*Slankekrigen skravletråd*

Idag har jeg bare gått tur. Har steike grusomt vondt etter jeg var på behandling idag. Blåmerker over hele kroppen:/

Etter failure deluxe på fadtedagen i går, prøver jeg en ny fastedag bare for å se om det lar seg gjøre, men begynner å innstille hodet på PALEO neste mnd!!! :-)

★☆★duppedingsen★☆★
Håper du ikke reagerer slik som du gjorde da. Merker du noe til det så spis med en gang!!!
❤️

Håper du ikke reagerer slik som du gjorde da. Merker du noe til det så spis med en gang!!!
❤️
Ja, blir mindre kaffe også, tror det kan ha litt å si og.... og spise oftere og mindre istede....

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

I dag ble det styrketrening på meg :)

Så flink du er!! Går bare turer jeg:p
Så deilig å ha kommet skikkelig godt i gang med treninga igjen:) Turer er bedre enn ikke noe også da ;)Må innrømme at jeg ikke er 100 % på maten enda da :oops:

Så deilig å ha kommet skikkelig godt i gang med treninga igjen:) Turer er bedre enn ikke noe også da ;)Må innrømme at jeg ikke er 100 % på maten enda da :oops:
Det tror jeg på:) Vil si jeg er 100 på maten her, men ikke trening:p

Det tror jeg på:) Vil si jeg er 100 på maten her, men ikke trening:p
Alle måltidene går jo bra. Problemet er bare at jeg er alt for glad i kake og is:oops: Av og til spiser jeg det på en ukedag :/

Alle måltidene går jo bra. Problemet er bare at jeg er alt for glad i kake og is:oops: Av og til spiser jeg det på en ukedag :/
Høres jo ikke altfor gæli ut det da. Jeg var myyye værre før Januar starta og jeg ble bevisst:opps:

Høres jo ikke altfor gæli ut det da. Jeg var myyye værre før Januar starta og jeg ble bevisst:opps:
Var nok verre før jeg også, men vil jo helst holde meg til en dag da. Skal ikke spise godis i helga da, så da går det vel kanskje opp i opp ;)

Var nok verre før jeg også, men vil jo helst holde meg til en dag da. Skal ikke spise godis i helga da, så da går det vel kanskje opp i opp ;)
Holder du deg uten i helga går det opp i opp vettu;) Her gleder jeg meg enormt til fredag:D :D :D

Holder du deg uten i helga går det opp i opp vettu;) Her gleder jeg meg enormt til fredag:D :D :D
Jeg skal klare meg uten i helga:) Har brukt opp ukens kvote i dag på is:p

Back
Topp