du er RÅÅÅ!!!!
★☆★duppedingsen★☆★
Takk sjøl om da va litt skuffande å ha gått opp 200 gr siden i går :/ men e vel derfor ein ikkje skal gå på vekta 5 ganger om dagen hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du er RÅÅÅ!!!!
★☆★duppedingsen★☆★
Du er nok ikke alene om skuffende resultat denne uka Mamiii, så det kommer helt an på lagene. .. ♥Det blir nok meg som ryker denne uka
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper jeg har flax, for jeg syns slankekrigen er skikkelig motiverende! !!Du er nok ikke alene om skuffende resultat denne uka Mamiii, så det kommer helt an på lagene. .. ♥
★☆★duppedingsen★☆★
Åh, da må det sjekkes utMamma hadde funne osten i halv kg til meg på coop obs
Eg spiste taco til middag i dag og ein halv daim. Og eg e så kvalm og vondt i magen i kveld at eg trur seriøst kroppen fekk sjokk no. Før kunne eg eta 3 heile daim uten å kjenna da ein plass. Men eg lika veien da går og pepsi max'e smaka heller ikkje so godt som da pleia å gjer.Åh, da må det sjekkes ut
Eg spiste taco til middag i dag og ein halv daim. Og eg e så kvalm og vondt i magen i kveld at eg trur seriøst kroppen fekk sjokk no. Før kunne eg eta 3 heile daim uten å kjenna da ein plass. Men eg lika veien da går og pepsi max'e smaka heller ikkje so godt som da pleia å gjer.
Så braWohoo. Jeg er fortsatt med i krigen!!!
Det skjønner jeg Veldig motiverende å være med på Angrer på at jeg ikke meldte meg på. Heldigvis er det masse motivasjon her inne daletta nå
Det er du snuppis WiiiioWohoo. Jeg er fortsatt med i krigen!!!
Hihi, sånn kan det gikkVa ikkje meininga å quote deg Riri hihi. Skjønner ikkje ka so skjedde
Jeeeeeeej!!!! og tuuusen takk for at du regna ut prosenten for meg. Du er en engel ♥♥♥♥♥ skal få lagt det inn i trådenDet er du snuppis Wiiiio
Awh, søteste deg Det var da ingen problem å gjøre Heldigvis hadde det ingen betydning, siden vi ikke gikk ned minst Neste uke ruler vi vekta alle mannJeeeeeeej!!!! og tuuusen takk for at du regna ut prosenten for meg. Du er en engel ♥♥♥♥♥ skal få lagt det inn i tråden
Oh, yes!!! neste fradag SKAL jeg NED!!!Awh, søteste deg Det var da ingen problem å gjøre Heldigvis hadde det ingen betydning, siden vi ikke gikk ned minst Neste uke ruler vi vekta alle mann
Jeg ooooogJeg er meeeeed!!!
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡