Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva lagde du den av? Har bær, men ikke yoghurt som jeg har lagd av før..Da ble det smoothie på meg
Jeg kommer til å gjennomføre med 5 ekstra enn i dag på de øvelsene jeg har valgt jeg. Og 5 mer på fredagNoen som vet hvordan det er med ukesutfordringen i morgen? Ser det er fri fra crunch og squats, men ikke plank... Skal vi bare hoppe over hele dagen og over til dag 10??
Ok.Da gjør jeg det også TakkJeg kommer til å gjennomføre med 5 ekstra enn i dag på de øvelsene jeg har valgt jeg. Og 5 mer på fredag
Også er det ikke dag ti Tenkte vi starta 1. januar jeg hahaOk.Da gjør jeg det også Takk
Hvorfor tror du det? Har du veid deg da?Tror jeg seriøst har gått opp!!! Ryker nok først
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Må ikke være det Lag grønn vinnerNei bare negativ som vsnlig
Prøvde den, men likte den ikke jegPrøvde du Lifesum appen?
Jeg sitter med samme tanken. Mensen og oppblåst som ei ku. Det passa meg midt i ræva!Tror jeg seriøst har gått opp!!! Ryker nok først
Hver sin smak, men de går jo ut på det sammePrøvde den, men likte den ikke jeg
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Jeg sitter med samme tanken. Mensen og oppblåst som ei ku. Det passa meg midt i ræva!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har en plan om Kristine Weber lefsene til tacoen på fredagLag egne lefser da vel??
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Samme herJeg kommer til å gjennomføre med 5 ekstra enn i dag på de øvelsene jeg har valgt jeg. Og 5 mer på fredag
Fikk pakke fra x-life i dag, bla. dette
Vis vedlegget 46255
Lørdagskosen min blir å teste lett gelé, 8,2 kcal på 100ml ferdig vare
Hadde ikke yoghurt jeg heller. Dermed ble det bær og litt druejuiceHva lagde du den av? Har bær, men ikke yoghurt som jeg har lagd av før..
Ja,mye likt, men fant ikke de samme råvarene, øvelsene og sånn der alltid som på myfitnesspal, så holder meg til den jeg da... godt det finnes flere å velgeiHver sin smak, men de går jo ut på det samme