Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm, hva er den laget av?Vis vedlegget 47070
Kveldsen min
100 gr Frosne jordbær, 100 gr frosne blåbær, 70 gr mager vaniljekesam og 2 dl eplejuice va sjuuuukt diggMmm, hva er den laget av?
Må prøves Hvor mye kcal ble det da?100 gr Frosne jordbær, 100 gr frosne blåbær, 70 gr mager vaniljekesam og 2 dl eplejuice va sjuuuukt digg
Må prøves Hvor mye kcal ble det da?
Perfekt mellommåltid da Skjønner ikke at du sliter med å få i deg kcal Jeg kunne lett spist dibbelt så mye som jeg gjør nå i disse dager236 kalorier og eg har fortsatt 455 kalorier igjen før eg når målet i dag. Så veit ikkje ka meir eg skal finna på i dag
Perfekt mellommåltid da Skjønner ikke at du sliter med å få i deg kcal Jeg kunne lett spist dibbelt så mye som jeg gjør nå i disse dager
Utrolig at du blir mett, men bra er det jo Jeg blir ikke alltid så mettEg skjønne da ikkje eg heller men spiser salat til måltidene og der er det jo ikkje meir enn 50-70 kalorier. Så e nok derfor. Men eg e mett heile dagen då.
Utrolig at du blir mett, men bra er det jo Jeg blir ikke alltid så mett
Jeg og må stoppe meg kjedelig å ikke få metthetsfølelsen. Men det kommer seg sikkert når magesekken blir mindreUtrolig at du blir mett, men bra er det jo Jeg blir ikke alltid så mett
Skulle quote deg og ikke ..christine.. menKa spiser du i løpe av dagen da?
Quota feil Men ja, blir nok bedre når magesekken blir mindreJeg og må stoppe meg kjedelig å ikke få metthetsfølelsen. Men det kommer seg sikkert når magesekken blir mindre
Skulle quote deg og ikke ..christine.. men
Veldig mye i osten, men klarer meg ikke uten Prøvd å finne lettost, men de har de bare i ferdig skiva. Vil kjøpe 1/2 eller hel kg ost. "/Ser at kvitosten e mye kalorier i da. Egg er også mye i. Men det e jo sunt skal straks ligge ut min dag
Sverige har vel..?Veldig mye i osten, men klarer meg ikke uten Prøvd å finne lettost, men de har de bare i ferdig skiva. Vil kjøpe 1/2 eller hel kg ost. "/
Veldig mye i osten, men klarer meg ikke uten Prøvd å finne lettost, men de har de bare i ferdig skiva. Vil kjøpe 1/2 eller hel kg ost. "/