*Slankekrigen skravletråd*

Jeg hadde dødd av sult Maja:P men du er flink som får det til.
Hvor mye kcal fikk du i deg i går da?

Førsre fastedag på 5:2 dietten og dette er maten for i dag;)
upabe9yj.jpg

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Ammer ikke du?? Jeg hadde dødd!!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

1,5 time fullført i dag. Får sjå ka som skal ha seg ein nedvask i dag :D kanskje kjøkkenskapa? :D

suuuuperenkel god middag på akkurat 500 kalorier (hadde jeg spist så mye som jeg førte inn, er nok nærmere 2/3 av det som står, men likevel :-) )1389809999035.jpg

★☆★duppedingsen★☆★

Irriterer meg over at det å leve sunt er dyrere enn å leve slik vi har gjort. Stor forskjell på karbonadedeig/kjøttdeig. Og all frukten er jo faktisk ganske dyr..

Irriterer meg over at det å leve sunt er dyrere enn å leve slik vi har gjort. Stor forskjell på karbonadedeig/kjøttdeig. Og all frukten er jo faktisk ganske dyr..
Ja det er trist at det er sånn:) men for vår del går det opp i opp når vi ikke lever veldig usunt i helgene:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Det burde vært billigere med sunn mat enn det er. Men det er jo dyrt med snop og chis også. :) og det blir det jo ikke like mye av det no som tidligere. :)

ny Piloxing time i dag!!!! grugleder meg, men i dag blir en kollega fra senteret med, da pusher man litt ekstra :D

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp