*Slankekrigen skravletråd*

Himla, du er god Parmadilien!
Er drit imponert!
♥♥♥♥ Håper det begynner å synes/merkes snart. ..

★☆★duppedingsen★☆★

Ånei:( veide meg idag. Vekta står bom stille. Idag blir det ingen salt mat!
kjedelig :( sliter med det samme her.... Blir nok ikke mye mat i dag nei... vurderer en uke med suppe/flytende føde snart jeg...

★☆★duppedingsen★☆★

Eg var på vekta i dag også den viste -1,8 kg siden sist fredag. :)

Jeg tørr ikke veie meg mer enn en gang i uka jeg.... men det er laaaange dager imellom ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk :D håpe eg klare 400 gr te i måro tidlig. Då har eg gått ned 5 kg på 2 uker :D håpe håpe håpe :)
det er fader i meg helt rått!!!! hvordan klarer du det!?!?!?

★☆★duppedingsen★☆★

Jeg tørr ikke veie meg mer enn en gang i uka jeg.... men det er laaaange dager imellom ;)

klarer ikke holde meg unna vekta jeg:oops::oops::oops::oops::(:(

★☆★duppedingsen★☆★

det er fader i meg helt rått!!!! hvordan klarer du det!?!?!?

★☆★duppedingsen★☆★

Holder meg til lite og sunn mat og går tur 1-2 timer om dagen :) men no har jo eg noen kg mer enn dåke andre da :) så går vel kanskje litt raskere av de første kg her. Men hadde ikkje gjort noe om det fortsatte slik :)

klarer ikke holde meg unna vekta jeg:oops::oops::oops::oops::(:(

★☆★duppedingsen★☆★
Jeg må det jeg. For hvis ikke vekta har gått ned fra gang til gang så mister jeg motivasjonen HELT og går på en smell!!!
Men seriøst parmadilien. Har du prøvd knekkebrødkuren? Den funker som faen!!!! Jeg hadde en mild utgave av den etter jeg var ferdig med amminga av Leon og den funka som satan!!!.
Jeg spiste 4 ganger om dagen til nesten fast tid (9-12-15-18 ) de tre første måltidene var relativt små. Typ to knekkebrød med forskjellig pålegg. Noen ganger en sånn "slankebar" mens middagen kl 18 spiste jeg meg passe mett på. Kutta ut brus og snop på hverdager men spiste litt i helgene. Jeg trente ikke no omtrent. Men jeg gikk veldig mange turer. Og jeg gikk ned 12 kg på under et halvt år :)

Jeg må det jeg. For hvis ikke vekta har gått ned fra gang til gang så mister jeg motivasjonen HELT og går på en smell!!!
Men seriøst parmadilien. Har du prøvd knekkebrødkuren? Den funker som faen!!!! Jeg hadde en mild utgave av den etter jeg var ferdig med amminga av Leon og den funka som satan!!!.
Jeg spiste 4 ganger om dagen til nesten fast tid (9-12-15-18 ) de tre første måltidene var relativt små. Typ to knekkebrød med forskjellig pålegg. Noen ganger en sånn "slankebar" mens middagen kl 18 spiste jeg meg passe mett på. Kutta ut brus og snop på hverdager men spiste litt i helgene. Jeg trente ikke no omtrent. Men jeg gikk veldig mange turer. Og jeg gikk ned 12 kg på under et halvt år :)

oooooh, liker!!!!!!! Kanskje vurdere det da... Føler den 5:2 dietten ikke er hekt for meg, men kanskje knekkebrødkuren hadde vært noe... Har man lov å spise frukt i løpet av dagen?

Spiste du vanlig sunn middag til middagen, eller knekkebrød da og?

★☆★duppedingsen★☆★

Er sikkert bare en sånn første kneik du må over. Så går det glætt etterpå.

.... men det skjer ikke en dritt hos heller ....:(
gå inn på nok er nok tråden min:D:D:D:D:D
motivasjonen har steget litt igjen :-P
★☆★duppedingsen★☆★

oooooh, liker!!!!!!! Kanskje vurdere det da... Føler den 5:2 dietten ikke er hekt for meg, men kanskje knekkebrødkuren hadde vært noe... Har man lov å spise frukt i løpet av dagen?

Spiste du vanlig sunn middag til middagen, eller knekkebrød da og?

★☆★duppedingsen★☆★
Jeg spiste vanlig middag. Er liksom det som avgjorde at jeg gadd. Orker ikke KUN knekkis. Gikk å gleda meg til middagen hele dagen. Hihi.
Jeg spiste ikke no frukt i mellom jeg da for jeg ville kutte ut ALL mellomspising. Men du kan jo f.eks bytte ut et av måltidene med frukt. Bare du passer på å spise hver 3.time. og kluet er SMÅ måltider på de tre første. Men middagen spiste jeg meg passe mett på. :)

Jeg spiste vanlig middag. Er liksom det som avgjorde at jeg gadd. Orker ikke KUN knekkis. Gikk å gleda meg til middagen hele dagen. Hihi.
Jeg spiste ikke no frukt i mellom jeg da for jeg ville kutte ut ALL mellomspising. Men du kan jo f.eks bytte ut et av måltidene med frukt. Bare du passer på å spise hver 3.time. og kluet er SMÅ måltider på de tre første. Men middagen spiste jeg meg passe mett på. :)
jeg vil nok evt. bytte ut frokosten med frukt jeg da.. sliter med å få i meg knekkeveød ril frokost fra før av om dagen :-P
ja, ser den.. BARE knekkebrød hadde ikke jeg klary heller:p:p

★☆★duppedingsen★☆★

ja, ser den.. BARE knekkebrød hadde ikke jeg klary heller:p:p

★☆★duppedingsen★☆★
Nei.. hihi. Og etterhvert bytta jeg ut knekkis med brødskiver og andre ting. Men opprettholdt spiserytmen. Og sååå ble jeg gravid med twinsa og da var på igken med kilo. Hoho.:P Men nå er jeg på gang igjen :)

Dette hørtest spennende ut. Gir vanlig slanking en mnd. Og funker ikke det skal jeg prøve dette:)

Da er vi to ;) men jeg er veeeeldig glad i alt som er søtt da ;)

Eg og elske søtt. Men da har eg bare måtte glemme å spise no :) bruker mager vanilje kesam da :) det e jo litt søtt :) prøvde cottage cheese i går noe med det værste eg har smakt :p så trur eg holder meg til kesamen :)

Back
Topp