Etter failure deluxe på fadtedagen i går, prøver jeg en ny fastedag bare for å se om det lar seg gjøre, men begynner å innstille hodet på PALEO neste mnd!!!
★☆★duppedingsen★☆★
Ka e Paleo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter failure deluxe på fadtedagen i går, prøver jeg en ny fastedag bare for å se om det lar seg gjøre, men begynner å innstille hodet på PALEO neste mnd!!!
★☆★duppedingsen★☆★
"Steinalderdiett", Kun ren mat, tilsvarende det de kunne finne da.Ka e Paleo?
Håper du ikke reagerer slik som du gjorde da. Merker du noe til det så spis med en gang!!!Etter failure deluxe på fadtedagen i går, prøver jeg en ny fastedag bare for å se om det lar seg gjøre, men begynner å innstille hodet på PALEO neste mnd!!!
★☆★duppedingsen★☆★
Ja, blir mindre kaffe også, tror det kan ha litt å si og.... og spise oftere og mindre istede....Håper du ikke reagerer slik som du gjorde da. Merker du noe til det så spis med en gang!!!
Så flink du er!! Går bare turer jegI dag ble det styrketrening på meg
Så deilig å ha kommet skikkelig godt i gang med treninga igjen Turer er bedre enn ikke noe også da Må innrømme at jeg ikke er 100 % på maten enda daSå flink du er!! Går bare turer jeg
Det tror jeg på Vil si jeg er 100 på maten her, men ikke treningSå deilig å ha kommet skikkelig godt i gang med treninga igjen Turer er bedre enn ikke noe også da Må innrømme at jeg ikke er 100 % på maten enda da
Alle måltidene går jo bra. Problemet er bare at jeg er alt for glad i kake og is Av og til spiser jeg det på en ukedag :/Det tror jeg på Vil si jeg er 100 på maten her, men ikke trening
Høres jo ikke altfor gæli ut det da. Jeg var myyye værre før Januar starta og jeg ble bevisstpps:Alle måltidene går jo bra. Problemet er bare at jeg er alt for glad i kake og is Av og til spiser jeg det på en ukedag :/
Var nok verre før jeg også, men vil jo helst holde meg til en dag da. Skal ikke spise godis i helga da, så da går det vel kanskje opp i oppHøres jo ikke altfor gæli ut det da. Jeg var myyye værre før Januar starta og jeg ble bevisstpps:
Holder du deg uten i helga går det opp i opp vettu Her gleder jeg meg enormt til fredagVar nok verre før jeg også, men vil jo helst holde meg til en dag da. Skal ikke spise godis i helga da, så da går det vel kanskje opp i opp
Jeg skal klare meg uten i helga Har brukt opp ukens kvote i dag på isHolder du deg uten i helga går det opp i opp vettu Her gleder jeg meg enormt til fredag
Hihi Hvordan is da?Jeg skal klare meg uten i helga Har brukt opp ukens kvote i dag på is
Var visst en ny type fra diplomis. Med nougat og hasselnøtterHihi Hvordan is da?
Jeg og hihiHolder du deg uten i helga går det opp i opp vettu Her gleder jeg meg enormt til fredag
Besteste dagen i hele uka!!! Pleier du kose deg i massevis da?Jeg og hihi
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Njææ. Spiser taco og drikker brus og spiser sjokkis mmmBesteste dagen i hele uka!!! Pleier du kose deg i massevis da?
Samme her, bittelitt potetgull også da. Skulle på en måte ha spist litt mer når jeg først har lov, menNjææ. Spiser taco og drikker brus og spiser sjokkis mmm
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app