Innom i lunsjen på jobb. Kyllingsalat♥♥
★☆★duppedingsen★☆★
★☆★duppedingsen★☆★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogsåEg synst planken er den letteste av øvelsene.
Du kan klare detInnom mens jeg lager middag. Idag bli en tøff dag så søtsugen allerede. Og da er ikke kvelden startet en gang
Jeg legger inn kveldsmaten på snacks jeg..Lunsj 184 kcal
Vis vedlegget 45952
Dere som bruker myfitnesspal; spiser dere bare tre måltider? Jeg syns det er litt dumt at man ikke kan legge til flere, eller går det?
Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn kveldsmat i går, så den ble lagt under frokost...men da stemmer ikke oversikten min :-/
Mmm, så godt det så utLunsj 184 kcal
Vis vedlegget 45952
Dere som bruker myfitnesspal; spiser dere bare tre måltider? Jeg syns det er litt dumt at man ikke kan legge til flere, eller går det?
Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge inn kveldsmat i går, så den ble lagt under frokost...men da stemmer ikke oversikten min :-/
Det har jeg også gjort nåJeg legger inn kveldsmaten på snacks jeg..
Lunsj 184 kcal
Vis vedlegget 45952
Eg ligger de 3 hovudmåltidene inn som de er og mellom måltidene på snacks. Og kvelds går som snacks her siden kroppen egentlig ikke skal ha så mye kvelds. så tar meg f.eks eple med mager vaniljekesam som i går var heilt kanon. Kommer til å kose meg med det i kveld og siden eg fortsatt trenger 524 kalorier til for å oppnå 1200 kalorier.
Oi da, ikke bra"/ Men du får gjøre det bedre i morgen Har du ikke vært sulten?Huff, i dag har jeg spist ALTFOR lite
Kun bittelitt salat, en halv banan og et halvt upåsmurt grovt rundstykke
Jobber til 20, er hjemme 20.30, og da kan jeg bare spise et lett måltid, siden det er så seint... så dette går laaaangt under skjema på kaloritelleren
De lærde strides om det med kveldsmat bare så det er saktEg ligger de 3 hovudmåltidene inn som de er og mellom måltidene på snacks. Og kvelds går som snacks her siden kroppen egentlig ikke skal ha så mye kvelds. så tar meg f.eks eple med mager vaniljekesam som i går var heilt kanon. Kommer til å kose meg med det i kveld og siden eg fortsatt trenger 524 kalorier til for å oppnå 1200 kalorier.
Takk for tips, det skal Jeg og finneSer på "Hvorfor er jeg tjukk" på Tv2 Bliss, mens jeg sitter her med vannnflaska mi
Nå ser jeg også påSer på "Hvorfor er jeg tjukk" på Tv2 Bliss, mens jeg sitter her med vannnflaska mi
De lærde strides om det med kveldsmat bare så det er sakt
Kostholdsprogramet jeg følger har ett spisevindu på 10-12 timer, altså periodisk faste
Jeg tror det viktigste er noe man trives med og kan fungere medÅhh. då veit eg ikkje ka som skal følges lengre hihi
Omelett er sunt og godt da Men hvordan regner du kcal på appen med egg?Det har jeg også gjort nå
Venter bare på at min kjære kommer hjem med egg så jeg får ferdig omeletten
Er såå sulten!!
Jeg søkte stekt egg uten fett, også veide jeg innholdet i eggetOmelett er sunt og godt da Men hvordan regner du kcal på appen med egg?