*Slankekrigen skravletråd*

Den legger til ekstra om du trener, men utocer det vet jeg ikke.. hvis det er den jeg har da :-P
Kan du ikke bare "trekke fra litt da, beregne alt til littbunder det som står?

★☆★duppedingsen★☆★
Tror vi har samme, myfitpal eller noe sånn:) Ja, jeg har holdt meg litt under både i dag og i går:)

Ja, var den jeg mente :p Synes det hørtes ut som lite kalorier jeg da:p
Fant en formel på nett hvor du kunne regne 27 kalorier ganger egen kroppsvekt for å gå ned i vekt. Da lå jeg plutselig langt under :confused:

Hvis den stemmer skulle eg hatt 2835 kalorier :p då hadde eg trilla :D hihi. Eg klare så vidt komme over de 3siste siffrene der :p

Hvis den stemmer skulle eg hatt 2835 kalorier :p då hadde eg trilla :D hihi. Eg klare så vidt komme over de 3siste siffrene der :p
Det hørtes mye ut:eek:
Syntes det gjorde det på meg også. Men ut fra den beregninga og den registreringen jeg har gjort de to siste dagene så ligger jeg langt under. Og det og trening må jo gi utslag på vekta på sikt tenker jeg;)

Ja, var den jeg mente :p Synes det hørtes ut som lite kalorier jeg da:p
Fant en formel på nett hvor du kunne regne 27 kalorier ganger egen kroppsvekt for å gå ned i vekt. Da lå jeg plutselig langt under :confused:
Med den formelen er jeg på 1890kcal men ble utregnet 1340kcal på appen

Med den formelen er jeg på 1890kcal men ble utregnet 1340kcal på appen
Da må det jo gi utslag:) Usikker på kilden, så jeg får sjekke ut litt mer i morgen da;)

Vil prøve å holde meg til ca 1200kcal :) Blir spennende fremover :)
Jeg blir nok å ligge litt over det fordi jeg ammer både dag og natt enda:)

Da var treningen unnagjort. Djeez louise jeg hadde glemt hvor PAIN planka var.. o.O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vil prøve å holde meg til ca 1200kcal :) Blir spennende fremover :)
Da har jeg forandret min til 1200 og!! Spennende!

★☆★duppedingsen★☆★

Da var treningen unnagjort. Djeez louise jeg hadde glemt hvor PAIN planka var.. o.O

Den er helt hælvete!!!!!

★☆★duppedingsen★☆★

Planka og knebøy :)

Tok alle tre i dag, men blir squats og situps på meg fremover ja.

★☆★duppedingsen★☆★

Må bare då til squats jeg asså... den rumpa her TRENGER det!!

★☆★duppedingsen★☆★
Satser på squats jeg og. Men mulig jeg går for sit ups istedenfor DØDSplanka etterhvert :P

Back
Topp