Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke skinkeost jeg. Men kremost liker jeg, sånn til ost og kjeks.
Syns det er veldig rart selv, ikke sett den i noooen butikker.
Har du forresten bilde av den? Kaaan jo være jeg er blind
Du kan ta det helt med ro snuppis, ikke bekynre deg for vekra, for det er jeg son kommer til å ryke dennebuken :/Tror ikke jeg klarer å holde meg unna vekta i dag... Jeg som var såå bestemt på å kun veie meg på fredag denne uka..
Må sjekke en annen Meny da, de hadde ikke på den nærmest her.Tror de har sånn pakke på meny..?
★☆★duppedingsen★☆★
Hmmm. Mulig jeg husker feil assåMå sjekke en annen Meny da, de hadde ikke på den nærmest her.
Skulle jo tro dem hadde.. Jeg klarer meg IKKE uten ost, så en lettere hadde vært perfekt!Hmmm. Mulig jeg husker feil asså
Kan sjekke når jeh er på butikken neste gang
★☆★duppedingsen★☆★
Kommer jo ann på lagene det daDu kan ta det helt med ro snuppis, ikke bekynre deg for vekra, for det er jeg son kommer til å ryke dennebuken :/
★☆★duppedingsen★☆★
riri du må ikke veie utenom fredag!!!!!!!Kommer jo ann på lagene det da
Jeg hadde gått opp 0,5kg Best for at de er av til fredag
Jeg veeeet!! Jeg som var SÅ bestemt på kun fredag denne uka!! Men jeg fortsetter som vanlig selvom, så får jeg håpe jeg har gått ned noe hvertfall.riri du må ikke veie utenom fredag!!!!!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det har du nok jeg er grisespent på vekta på fredag!!!!Jeg veeeet!! Jeg som var SÅ bestemt på kun fredag denne uka!! Men jeg fortsetter som vanlig selvom, så får jeg håpe jeg har gått ned noe hvertfall.
Hvis ikke går vekta på hue og rævva ut Haha neida spent på våres vegne jeg også!!!Det har du nok jeg er grisespent på vekta på fredag!!!!
Veier du hver dag?Jeg klarer ikke holde meg unna vekta!!
Føler den står og roper på meg når jeg våkner om morran
Ja så og si :-/Veier du hver dag?
Ja det var lurtHihi. Det skulle vært en del av utfordringen i slankekrigen, å holde seg unna vekta utenom fredager
Går det den rette veien da?Ja så og si :-/
Det har gått opp etter hver helg men vekta overfører alt til en app, så da ser jeg graf og alle tidligere data.Går det den rette veien da?
Hvem app!?!???Det har gått opp etter hver helg men vekta overfører alt til en app, så da ser jeg graf og alle tidligere data.
Jeg ser jeg ligger under det jeg var onsdag for en uke siden, så håper det går rette veien... Grafen viser iallefall nedgang
Litt artig med en sånn vekt