*Riri*
April 2013's babymage
Jeg får bevege meg litt ekstra den uka her da. Neste uke håper jeg å klare bare fredagGuilty!!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får bevege meg litt ekstra den uka her da. Neste uke håper jeg å klare bare fredagGuilty!!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Æsj skikkelig snopedag herÆsj, snopedag i dag å gitt.."/ Da får jeg være fornøyd om jeg klarer -0,5kg til fredag igjen!
Noen andre enn meg?
Men du er jo sååå flink til å trene, så har sikkert ikke så mye å si for deg, i forhold til meg som ikke trener så myeÆsj skikkelig snopedag her
Ikke bare kvelden, men hele dagen da sjokkis lå fremme fra i går...
Blitt vaffel og litt bolle og is på shopping også blitt såååå svak i helgene!!! Tror jeg må være fornøyd om det blir nedgang neste uke
savner å ha snopedag hihi! !
★☆★duppedingsen★☆★
Aldri smakt.. Er det skinke? (Det liker jeg ikke)Har dåke smakt denne taco salaten? Mmmm. E fantastisk. Vis vedlegget 51750
Aldri smakt.. Er det skinke? (Det liker jeg ikke)
Høres deilig ut, men er jo så dyrt!Ja, det e vel en type skinke med noe taco smak på men de pakkene finnest med kylling oppi og men den har eg ikke smakt.
Høres deilig ut, men er jo så dyrt!
Hvordan ligger du ann i dag da?huhiiiii, godt jeg er immun!!!!!!!!!!
★☆★duppedingsen★☆★
1kg OPPHvordan ligger du ann i dag da?
Skal du registrere vekt i morgen eller lørdag da? Dårlig uke for mange det her1kg OPP
★☆★duppedingsen★☆★
Tror jeg tar lørdag jeg. Mye er sikkert bga superhovne muskler og slikt og..Skal du registrere vekt i morgen eller lørdag da? Dårlig uke for mange det her
Det er det garantert! Brått så snur detTror jeg tar lørdag jeg. Mye er sikkert bga superhovne muskler og slikt og..
★☆★duppedingsen★☆★
Du klarte deg jo braJeg har fortsatt et lite håp om å ikke være i pluss i morra!!
Har veldig lite lyst til å registrere lørdagsvekta...for er redd det ødelegger for neste uke men hvis jeg fortsatt er i pluss må jeg nok ta en løpetur i morra og se an vekt på lørdag...selv om fredag vanligvis er treningsfri og sløvedag
Fra appen