*Slankekrigen skravletråd*

My gaaaaaaaad!!!!!! 1 time zumba på Kinect, så slankekrigen challengene (alle tre i dag og!!! *stolt* ), så flere mageøvelser, og nå skal jeg roe ned med noen enkle yoga øvelser♥♥♥
*flink alv*

★☆★duppedingsen★☆★
Fy flate du står på! Stolt av å ha deg på "team rååååååsa" :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Fy flate du står på! Stolt av å ha deg på "team rååååååsa" :P

Sent from my iPhone using BV Forum
Awwh! Takk!!!!! GLEDER meg til veiing!!!!

★☆★duppedingsen★☆★

Deprimert!
Overbevist om at magen er større enn puppa nå :'( :'(
Magen min ER større enn puppene, lite kult :( får håpe vi får det av oss nå fremover!!! :D

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Tror jeg har spist alt for lite i dag:/ Er så sulten..Må finne noe sunt å spise når snuppa er lagt, for søtsaker blir det ikke.

Tror jeg har spist alt for lite i dag:/ Er så sulten..Må finne noe sunt å spise når snuppa er lagt, for søtsaker blir det ikke.
Banan, frukt, bær e.l.? Lag en smoothie!!!! :-)

Banan, frukt, bær e.l.? Lag en smoothie!!!! :-)

Ja, det skal jeg gjøre:) Det er jo godt. Hvor mange kalorier har dere andre inntatt så langt i dag da?

Eg holdt på å gå på sjokoladesmell i dag. Stod gode ønsker på disken te mamma og de. Meeeen eg tok meg et stooort glass vann i stedenfor :p og det gikk over :)

Ja, det skal jeg gjøre:) Det er jo godt. Hvor mange kalorier har dere andre inntatt så langt i dag da?
Har spist 1089 kalorier i dag hittils... men så har jeg trena og gått tur, så kan "trekke fra" ca 550 kalorier... Så harper definisjon 660 kalorier igjen i løpet av dagen, men blir nok ikke mer enn kanskje 200 til :-)

761 kalorier - 331 kakorier som det blei for turen min i dag tidlig på 50 min rask gange. Så har eg 770 igjen som eg ikkje fatter ka eg skal spise for å nå.. :) ei sjokoladeplata??? :p hihi. Neida. Bare tulle meg ;) ingen snop før lørdags kveld :)

Tenkte jeg skulle spise taco på fredag, men da tror jeg ikke det blir rom for mye annet :/ Mye kalorier i de lefsene altså :(

Tenkte jeg skulle spise taco på fredag, men da tror jeg ikke det blir rom for mye annet :/ Mye kalorier i de lefsene altså :(
Lag egne lefser da vel??

Oi!! Da skjønner jeg du vil ha det;) Stort HVER fredag her;) aldri tenkt over kcal i lompene jeg:o Lett at jeg dropper de fremover..
Ja, denne uka gleder jeg meg skikkelig til fredag:D Skal bli godt med taco igjen:)

Back
Topp