whyyyy??? hiv det ut!!! (eller gi det bort ellrr noe)Godtedkuffen i hus
Vis vedlegget 46970
★☆★duppedingsen★☆★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
whyyyy??? hiv det ut!!! (eller gi det bort ellrr noe)Godtedkuffen i hus
Vis vedlegget 46970
Altfor mye Men jeg SKAL klare meg uten frem til fredag!Oi, der var det litt vel mange fristelser
Kjempeflink!!Mannen spiser is og jeg drikker vann Ingen godis før helga nå
Det skal du!!Altfor mye Men jeg SKAL klare meg uten frem til fredag!
jeg må nok klare meg lenger enn detAltfor mye Men jeg SKAL klare meg uten frem til fredag!
Hvorfor må du det?jeg må nok klare meg lenger enn det
★☆★duppedingsen★☆★
fordi jeg hår rett opp igjen med utskeielser. .. Bekreftet av Fru.Maja nå... er tilbake på startbekt nesten etterbhelga..Hvorfor må du det?
Er du eller Fru.Maja nesten ved startvekt nå? Skjønte ikke helt Men du må ikke veie deg rett etter helga, vi veier nok alle litt mer da. Men går jo nedover igjen mot fredag.fordi jeg hår rett opp igjen med utskeielser. .. Bekreftet av Fru.Maja nå... er tilbake på startbekt nesten etterbhelga..
★☆★duppedingsen★☆★
jeg er på startvekt nesten..Er du eller Fru.Maja nesten ved startvekt nå? Skjønte ikke helt Men du må ikke veie deg rett etter helga, vi veier nok alle litt mer da. Men går jo nedover igjen mot fredag.
Vil jo gjerne videre nedover daEr du eller Fru.Maja nesten ved startvekt nå? Skjønte ikke helt Men du må ikke veie deg rett etter helga, vi veier nok alle litt mer da. Men går jo nedover igjen mot fredag.
Til fredag igjen er du garantert under hva du veide på lørdag vettu Jeg har bestemt meg for å kun veie meg på fredager, for vekta går tydelig veldig opp og ned. Som forrige uke. Fra torsdag til fredag var jeg gått ned 1kgjeg er på startvekt nesten..
★☆★duppedingsen★☆★
Skitt. Den kunne ikke jeg hatt i husGodtedkuffen i hus
Vis vedlegget 46970
Å fyyyysj...
Vann i munnen
Vi er jammen mæ flinke som holder oss unna!!Den e godt kamuflert med eple og gullerøtter på toppen da
Vi er jammen mæ flinke som holder oss unna!!