*Slankekrigen skravletråd*

Mannen spiser is og jeg drikker vann:) Ingen godis før helga nå:)

I morgen skal jeg på styrketrening:)

Hvorfor må du det?
fordi jeg hår rett opp igjen med utskeielser. .. Bekreftet av Fru.Maja nå... er tilbake på startbekt nesten etterbhelga..:(:(:(

★☆★duppedingsen★☆★

fordi jeg hår rett opp igjen med utskeielser. .. Bekreftet av Fru.Maja nå... er tilbake på startbekt nesten etterbhelga..:(:(:(

★☆★duppedingsen★☆★
Er du eller Fru.Maja nesten ved startvekt nå? Skjønte ikke helt:p Men du må ikke veie deg rett etter helga, vi veier nok alle litt mer da. Men går jo nedover igjen mot fredag.

Er du eller Fru.Maja nesten ved startvekt nå? Skjønte ikke helt:p Men du må ikke veie deg rett etter helga, vi veier nok alle litt mer da. Men går jo nedover igjen mot fredag.
jeg er på startvekt nesten.. :(

★☆★duppedingsen★☆★

Vil jo gjerne videre nedover da:p
ikke gå ned de samme kg igjen og igjen:rolleyes::p:p
★☆★duppedingsen★☆★

jeg er på startvekt nesten.. :(

★☆★duppedingsen★☆★
Til fredag igjen er du garantert under hva du veide på lørdag vettu:) Jeg har bestemt meg for å kun veie meg på fredager, for vekta går tydelig veldig opp og ned. Som forrige uke. Fra torsdag til fredag var jeg gått ned 1kg:o

Når vi først e no inne på godteskuff :p her e mi :p ImageUploadedByBV Forum1389647604.999850.jpg og et brett pepsimax kaldt i kjøleskapet i tillegg :p

Merker at jeg sliter med å få no særlig med poeng på treningsutfordringa denne uken :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp