*Slankekrigen skravletråd*

Hjemme fra styrketrening:) I morgen er det pulsstep:)

Driver å planlegger mårendagens kalorier. Og pga at tacoen inneholder 745 kalorier blir det lite av andre ting. I måren blir det knekkebrød til frokost og til lunsj. Og så blir det 2 pink lady epler til mellom måltid. Og TACOOO te middag :D lenge siden sist no. Så gleder meg :D

Driver å planlegger mårendagens kalorier. Og pga at tacoen inneholder 745 kalorier blir det lite av andre ting. I måren blir det knekkebrød til frokost og til lunsj. Og så blir det 2 pink lady epler til mellom måltid. Og TACOOO te middag :D lenge siden sist no. Så gleder meg :D
745 kalorier i taco!?!?!?! Hva er det du har på tacoen æ!?!?!?!?! har ikke mer enn halvparten jeg!?!?!?

★☆★duppedingsen★☆★

Hvordan regna du ut det?

745 kalorier i taco!?!?!?! Hva er det du har på tacoen æ!?!?!?!?! har ikke mer enn halvparten jeg!?!?!?

★☆★duppedingsen★☆★
Lurte på det samme jeg også:p

Nei, men jeg vet jo ca hvor mye jeg spiser i forhold til hvor mye vi har laget:)

Nei, men jeg vet jo ca hvor mye jeg spiser i forhold til hvor mye vi har laget:)
Ahaa, det klarer ikke jeg ha kontroll over når vi er fler som spiser. Da må jeg evt veie det jeg tar til meg. Men fredager gidder jeg ikke telle kcal, da skal jeg kose meg så mye jeg vil:) Siden jeg er såppas streng med meg selv de 6 andre dagene i uka.

Denne uka har vært bra når det gjelder trening:) Men maten er en annen ting, jeg er dessverre svak for kake :confused: :(

★☆★duppedingsen★☆★

Taco lefsene var en del kalorier på. Samma var osten og taco chipsen som skal strøes inni :p kan hende eg rekna i overkant mye, så veier det og justerer heller ned når eg holder på å dkal spise :)

Ahaa, det klarer ikke jeg ha kontroll over når vi er fler som spiser. Da må jeg evt veie det jeg tar til meg. Men fredager gidder jeg ikke telle kcal, da skal jeg kose meg så mye jeg vil:) Siden jeg er såppas streng med meg selv de 6 andre dagene i uka.
Ja, da er det jo mulig:) Må jo unne seg noe også:) Selv om denne uken ikke har vært optimal for min del, må droppe godis i helga :/

Hvordan regna du ut det?

ImageUploadedByBV Forum1389904664.973576.jpg

Eg satte opp dette. Men må jo justere på det når eg veier opp :) men tok heller litt godt i og justerer ned etterhvert. Som regel klarer eg ikke mer enn en lefse. Men måtte være på den sikkre siden :p av og til smaker det så godt at eg bare mååå ha to :p men skal prøve å klare meg med en ;)

Back
Topp