*Slankekrigen skravletråd*

Oi da, ikke bra"/ Men du får gjøre det bedre i morgen :) Har du ikke vært sulten?
Har vært skrubbsulten, men tida hat flydd ifra med trening og så jobb etterpå :(

★☆★duppedingsen★☆★

1110 kalorier i dag!!! Dette var bedre. Men eg e altså so mett no i dag at det nesten e ekkelt. Måtte ta meg 2 kokte egg i sted bare for å få kaloriene opp :) 2 liter vann e inntatt, treningen e fullført og sjokoladen ligg urørt i dag også. Så da e eg fornøyd med dagen :D

En anna ting e jo dette med lavkarbo. Burde jo ikkespise myeav det. Eller e det sånn endten følger mann med på kalorier eller karboene? For på appen min får eg opp denne som mål
ImageUploadedByBV Forum1389132978.549805.jpg

Nåken so veit koss da funke? :)

Må ikke la det gjenta seg da"/
Nei, i dag er det roligere, så kan spise mer riktig. I morgen er det bare trening, så da blir det lettere å komme inn i matrutiner igjen.

★☆★duppedingsen★☆★

En anna ting e jo dette med lavkarbo. Burde jo ikkespise myeav det. Eller e det sånn endten følger mann med på kalorier eller karboene? For på appen min får eg opp denne som mål
Vis vedlegget 46063

Aaaaner ikke. Bare vet at jeg hører flere og flere som har fått problemer i etterkant av lavkarbo-slanking :/ så det skal ikke jeg begi meg ut på hvertfall..

★☆★duppedingsen★☆★

Vis vedlegget 46063

du kan med fordel kutte litt ned på karbene ! men da må du passe på å få i deg nok proteiner.

My gaaaaaaaad!!!!!! 1 time zumba på Kinect, så slankekrigen challengene (alle tre i dag og!!! *stolt* ), så flere mageøvelser, og nå skal jeg roe ned med noen enkle yoga øvelser♥♥♥
*flink alv*

★☆★duppedingsen★☆★

My gaaaaaaaad!!!!!! 1 time zumba på Kinect, så slankekrigen challengene (alle tre i dag og!!! *stolt* ), så flere mageøvelser, og nå skal jeg roe ned med noen enkle yoga øvelser♥♥♥
*flink alv*

★☆★duppedingsen★☆★
Fyttigrisen som du står på om dagen da:D Synd vi ikke mor ENDA nærmere hverandre, så kunne vi trena sammen!

Fyttigrisen som du står på om dagen da:D Synd vi ikke mor ENDA nærmere hverandre, så kunne vi trena sammen!
Ja, det hadde vært GULL!!! Er ikke alle dager jeg er like motivert, for å si det sånn!

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp