*Slankekrigen skravletråd*

Ferdig med pulsstep og endelig er det helg:) I kveld blir det taco og Pepsi max:)

Det blir nok meg som ryker denne uka :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det blir nok meg som ryker denne uka :(

Du er nok ikke alene om skuffende resultat denne uka Mamiii, så det kommer helt an på lagene. .. ♥

★☆★duppedingsen★☆★

Du er nok ikke alene om skuffende resultat denne uka Mamiii, så det kommer helt an på lagene. .. ♥

★☆★duppedingsen★☆★
Håper jeg har flax, for jeg syns slankekrigen er skikkelig motiverende! !! :)

Åh, da må det sjekkes ut:D
Eg spiste taco til middag i dag og ein halv daim. Og eg e så kvalm og vondt i magen i kveld at eg trur seriøst kroppen fekk sjokk no. Før kunne eg eta 3 heile daim uten å kjenna da ein plass. Men eg lika veien da går :D og pepsi max'e smaka heller ikkje so godt som da pleia å gjer. :)

Eg spiste taco til middag i dag og ein halv daim. Og eg e så kvalm og vondt i magen i kveld at eg trur seriøst kroppen fekk sjokk no. Før kunne eg eta 3 heile daim uten å kjenna da ein plass. Men eg lika veien da går :D og pepsi max'e smaka heller ikkje so godt som da pleia å gjer. :)

Va ikkje meininga å quote deg Riri :p hihi. Skjønner ikkje ka so skjedde :D :P

:):D:):):D:):D letta nå :)

Det skjønner jeg:) Veldig motiverende å være med på:) Angrer på at jeg ikke meldte meg på. Heldigvis er det masse motivasjon her inne da:D

Det er du snuppis:D Wiiiio:D
Jeeeeeeej!!!! :D og tuuusen takk for at du regna ut prosenten for meg. Du er en engel ♥♥♥♥♥ skal få lagt det inn i tråden :)

Jeeeeeeej!!!! :D og tuuusen takk for at du regna ut prosenten for meg. Du er en engel ♥♥♥♥♥ skal få lagt det inn i tråden :)

Awh, søteste deg❤️❤️❤️ Det var da ingen problem å gjøre:) Heldigvis hadde det ingen betydning, siden vi ikke gikk ned minst:) Neste uke ruler vi vekta alle mann;)

Awh, søteste deg❤️❤️❤️ Det var da ingen problem å gjøre:) Heldigvis hadde det ingen betydning, siden vi ikke gikk ned minst:) Neste uke ruler vi vekta alle mann;)
Oh, yes!!! :) neste fradag SKAL jeg NED!!! :D

Jeg er meeeeed!!!

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Back
Topp