*Slankekrigen skravletråd*

Så bra!! Kanskje jeg skulle spurt sambo her også..!?
Mye lettere å gjøre dem da tror jeg ja!!! :-)
Men kanskje spør på en måte som at det er for å hjelpe DEG, hvis han var litt selvbevisst på det her om dagen..?
Samboeren her er jo tynn som ei flis, så slankedelen trenger han ikke, men alle har jo godt av litt muskler:p:p

★☆★duppedingsen★☆★

Mye lettere å gjøre dem da tror jeg ja!!! :-)
Men kanskje spør på en måte som at det er for å hjelpe DEG, hvis han var litt selvbevisst på det her om dagen..?
Samboeren her er jo tynn som ei flis, så slankedelen trenger han ikke, men alle har jo godt av litt muskler:p:p

★☆★duppedingsen★☆★
Lurt! Da skal jeg legge det frem slik :)

*master manipulator*
Fniiis:p:p:p

★☆★duppedingsen★☆★
Hihihi;) Men han skal ha det at han er flink til å trene egentlig da. Han er medlem av senter, det er ikke jeg:p
Men han er sååå glad i snop og brus og god mat forsåvidt:p Så uten trening for han hadde ikke vært bra!!:p

Hihihi;) Men han skal ha det at han er flink til å trene egentlig da. Han er medlem av senter, det er ikke jeg:p
Men han er sååå glad i snop og brus og god mat forsåvidt:p Så uten trening for han hadde ikke vært bra!!:p
Hehe, så bra han hvertfall gjlr det, når han er så glad i mat da ;)
Min gubbefant kan jo spise absolutt alt uten å legge på seg et gram, den dusten..:p:p:p:p

★☆★duppedingsen★☆★

For en dust han er!!!:p Urettferdig:(
Jupp!!! Har sagt til han at det kommer til å snu når han runder 30, og det er 2 mai, så sa skal han bli rund:D:D:D:p:p:p:p
Thæhæ!!
★☆★duppedingsen★☆★

da er vi i gang da ! og jeg starter konkurransen med ordentlig gangsperre ! løp/gikk på tredemølla i 60 min i går. 6. september skal jeg springe kkmila, 10 km løp. så det er bare å trene !! i dag blir det Zumba :)

da er vi i gang da ! og jeg starter konkurransen med ordentlig gangsperre ! løp/gikk på tredemølla i 60 min i går. 6. september skal jeg springe kkmila, 10 km løp. så det er bare å trene !! i dag blir det Zumba :)
Flinka!!!!! Kanskje jeg burde satse på KKmila neste år:D:D:p
I år kommer ikke til å skje med min råtne kondis hvertfall :-P
★☆★duppedingsen★☆★

I dag ble det 3 knekkebrød med hvitost og agurk til frokost. På sikt skal jeg ned i 2 men mens jeg fortsatt ammer må jeg ha litt mer (uheldigvis). Tenkte å spise hver tredje time. Bytter på med litt knekkis og sånne slankebarer ;) men middag spiser jeg som vanlig. Prøver bare å begrense porsjonene :)
Brus og snop skal kuttes HELT ut i ukedagene :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Supert med en sånn tråd :) Jeg har spist havreflakes ( sikkert ikke det sunneste)med yoghurt (0 % fett) til frokost. Skal også være flinkere til å lage havregrynsgrøt. Lunsj blir knekkebrød i dag og middag blir laks med friske grønnsaker i folie med litt kesam til ;)

I dag ble det 3 knekkebrød med hvitost og agurk til frokost. På sikt skal jeg ned i 2 men mens jeg fortsatt ammer må jeg ha litt mer (uheldigvis). Tenkte å spise hver tredje time. Bytter på med litt knekkis og sånne slankebarer ;) men middag spiser jeg som vanlig. Prøver bare å begrense porsjonene :)
Brus og snop skal kuttes HELT ut i ukedagene :)

Hvordan knekkebrød spiser du?
3 er jo ikke så gæli det da, jeg spiser 3 stk til lunsj, ellers er jeg kjempesulten. Skal spise hver tredje time jeg også:)

Ikke glem å drikke MASSE vann jenter. :) skal få i meg minst to liter om dagen jeg (prøve :P)

Supert med en sånn tråd :) Jeg har spist havreflakes ( sikkert ikke det sunneste)med yoghurt (0 % fett) til frokost. Skal også være flinkere til å lage havregrynsgrøt. Lunsj blir knekkebrød i dag og middag blir laks med friske grønnsaker i folie med litt kesam til ;)
Høres jo veldig bra ut da. Jeg tenkte å lage hjemmelaga blomkål og brokkolisuppe, med minimalt fløte oppi, kanskje jeg dropper det helt også. Før har jeg brukt mye fløte å det blir sååå godt. Men nå skal jeg jo lage mest for at det skal være sunt da:)
Denne her er kjempegod, burde du prøve;) Jeg spiser 50gr/1dl til frokost. Perfekt porsjon;)ImageUploadedByBV Forum1389005153.364293.jpg

Hvordan knekkebrød spiser du?
3 er jo ikke så gæli det da, jeg spiser 3 stk til lunsj, ellers er jeg kjempesulten. Skal spise hver tredje time jeg også:)
Sånne spiser jeg for tia :) 1389005248926.jpg

Høres jo veldig bra ut da. Jeg tenkte å lage hjemmelaga blomkål og brokkolisuppe, med minimalt fløte oppi, kanskje jeg dropper det helt også. Før har jeg brukt mye fløte å det blir sååå godt. Men nå skal jeg jo lage mest for at det skal være sunt da:)
Denne her er kjempegod, burde du prøve;) Jeg spiser 50gr/1dl til frokost. Perfekt porsjon;)Vis vedlegget 45809
Den så god ut. Skal titte etter den neste gang jeg skalmi butikken ;) Blomkål og brokkolisuppe er kjempegodt :) den blir nok god uten fløte også, men selvfølgelig gjør fløte at den blir enda bedre ;)

Flinka!!!!! Kanskje jeg burde satse på KKmila neste år:D:D:p
I år kommer ikke til å skje med min råtne kondis hvertfall :p
★☆★duppedingsen★☆★

men du kan løpe 5 km ! kondisen min også er råten, men det er 8 måneder til og man kommer raskt i løpe form. løping er egentlig veldig gøy for man ser så fort resultater :)

Back
Topp