*Slankekrigen skravletråd*

Æsj, snopedag i dag å gitt.."/ Da får jeg være fornøyd om jeg klarer -0,5kg til fredag igjen!

Noen andre enn meg?
Æsj skikkelig snopedag her :(
Ikke bare kvelden, men hele dagen da sjokkis lå fremme fra i går...
Blitt vaffel og litt bolle og is på shopping også :( blitt såååå svak i helgene!!! Tror jeg må være fornøyd om det blir nedgang neste uke

Æsj skikkelig snopedag her :(
Ikke bare kvelden, men hele dagen da sjokkis lå fremme fra i går...
Blitt vaffel og litt bolle og is på shopping også :( blitt såååå svak i helgene!!! Tror jeg må være fornøyd om det blir nedgang neste uke
Men du er jo sååå flink til å trene, så har sikkert ikke så mye å si for deg, i forhold til meg som ikke trener så mye;)

Sent from my iPhone using BV Forum

savner å ha snopedag :-P hihi! !

★☆★duppedingsen★☆★

Har dåke smakt denne taco salaten? Mmmm. E fantastisk. ImageUploadedByBV Forum1393153749.678947.jpg

Aldri smakt.. Er det skinke? (Det liker jeg ikke)

Ja, det e vel en type skinke med noe taco smak på :) men de pakkene finnest med kylling oppi og :) men den har eg ikke smakt. :)

Dere som har snikveid denne uka, hva stod vekta på i dag da? Skal dere registrere med fredag eller lørdags vekt?
Jeg har gått ned 1,2kg siden tirsdag så nå står jeg på det samme som forrige uke. Jeg registrerer med morgendagens vekt, så håper den er snill med meg å gir meg noen 100gram i minus....

huhiiiii, godt jeg er immun!!!!!!!!!!

★☆★duppedingsen★☆★

Virker som dette er ei dårlig uke for veldig mangen.

Skal du registrere vekt i morgen eller lørdag da? Dårlig uke for mange det her:(

Tror jeg tar lørdag jeg. Mye er sikkert bga superhovne muskler og slikt og..

★☆★duppedingsen★☆★

Jeg har fortsatt et lite håp om å ikke være i pluss i morra!!
Har veldig lite lyst til å registrere lørdagsvekta...for er redd det ødelegger for neste uke :( men hvis jeg fortsatt er i pluss må jeg nok ta en løpetur i morra og se an vekt på lørdag...selv om fredag vanligvis er treningsfri og sløvedag :(

Fra appen

Jeg har fortsatt et lite håp om å ikke være i pluss i morra!!
Har veldig lite lyst til å registrere lørdagsvekta...for er redd det ødelegger for neste uke :( men hvis jeg fortsatt er i pluss må jeg nok ta en løpetur i morra og se an vekt på lørdag...selv om fredag vanligvis er treningsfri og sløvedag :(

Fra appen
Du klarte deg jo bra ;)

Back
Topp