Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maja, du må fortelle meg hemmeligheten!!!!!!Ned 0,9
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Få glutenallergiMaja, du må fortelle meg hemmeligheten!!!!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hmmm.... nei takk. . men jeg skal greie å holde meg unna hvete... Kanskje.Få glutenallergi
Jeg følger paleo dietten som Parmadilien null korn!Hmmm.... nei takk. . men jeg skal greie å holde meg unna hvete... Kanskje.
Dere er flinke!!!! Jeg hakke sjans på paleo.. da hadde jeg gått på en smell. .Jeg følger paleo dietten som Parmadilien null korn!
Er ikke så vanskelig for meg som allerede må holde meg vekk fra gluten og de fleste melkeprodukterDere er flinke!!!! Jeg hakke sjans på paleo.. da hadde jeg gått på en smell. .
Høres jo perfekt ut for deg da. jeg er iallefall suuuuuperimponert over nedgangen din!!!!!Er ikke så vanskelig for meg som allerede må holde meg vekk fra gluten og de fleste melkeprodukter
I dag viste vekta det samme som før svangerskapet så nå har jeg "bare" 3,5 kg igjen til det endelige målet som er 55 kgHøres jo perfekt ut for deg da. jeg er iallefall suuuuuperimponert over nedgangen din!!!!!
Kanskje du er preggish?
Ta en test du så er du sikkerMen må jo innrømma at tanken har streifa meg når eg ikke går ned rundt magen og puppene øker med 4 cm e det mulig å ikke se at ein e gravid på innvendig ul hvis man e langt på vei? :/
Haha. No såg eg for meg de der som ikke vet de er gravid før de føder hehe
Ta en test du så er du sikker
Hver lenge siden er det du har "hatt muligheten til å lage barn" da?Men rekner med det hadde vist på invendig ul hvis det var noe inni der. er bare noen uker siden eg var. Og aleine som eg e no e det tørketid her, for å si det forsiktig hihi
Hver lenge siden er det du har "hatt muligheten til å lage barn" da?
Ok. Da er du nok ikke gravid.. da hadde du nok isåfall merka d tror jeg.Lenge sio. 25-26 uker siden.
Ok. Da er du nok ikke gravid.. da hadde du nok isåfall merka d tror jeg.
Syns du kan ta en test jeg. Bare for å være sikker.Ja, men det som forvirrer e jo at eg har hatt fatom spark siden eg fødte samme hadde eg med storebror. Men eg tror nok ikke eg e gravid nei. Hadde nok vist på ul da. Og så hadde nok magen blitt mer gravidforma. Det va den hvertfall tidlig med lillebror.