*Slankekrigen skravletråd*

Innom i lunsjen på jobb. Kyllingsalat♥♥

★☆★duppedingsen★☆★

Innom mens jeg lager middag. Idag bli en tøff dag:( så søtsugen allerede. Og da er ikke kvelden startet en gang:(

Mannen har fristet med både svele, sjokolade og pepperkaker. Jeg har holdt med unna :D

Innom mens jeg lager middag. Idag bli en tøff dag:( så søtsugen allerede. Og da er ikke kvelden startet en gang:(
Du kan klare det :D
Jeg har ikke spist sukker siden lørdag, og gruver alltid til kvelden. Så skjønner jeg må sysselsette meg selv på noe vis, antagelig strikke ikveld :)

Huff, i dag har jeg spist ALTFOR lite :(
Kun bittelitt salat, en halv banan og et halvt upåsmurt grovt rundstykke :(

Jobber til 20, er hjemme 20.30, og da kan jeg bare spise et lett måltid, siden det er så seint... så dette går laaaangt under skjema på kaloritelleren :(

Lunsj 184 kcal :)
Vis vedlegget 45952

Dere som bruker myfitnesspal; spiser dere bare tre måltider? Jeg syns det er litt dumt at man ikke kan legge til flere, eller går det?
Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn kveldsmat i går, så den ble lagt under frokost...men da stemmer ikke oversikten min :-/

Eg ligger de 3 hovudmåltidene inn som de er og mellom måltidene på snacks. Og kvelds går som snacks her siden kroppen egentlig ikke skal ha så mye kvelds. :) så tar meg f.eks eple med mager vaniljekesam som i går :) var heilt kanon. Kommer til å kose meg med det i kveld og siden eg fortsatt trenger 524 kalorier til for å oppnå 1200 kalorier. :)

Eg ligger de 3 hovudmåltidene inn som de er og mellom måltidene på snacks. Og kvelds går som snacks her siden kroppen egentlig ikke skal ha så mye kvelds. :) så tar meg f.eks eple med mager vaniljekesam som i går :) var heilt kanon. Kommer til å kose meg med det i kveld og siden eg fortsatt trenger 524 kalorier til for å oppnå 1200 kalorier. :)

Ja det var lurt :)
Jeg må ha et måltid mellom lunsj og middag, men legger det også under snacks jeg da:)

Nå har jeg vært sulten siden middagen (torsk med grønnsaker metta absolutt ikke!!). Så skal snart kose meg med omelett med ost og skinke :D 350 kcal (2 egg).

Last edited:
Huff, i dag har jeg spist ALTFOR lite :(
Kun bittelitt salat, en halv banan og et halvt upåsmurt grovt rundstykke :(

Jobber til 20, er hjemme 20.30, og da kan jeg bare spise et lett måltid, siden det er så seint... så dette går laaaangt under skjema på kaloritelleren :(
Oi da, ikke bra"/ Men du får gjøre det bedre i morgen :) Har du ikke vært sulten?

De lærde strides om det med kveldsmat bare så det er sakt ;)
Kostholdsprogramet jeg følger har ett spisevindu på 10-12 timer, altså periodisk faste ;)

De lærde strides om det med kveldsmat bare så det er sakt ;)
Kostholdsprogramet jeg følger har ett spisevindu på 10-12 timer, altså periodisk faste ;)

Åhh. :) då veit eg ikkje ka som skal følges lengre :p hihi

Back
Topp