du har på tacoen æ!?!?!?!?! har ikke mer enn halvparten jeg!?!?!?
★☆★duppedingsen★☆★
Ble ca 500 til meg sist helg i alle fallJeg har sikkert like mye.. Maaaasse ost og rømme
Veier du kjøttdeigen og alle ingrediensene da?Ble ca 500 til meg sist helg i alle fall
Skulle quote deg i innlegget over herVeier du kjøttdeigen og alle ingrediensene da?
Ahaa, det klarer ikke jeg ha kontroll over når vi er fler som spiser. Da må jeg evt veie det jeg tar til meg. Men fredager gidder jeg ikke telle kcal, da skal jeg kose meg så mye jeg vil Siden jeg er såppas streng med meg selv de 6 andre dagene i uka.Nei, men jeg vet jo ca hvor mye jeg spiser i forhold til hvor mye vi har laget
Skjønte detSkulle quote deg i innlegget over her
745 kalorier i taco!?!?!?! Hva er det du har på tacoen æ!?!?!?!?! har ikke mer enn halvparten jeg!?!?!?
★☆★duppedingsen★☆★
Ja, da er det jo mulig Må jo unne seg noe også Selv om denne uken ikke har vært optimal for min del, må droppe godis i helga :/Ahaa, det klarer ikke jeg ha kontroll over når vi er fler som spiser. Da må jeg evt veie det jeg tar til meg. Men fredager gidder jeg ikke telle kcal, da skal jeg kose meg så mye jeg vil Siden jeg er såppas streng med meg selv de 6 andre dagene i uka.
Me too. Oooog dressingJeg har sikkert like mye.. Maaaasse ost og rømme
Dressing OG rømme? Hørtes sært utMe too. Oooog dressing
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det bruker mannen ogsåDressing OG rømme? Hørtes sært ut
Hvordan regna du ut det?
Hihi. Det er DØDSDIGG!!!!!!Dressing OG rømme? Hørtes sært ut