Syns du kan ta en test jeg. Bare for å være sikker.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Viser de rett om en er langt på vei da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns du kan ta en test jeg. Bare for å være sikker.
Nei,dwt er sant. Hcg nivået synker jo igjen... hmm... men mensen og sånn da? Åssen er d med den?Viser de rett om en er langt på vei da?
Nei,dwt er sant. Hcg nivået synker jo igjen... hmm... men mensen og sånn da? Åssen er d med den?
Har du ikke en sånn doppler -sak da?Har vært ustabil. Hadde jo spiral, men den var jo falt ut. Så fekk litt småblødning av det. Så får sjå om den kommer etter hvert
Har du ikke en sånn doppler -sak da?
Hihi. Luuuurt. shit, tenk om du finner hjertelyd da!!! SCHOOOOCK!!!! hihi.Jooo. Da har eg jo kan finne den frem igjen
Hihi. Luuuurt. shit, tenk om du finner hjertelyd da!!! SCHOOOOCK!!!! hihi.
Hihi. Prøv nå da!!!!!!!Då trur ikkje eg at eg har meir hjertelyd hvertfall. Trur eg hadde døtte om med hjerteinfarkt. men finne nok ingen ting
Hihi. Prøv nå da!!!!!!!
Ned 0,5kgHvordan gikk det med dere og veiing i dag?
Har du prøvd nå da?Den va tom for strøm. Æsj. Har lagt den på lading.
Har du prøvd nå da?
Keep us posted.Nei har akkuratt lagt ext på søsto så no må eg handla. blir sikkert i kveld
Keep us posted.
Fant bare meg sjøl heldigvis låg på rundt 145
Hohohoho!!!! Ja men da kan du nok slappe avFant bare meg sjøl heldigvis låg på rundt 145
Neida bare tuller hihi. 70-80
Hohohoho!!!! Ja men da kan du nok slappe av
Æsj, snopedag i dag å gitt.."/ Da får jeg være fornøyd om jeg klarer -0,5kg til fredag igjen!
Noen andre enn meg?
Guilty!!!!Æsj, snopedag i dag å gitt.."/ Da får jeg være fornøyd om jeg klarer -0,5kg til fredag igjen!
Noen andre enn meg?