Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker at jeg sliter med å få no særlig med poeng på treningsutfordringa denne uken
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samme herMerker at jeg sliter med å få no særlig med poeng på treningsutfordringa denne uken
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Yes! Tror jeg bare fortsetter med forrige ukes utfordring og slenger på litt ekstra så jeg får en halvtime. Så sex var på lista så gubben er fornøyd denne uka. .lett tjente poengSamme her
Kyllingsalat fra i går her Mmm, grilla kylling i daHva skal dere lage til middag i dag??? Aner ikke hva jeg skal lage, men lyst på noe sunt og godt.
Hva skal dere lage til middag i dag??? Aner ikke hva jeg skal lage, men lyst på noe sunt og godt.
her blir det pølse og potetstappe, så er ikke noe bedre viSvenske kjøttboller i brunsos med potet og gullerot :/ ikke den sunneste middagen men :/
her blir det pølse og potetstappe, så er ikke noe bedre vi
★☆★duppedingsen★☆★
tenkte jeg skulle prøve 5:2 dietten
har ikke satt meg så veldig inn i det enda, men går utpå at du skal spise helt vanlig sunt 5 dager i uken og halvfaste i 2 dager..men de to dagene skal ikke være etter hverandre og du kan spise 500 kalorier på faste dageneHvilken diett er det?
har ikke satt meg så veldig inn i det enda, men går utpå at du skal spise helt vanlig sunt 5 dager i uken og halvfaste i 2 dager..men de to dagene skal ikke være etter hverandre og du kan spise 500 kalorier på faste dagene
skader ikke prøve hvertfall skal ha første dag med faste i morgenDet hørtes litt spennende ut.
skader ikke prøve hvertfall skal ha første dag med faste i morgen
Har snust på den jeg og. ...når jeg er helt ferdig med amming så klart.tenkte jeg skulle prøve 5:2 dietten
Har sett på den jeg også. Ikke aktuelt her så lenge jeg ammer, så det får venteHar snust på den jeg og. ...når jeg er helt ferdig med amming så klart.