*Slankekrigen skravletråd*

Eg synst planken er den letteste av øvelsene. :D

god morgen spreke jente !

husk å få i dere nok kalorier da ! ser det er en del som har tenkt å ligge på 1200, det er ganske lite. spesielt om man er aktiv i tillegg ! Om man får i seg for lite mat i løpet av dagen går kroppen i sparebluss og forbrenninga blir dårligere ! bare et lite tips !

nå begynner snart stresset med å gjøre klar 3 unger, jeg skal nemlig på jobbintervju i dag !! Etter det skal jeg være med på en liten demonstrasjon/aksjon, noen av dere har kanskje fått med dere nyhetene ang 3 leger i Bø som reserverer seg mot å henvise til abort og sette inn spiral, veel jeg bor i Bø og det finner jeg meg ikke i ! Så da må man gjøre noe !

i ettermiddag blir det løping :)

ha en fin dag !

Er det lov å ha sukker, kanel og smør på havregrøten?
Blir så døllt uten

Sniker fra November13. Prøv med rosiner, det pleier jeg bruke. Kjempegodt! :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hei og god morgen jenter !
Hvordan går det med dere i slankekrigen?
Her har jeg nettopp gjennomført dagens treningsutforfring og drukket 7,5 dl vann :)
Så må sitter jeg og funderer på dagens middag :P

Minuset med å drikke å forbanna med vann er jo at jeg springer på do i ett kjør. 2 ganger i natt....følte meg nesten gravid igjen :-/

Minuset med å drikke å forbanna med vann er jo at jeg springer på do i ett kjør. 2 ganger i natt....følte meg nesten gravid igjen :-/
Haha :p Samme her... Bare at jeg prøvde å ikke drikke såååå mye i går kveld...

Angående ukesutfordingen; Er det meningen at vi skal fortsette med den 30 dagers utfordringen vi holder på med nå neste uke også?? Så for meg at det kom ny utfordring neste uke jeg....

Angående ukesutfordingen; Er det meningen at vi skal fortsette med den 30 dagers utfordringen vi holder på med nå neste uke også?? Så for meg at det kom ny utfordring neste uke jeg....
Ja det skal komme en ny en neste uke (tror jeg). Fra det laget som vinner denne ukens utfordring.
Men hviledagen skal man vel hoppe over eller? Hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det skal komme en ny en neste uke (tror jeg). Fra det laget som vinner denne ukens utfordring.

Ja hviledagen skal hoppes over:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Ok, da er jeg med. Takk for svar :)

Lunsj 184 kcal :)
ImageUploadedByBV Forum1389091272.568516.jpg

Dere som bruker myfitnesspal; spiser dere bare tre måltider? Jeg syns det er litt dumt at man ikke kan legge til flere, eller går det?
Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn kveldsmat i går, så den ble lagt under frokost...men da stemmer ikke oversikten min :-/

Lunsj 184 kcal :)
Vis vedlegget 45952

Dere som bruker myfitnesspal; spiser dere bare tre måltider? Jeg syns det er litt dumt at man ikke kan legge til flere, eller går det?
Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn kveldsmat i går, så den ble lagt under frokost...men da stemmer ikke oversikten min :-/
Det så utrolig godt ut. Hva har du oppi?

Hvordan endrer man hvor mange gram man inntar på fitpal? Synes alltid 100 g kommer opp som alternativ og jeg inntar jo aldri så mye :confused:
Har jo ikke 100 g kanel på havregrøten heller :eek:

Hvordan endrer man hvor mange gram man inntar på fitpal? Synes alltid 100 g kommer opp som alternativ og jeg inntar jo aldri så mye :confused:
Har jo ikke 100 g kanel på havregrøten heller :eek:
Du kan trykke der det står 100gr og endre til 1, og på antall porsjoner velger du da hvor mange gram du har :)

Okei, da skal jeg prøve å få endret det:)

Back
Topp