*Slankekrigen skravletråd*

Jeg angrer på at jeg meldte meg på :(
Alt er så hektisk og slitsomt om dagen at jeg blir tussete i hode av å ha noe jeg må gjøre, må fylle inn osv :(
Jeg er nok litt deprimert på nytt rett og slett..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var mitt evt neste spm ;)
Haha jeg quota feil ;)
Sorri :) da spør vi ilag :-D
Maiken 89 og Riri vil kjøpe flaske av deg om du har :-D

Har desverre ingen av den rosa :( tror den bare finnes i blå og gul no. Men kan alltids høre for dere hvis dere vil? :)

Angående den appen jeg lastet ned (husker ikke helt hva den heter:p) Hvordan beregner den hvor høyt kaloriinntak vi skal ha hver dag? Synes mitt virket høyt jeg :confused:
Er det mulig å endre det selv?
Håper noen vet mer enn meg :) :p

Angående den appen jeg lastet ned (husker ikke helt hva den heter:p) Hvordan beregner den hvor høyt kaloriinntak vi skal ha hver dag? Synes mitt virket høyt jeg :confused:

Er det den myfitnesPal appen? I så tilfelle kan du endre på det. Eg blei anbefalt 1400 først men endra til 1200 :)

Den legger til ekstra om du trener, men utocer det vet jeg ikke.. hvis det er den jeg har da :-P
Kan du ikke bare "trekke fra litt da, beregne alt til littbunder det som står?

★☆★duppedingsen★☆★

Har desverre ingen av den rosa :( tror den bare finnes i blå og gul no. Men kan alltids høre for dere hvis dere vil? :)
Jeg vil ha en slik stor jeg?

Er det den myfitnesPal appen? I så tilfelle kan du endre på det. Eg blei anbefalt 1400 først men endra til 1200 :)
Ja, var den jeg mente :p Synes det hørtes ut som lite kalorier jeg da:p
Fant en formel på nett hvor du kunne regne 27 kalorier ganger egen kroppsvekt for å gå ned i vekt. Da lå jeg plutselig langt under :confused:

Back
Topp