♥Jeg angrer på at jeg meldte meg på
Alt er så hektisk og slitsomt om dagen at jeg blir tussete i hode av å ha noe jeg må gjøre, må fylle inn osv
Jeg er nok litt deprimert på nytt rett og slett..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
♥Jeg angrer på at jeg meldte meg på
Alt er så hektisk og slitsomt om dagen at jeg blir tussete i hode av å ha noe jeg må gjøre, må fylle inn osv
Jeg er nok litt deprimert på nytt rett og slett..
Er det sånn drikketut på den?Her er flaska Vis vedlegget 45878
Er det sånn drikketut på den?
Har du noen ubrukte av den rosa?Vis vedlegget 45891
Denne har eg med tut i 415 ml og 750 ml
Har du noen av de med tut å selge meg? :-DHar du noen ubrukte av den rosa?
Det var mitt evt neste spmHar du noen av de med tut å selge meg? :-D
Haha jeg quota feilDet var mitt evt neste spm
Åja, heheHaha jeg quota feil
Sorri da spør vi ilag :-D
Maiken 89 og Riri vil kjøpe flaske av deg om du har :-D
Ååh Ville hatt i rosa. Ellers takkHar desverre ingen av den rosa tror den bare finnes i blå og gul no. Men kan alltids høre for dere hvis dere vil?
Ååh Ville hatt i rosa. Ellers takk
Angående den appen jeg lastet ned (husker ikke helt hva den heter) Hvordan beregner den hvor høyt kaloriinntak vi skal ha hver dag? Synes mitt virket høyt jeg
Er det mulig å endre det selv?
Håper noen vet mer enn meg
Den legger til ekstra om du trener, men utocer det vet jeg ikke.. hvis det er den jeg har daAngående den appen jeg lastet ned (husker ikke helt hva den heter) Hvordan beregner den hvor høyt kaloriinntak vi skal ha hver dag? Synes mitt virket høyt jeg
Er det mulig å endre det selv?
Håper noen vet mer enn meg
Jeg vil ha en slik stor jeg?Har desverre ingen av den rosa tror den bare finnes i blå og gul no. Men kan alltids høre for dere hvis dere vil?
Åja Vet du prisen da?Ja, var den rosa eg tenkte på om de fortsatt kunne skaffe kan jo alltid høre med de
Hvor endrer man?Er det den myfitnesPal appen? I så tilfelle kan du endre på det. Eg blei anbefalt 1400 først men endra til 1200
Ja, var den jeg mente Synes det hørtes ut som lite kalorier jeg daEr det den myfitnesPal appen? I så tilfelle kan du endre på det. Eg blei anbefalt 1400 først men endra til 1200