*Riri*
April 2013's babymage
Kanskje, men jeg vil bare ha norvegiaSverige har vel..?
★☆★duppedingsen★☆★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje, men jeg vil bare ha norvegiaSverige har vel..?
★☆★duppedingsen★☆★
særing fniiis!!Kanskje, men jeg vil bare ha norvegia
I knowsæring fniiis!!
★☆★duppedingsen★☆★
Ammer ikke du?? Jeg hadde dødd!!!!Førsre fastedag på 5:2 dietten og dette er maten for i dag
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Jeg hadde dødd selv om jeg ikke ammerAmmer ikke du?? Jeg hadde dødd!!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hihi. Ja, det hadde nok jeg ogJeg hadde dødd selv om jeg ikke ammer
Joda ammer litt kegAmmer ikke du?? Jeg hadde dødd!!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
I går telte jeg ikke men sikker rundt 1800Jeg hadde dødd av sult Maja men du er flink som får det til.
Hvor mye kcal fikk du i deg i går da?
Hva har du spist idag da?Fy faen jeg er sulten. Har en skyr til gode i morgen er vanlig dag også er det faste til søndag igjen http://m.klikk.no/helse/dinkost/vektkontroll/article885559.ece
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Den boksen med havregrøt som inneholder 380 kalorierHva har du spist idag da?
Ja det er trist at det er sånn men for vår del går det opp i opp når vi ikke lever veldig usunt i helgeneIrriterer meg over at det å leve sunt er dyrere enn å leve slik vi har gjort. Stor forskjell på karbonadedeig/kjøttdeig. Og all frukten er jo faktisk ganske dyr..
Irriterer meg over at det å leve sunt er dyrere enn å leve slik vi har gjort. Stor forskjell på karbonadedeig/kjøttdeig. Og all frukten er jo faktisk ganske dyr..
Himla, du er god Parmadilien!ny Piloxing time i dag!!!! grugleder meg, men i dag blir en kollega fra senteret med, da pusher man litt ekstra
★☆★duppedingsen★☆★