Kjedelig at jeg er så kresen på mat asså... gaaah...
★☆★duppedingsen★☆★
★☆★duppedingsen★☆★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en literflaske fra tupperware som jeg har fylt med vann er godt i gang med flaske nummer en i dagIkke glem å drikke MASSE vann jenter. skal få i meg minst to liter om dagen jeg (prøve )
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så bra. Jeg drakk 8 desiliter etter frokosten. 12 igjen det skal gå lettJeg har en literflaske fra tupperware som jeg har fylt med vann er godt i gang med flaske nummer en i dag
I dag ble det 3 knekkebrød med hvitost og agurk til frokost. På sikt skal jeg ned i 2 men mens jeg fortsatt ammer må jeg ha litt mer (uheldigvis). Tenkte å spise hver tredje time. Bytter på med litt knekkis og sånne slankebarer men middag spiser jeg som vanlig. Prøver bare å begrense porsjonene
Brus og snop skal kuttes HELT ut i ukedagene
Sant det da. Men klarer meg fint med to så lenge jeg ikke ammerdu kan fint spise 3 knekkebrød til vanlig og. lite kalorier i knekkebrødet. viktig å ikke få i seg for lite ehller .
Så flink du er!! Tror jeg sliter med 2 liter. Drikker så lite væske til vanlig. Noen ganger kanskje bare et lite glass om dagen.. Men skal tvinge i meg 1 liter da hvertfallSå bra. Jeg drakk 8 desiliter etter frokosten. 12 igjen det skal gå lett
Jeg å er altfor kresen"/Kjedelig at jeg er så kresen på mat asså... gaaah...
★☆★duppedingsen★☆★
Jeg er altfor dårlig til å drikke vann jeg og. Men amminga hjelper på. Er veldig tørst på kveldstid. Og jo mer vann man drikker, jo tørstere blir du så det blir en god sirkel nå har jeg drukket 12 dl. Nærmer segSå flink du er!! Tror jeg sliter med 2 liter. Drikker så lite væske til vanlig. Noen ganger kanskje bare et lite glass om dagen.. Men skal tvinge i meg 1 liter da hvertfall
Du er jo helt vill jeg har maks drukket 3 dl i dag går rundt med flaske da..Jeg er altfor dårlig til å drikke vann jeg og. Men amminga hjelper på. Er veldig tørst på kveldstid. Og jo mer vann man drikker, jo tørstere blir du så det blir en god sirkel nå har jeg drukket 12 dl. Nærmer seg
da er vi i gang da ! og jeg starter konkurransen med ordentlig gangsperre ! løp/gikk på tredemølla i 60 min i går. 6. september skal jeg springe kkmila, 10 km løp. så det er bare å trene !! i dag blir det Zumba
Jeg også sliter med det sammeKjedelig at jeg er så kresen på mat asså... gaaah...
★☆★duppedingsen★☆★
Jeg er altfor dårlig til å drikke vann jeg og. Men amminga hjelper på. Er veldig tørst på kveldstid. Og jo mer vann man drikker, jo tørstere blir du så det blir en god sirkel nå har jeg drukket 12 dl. Nærmer seg
12 dl altså, IKKE liter. Hihi nå tvinger jeg megselv til å drikke endel da12???? Djiiiises! Du er jo helt rå på vanndrikkinga
Sent from my iPhone using BV Forum
Så flink!!1L vann - check
Jeg har en literflaske fra tupperware som jeg har fylt med vann er godt i gang med flaske nummer en i dag
325kcal ble det nå til lunsj, å det ble mye mat syns jeg Passe mett