*Riri*
April 2013's babymage
Såå flink!! Jeg sliter med 1 liter jeg MeSnart ferdig med liter nummer to av vann...., har vært på toalettet litt oftere enn vanlig i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå flink!! Jeg sliter med 1 liter jeg MeSnart ferdig med liter nummer to av vann...., har vært på toalettet litt oftere enn vanlig i dag
Snuppa posta litt tidlig for megSåå flink!! Jeg sliter med 1 liter jeg Me
Legg ut bilde av de flaskene
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Veldig bra!! Jeg bruker bare kcal telleren der da. Bruker du den til mer?Må bare si at den MyFitnessPal appen er suuuuuuper!!!!!!!!!!
★☆★duppedingsen★☆★
Legger inn gåturer, trening, situps +++ planlegfer også middag/lunsj utifra den, for å se hvor mye jeg har å gå påVeldig bra!! Jeg bruker bare kcal telleren der da. Bruker du den til mer?
Hvordan planlegger du det utifra den da? Skjønner ikke såå mye av den endaLegger inn gåturer, trening, situps +++ planlegfer også middag/lunsj utifra den, for å se hvor mye jeg har å gå på
★☆★duppedingsen★☆★
Bare legger inn varene som om jeg har spist de på middag, og yar bort igjeb etter jeg har telt kalorieneHvordan planlegger du det utifra den da? Skjønner ikke såå mye av den enda
Jeg bruker sukkerfritt syltetøy oppå står at jeg kan ha 1-2ss som søtningEr det lov å ha sukker, kanel og smør på havregrøten?
Blir så døllt uten
Åh, saltime eller? Skal på yoga etterpå, og har gjort øvelser fra slankekrigenda er jeg straks klar for zumba !! gleder meg.. hva har dere trent eller skal trene i dag?
Gjør det gjør det gjennomfør detJeg må også få gjort de øvelsene i kveld
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fliiiiink!!! Hvem har spist?
Skal det. Må bare få lagt gutta førstGjør det gjør det gjennomfør det