*Slankekrigen skravletråd*

Tror ikke jeg klarer å holde meg unna vekta i dag... Jeg som var såå bestemt på å kun veie meg på fredag denne uka..

Liker ikke skinkeost jeg. Men kremost liker jeg, sånn til ost og kjeks.
Syns det er veldig rart selv, ikke sett den i noooen butikker.
Har du forresten bilde av den? Kaaan jo være jeg er blind:p

Tror de har sånn pakke på meny..? :-)
★☆★duppedingsen★☆★

Tror ikke jeg klarer å holde meg unna vekta i dag... Jeg som var såå bestemt på å kun veie meg på fredag denne uka..
Du kan ta det helt med ro snuppis, ikke bekynre deg for vekra, for det er jeg son kommer til å ryke dennebuken :/

★☆★duppedingsen★☆★

Må sjekke en annen Meny da, de hadde ikke på den nærmest her.
Hmmm. Mulig jeg husker feil asså:)
Kan sjekke når jeh er på butikken neste gang :-)
★☆★duppedingsen★☆★

riri du må ikke veie utenom fredag!!!!!!! :mad::mad::mad::mad::p:p:p:p:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg veeeet!! Jeg som var SÅ bestemt på kun fredag denne uka!! Men jeg fortsetter som vanlig selvom, så får jeg håpe jeg har gått ned noe hvertfall.

Jeg veeeet!! Jeg som var SÅ bestemt på kun fredag denne uka!! Men jeg fortsetter som vanlig selvom, så får jeg håpe jeg har gått ned noe hvertfall.
Det har du nok :) jeg er grisespent på vekta på fredag!!!!

Hihi. Det skulle vært en del av utfordringen i slankekrigen, å holde seg unna vekta utenom fredager :P

I dag har eg vist hatt fastedag uten at da va heilt meiningen. Bare inntatt 585 kalorier i hele dag.

Går det den rette veien da?
Det har gått opp etter hver helg :( men vekta overfører alt til en app, så da ser jeg graf og alle tidligere data.
Jeg ser jeg ligger under det jeg var onsdag for en uke siden, så håper det går rette veien... Grafen viser iallefall nedgang :)
Litt artig med en sånn vekt :D

Det har gått opp etter hver helg :( men vekta overfører alt til en app, så da ser jeg graf og alle tidligere data.
Jeg ser jeg ligger under det jeg var onsdag for en uke siden, så håper det går rette veien... Grafen viser iallefall nedgang :)
Litt artig med en sånn vekt :D
Hvem app!?!???

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp