*Slankekrigen skravletråd*

Irriterer meg at det dytt.no greiene ikke funka hos meg denne runden.....og jeg mista all motivasjon

Fire slike knekkebrød med pålegg. Prøver neste gang å se om det holder med 3 stk:) 15 kcal mindre i disse enn i disseVis vedlegget 45830Vis vedlegget 45829

Eg spiste og knekkebrød, men bare 1 og gullerøtter og cherry tomater 74 kalorier :/ var alt for lite i dag og. Men da blir sikkert en balansegang no i starten og så finner vi nok ut av det :)

Ja. Har ein kasse på loftet :p og mangen eg bruker i skapet :) var konsulent tidligere :) så har litt tilovers eg ikke solgte ut da :p
Aha... Da skjønner jeg ;) Jeg har to jeg :p

Vil gjerne skravle her jeg også, hvis jeg kan :) I dag ble det en grov brødskive med egg og litt tomatbønner til frokost. Men framover nå skal jeg begynne å koke havregrøt igjen:)

Er det lov å ha sukker, kanel og smør på havregrøten?
Blir så døllt uten

Jeg har kanel og litt flytende honning på:)

Snart ferdig med liter nummer to av vann...., har vært på toalettet litt oftere enn vanlig i dag :p :p

Ja. Har ein kasse på loftet :p og mangen eg bruker i skapet :) var konsulent tidligere :) så har litt tilovers eg ikke solgte ut da :p
Legg ut bilde av de flaskene :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eg spiste og knekkebrød, men bare 1 og gullerøtter og cherry tomater 74 kalorier :/ var alt for lite i dag og. Men da blir sikkert en balansegang no i starten og så finner vi nok ut av det :)
Må bare si at den MyFitnessPal appen er suuuuuuper!!!!!!!!!!

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp