*Slankekrigen skravletråd*

Kjedelig at jeg er så kresen på mat asså... gaaah...

★☆★duppedingsen★☆★

havre knekkebrødet er også veldig godt og veldig sunt !

Ikke glem å drikke MASSE vann jenter. :) skal få i meg minst to liter om dagen jeg (prøve :p)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har en literflaske fra tupperware som jeg har fylt med vann :) er godt i gang med flaske nummer en i dag :)

Jeg har en literflaske fra tupperware som jeg har fylt med vann :) er godt i gang med flaske nummer en i dag :)
Så bra. Jeg drakk 8 desiliter etter frokosten. 12 igjen ;) det skal gå lett :)

I dag ble det 3 knekkebrød med hvitost og agurk til frokost. På sikt skal jeg ned i 2 men mens jeg fortsatt ammer må jeg ha litt mer (uheldigvis). Tenkte å spise hver tredje time. Bytter på med litt knekkis og sånne slankebarer ;) men middag spiser jeg som vanlig. Prøver bare å begrense porsjonene :)
Brus og snop skal kuttes HELT ut i ukedagene :)

du kan fint spise 3 knekkebrød til vanlig og. lite kalorier i knekkebrødet. viktig å ikke få i seg for lite ehller .

du kan fint spise 3 knekkebrød til vanlig og. lite kalorier i knekkebrødet. viktig å ikke få i seg for lite ehller .
Sant det da. Men klarer meg fint med to så lenge jeg ikke ammer :)

Så bra. Jeg drakk 8 desiliter etter frokosten. 12 igjen ;) det skal gå lett :)

Så flink du er!! Tror jeg sliter med 2 liter. Drikker så lite væske til vanlig. Noen ganger kanskje bare et lite glass om dagen.. Men skal tvinge i meg 1 liter da hvertfall:)

Så flink du er!! Tror jeg sliter med 2 liter. Drikker så lite væske til vanlig. Noen ganger kanskje bare et lite glass om dagen.. Men skal tvinge i meg 1 liter da hvertfall:)
Jeg er altfor dårlig til å drikke vann jeg og. Men amminga hjelper på. Er veldig tørst på kveldstid. Og jo mer vann man drikker, jo tørstere blir du så det blir en god sirkel :D nå har jeg drukket 12 dl. Nærmer seg ;)

Jeg er altfor dårlig til å drikke vann jeg og. Men amminga hjelper på. Er veldig tørst på kveldstid. Og jo mer vann man drikker, jo tørstere blir du så det blir en god sirkel :D nå har jeg drukket 12 dl. Nærmer seg ;)

Du er jo helt vill:p jeg har maks drukket 3 dl i dag :oops: går rundt med flaske da.. :(

Last edited:
da er vi i gang da ! og jeg starter konkurransen med ordentlig gangsperre ! løp/gikk på tredemølla i 60 min i går. 6. september skal jeg springe kkmila, 10 km løp. så det er bare å trene !! i dag blir det Zumba :)

Jeg løp det nå sist, kjempe gøy :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

12???? Djiiiises! Du er jo helt rå på vanndrikkinga

Sent from my iPhone using BV Forum

12???? Djiiiises! Du er jo helt rå på vanndrikkinga

Sent from my iPhone using BV Forum
12 dl altså, IKKE liter. Hihi ;) nå tvinger jeg megselv til å drikke endel da ;)

Back
Topp