En grovbrød skive. Hvor mange kcal er det i den?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra Hva er burpies?Idag har jeg jogga, tatt situps, planken og burpies. Fornøyd
43gr er 100kcal ca, så får du finne ut hva skiva veier å regneEn grovbrød skive. Hvor mange kcal er det i den?
Det kommer nok litt an på hvilket brød det er og hvor store skivene erEn grovbrød skive. Hvor mange kcal er det i den?
Push-up også hopper en rett opp i et spenshopp og ned igjen i push-up......and so on, and so onSå bra Hva er burpies?
Aha, det må prøves utPush-up også hopper en rett opp i et spenshopp og ned igjen i push-up......and so on, and so on
Søk det opp på YouTube så ser du at du gjør det rettAha, det må prøves ut
Takk for tips, det skal jeg gjøreSøk det opp på YouTube så ser du at du gjør det rett
Har vært skrubbsulten, men tida hat flydd ifra med trening og så jobb etterpåOi da, ikke bra"/ Men du får gjøre det bedre i morgen Har du ikke vært sulten?
Må ikke la det gjenta seg da"/Har vært skrubbsulten, men tida hat flydd ifra med trening og så jobb etterpå
★☆★duppedingsen★☆★
Nei, i dag er det roligere, så kan spise mer riktig. I morgen er det bare trening, så da blir det lettere å komme inn i matrutiner igjen.Må ikke la det gjenta seg da"/
Aaaaner ikke. Bare vet at jeg hører flere og flere som har fått problemer i etterkant av lavkarbo-slanking :/ så det skal ikke jeg begi meg ut på hvertfall..En anna ting e jo dette med lavkarbo. Burde jo ikkespise myeav det. Eller e det sånn endten følger mann med på kalorier eller karboene? For på appen min får eg opp denne som mål
Vis vedlegget 46063
Nåken so veit koss da funke?
En anna ting e jo dette med lavkarbo. Burde jo ikkespise myeav det. Eller e det sånn endten følger mann med på kalorier eller karboene? For på appen min får eg opp denne som mål
Vis vedlegget 46063
Nåken so veit koss da funke?
Fyttigrisen som du står på om dagen da Synd vi ikke mor ENDA nærmere hverandre, så kunne vi trena sammen!My gaaaaaaaad!!!!!! 1 time zumba på Kinect, så slankekrigen challengene (alle tre i dag og!!! *stolt* ), så flere mageøvelser, og nå skal jeg roe ned med noen enkle yoga øvelser♥♥♥
*flink alv*
★☆★duppedingsen★☆★
Ja, det hadde vært GULL!!! Er ikke alle dager jeg er like motivert, for å si det sånn!Fyttigrisen som du står på om dagen da Synd vi ikke mor ENDA nærmere hverandre, så kunne vi trena sammen!