*Slankekrigen skravletråd*

Hvordan gikk det med dere og veiing i dag? :)

1,3 kg ned :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Jeg følger paleo dietten som Parmadilien:) null korn!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Dere er flinke!!!! Jeg hakke sjans på paleo.. da hadde jeg gått på en smell. . ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere er flinke!!!! Jeg hakke sjans på paleo.. da hadde jeg gått på en smell. . ;)

Er ikke så vanskelig for meg som allerede må holde meg vekk fra gluten og de fleste melkeprodukter:)

Er ikke så vanskelig for meg som allerede må holde meg vekk fra gluten og de fleste melkeprodukter:)

Høres jo perfekt ut for deg da. :) jeg er iallefall suuuuuperimponert over nedgangen din!!!!! :D:D:D

Høres jo perfekt ut for deg da. :) jeg er iallefall suuuuuperimponert over nedgangen din!!!!! :D:D:D

I dag viste vekta det samme som før svangerskapet så nå har jeg "bare" 3,5 kg igjen til det endelige målet som er 55 kg:)

:eek:
Kanskje du er preggish? ;)

Men må jo innrømma at tanken har streifa meg når eg ikke går ned rundt magen og puppene øker med 4 cm :eek: e det mulig å ikke se at ein e gravid på innvendig ul hvis man e langt på vei? :/

Haha. No såg eg for meg de der som ikke vet de er gravid før de føder :p hehe

Men rekner med det hadde vist på invendig ul hvis det var noe inni der. :) er bare noen uker siden eg var. Og aleine som eg e no e det tørketid her, for å si det forsiktig :p hihi
Hver lenge siden er det du har "hatt muligheten til å lage barn" da? :P

Ok. Da er du nok ikke gravid.. ;) da hadde du nok isåfall merka d tror jeg. ;)

Ja, men det som forvirrer e jo at eg har hatt fatom spark siden eg fødte :p samme hadde eg med storebror. Men eg tror nok ikke eg e gravid nei. Hadde nok vist på ul da. Og så hadde nok magen blitt mer gravidforma. Det va den hvertfall tidlig med lillebror. :)

Ja, men det som forvirrer e jo at eg har hatt fatom spark siden eg fødte :p samme hadde eg med storebror. Men eg tror nok ikke eg e gravid nei. Hadde nok vist på ul da. Og så hadde nok magen blitt mer gravidforma. Det va den hvertfall tidlig med lillebror. :)
Syns du kan ta en test jeg. Bare for å være sikker. :)

Back
Topp