Eg synst planken er den letteste av øvelsene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei stor sjokoladeskål rett forran øynene en hel kveld og jeg klarte meg uten
Så fortsatt følges kostholdsprogrammet til punkt og prikke
Er det lov å ha sukker, kanel og smør på havregrøten?
Blir så døllt uten
Haha Samme her... Bare at jeg prøvde å ikke drikke såååå mye i går kveld...Minuset med å drikke å forbanna med vann er jo at jeg springer på do i ett kjør. 2 ganger i natt....følte meg nesten gravid igjen :-/
Ja det skal komme en ny en neste uke (tror jeg). Fra det laget som vinner denne ukens utfordring.Angående ukesutfordingen; Er det meningen at vi skal fortsette med den 30 dagers utfordringen vi holder på med nå neste uke også?? Så for meg at det kom ny utfordring neste uke jeg....
Ja hviledagen skal hoppes overJa det skal komme en ny en neste uke (tror jeg). Fra det laget som vinner denne ukens utfordring.
Men hviledagen skal man vel hoppe over eller? Hehe
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ok, da er jeg med. Takk for svarJa det skal komme en ny en neste uke (tror jeg). Fra det laget som vinner denne ukens utfordring.
Men hviledagen skal man vel hoppe over eller? Hehe
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det så utrolig godt ut. Hva har du oppi?Lunsj 184 kcal
Vis vedlegget 45952
Dere som bruker myfitnesspal; spiser dere bare tre måltider? Jeg syns det er litt dumt at man ikke kan legge til flere, eller går det?
Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn kveldsmat i går, så den ble lagt under frokost...men da stemmer ikke oversikten min :-/
Takk Supert med litt inspirasjon til hva man kan spiseLegger ved printscreen jeg, så ser du innhold, mengde og kcal
Vis vedlegget 45954
Du kan trykke der det står 100gr og endre til 1, og på antall porsjoner velger du da hvor mange gram du harHvordan endrer man hvor mange gram man inntar på fitpal? Synes alltid 100 g kommer opp som alternativ og jeg inntar jo aldri så mye
Har jo ikke 100 g kanel på havregrøten heller