*Slankekrigen skravletråd*

Vi får gjøre det:) hvor mye skal du ned?

Sent from my iPhone using BV Forum
Ti kg flr sommeren er planen. Skal godt gjøres men... ;) vil iallefall komme goooodt på vei. Du da?
Tror vi har nogenlunde samme utgangspunkt i forhold til vekt og lengde :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ti kg flr sommeren er planen. Skal godt gjøres men... ;) vil iallefall komme goooodt på vei. Du da?

Det klarer du!!!!:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

No har eg vært i bursdags selskap. Og ken var den einaste som drakk vann? Jo, da va meg :D

Kaker begrensa eg meg veldig på og lapskausen tok eg bare ein bitte liten tallerk. Såååå eg har holdt meg innafor kalori inntaket i dag og. Tror eg har ein 25 kalorier til eg har nådd 1200 kal. Veide kakestykkene sånn at eg hadde kontroll :D

Det stod fulle sjokoladeskåler på bordet. Masse chips. Eg rørte da ikkje. E såååå stolt øve meg sjøl no. Sjøl om 10 poengen røk på kakene :(

10kg her også. Vertfall i første omgang. På sikt vil jeg mer også. Men det er lenge siden jeg har vert under 65;) så om jeg når det er jeg super fornøyd:)

No har eg vært i bursdags selskap. Og ken var den einaste som drakk vann? Jo, da va meg :D

Kaker begrensa eg meg veldig på og lapskausen tok eg bare ein bitte liten tallerk. Såååå eg har holdt meg innafor kalori inntaket i dag og. Tror eg har ein 25 kalorier til eg har nådd 1200 kal. Veide kakestykkene sånn at eg hadde kontroll :D

Det stod fulle sjokoladeskåler på bordet. Masse chips. Eg rørte da ikkje. E såååå stolt øve meg sjøl no. Sjøl om 10 poengen røk på kakene :(
Da har du virkelig lov å være fornøyd!

Så bra, sånn blir det resultater av :D

Håper det. Bare ikkje de kakene ødelagte hele ukas nedgang :)
Håper ikke det. Men om du har vært så flink ellers så må det jo gå veien :)
Uansett alltid litt nerver foran veiing :eek:

Håper ikke det. Men om du har vært så flink ellers så må det jo gå veien :)
Uansett alltid litt nerver foran veiing :eek:

Ja, det e sant. :) denne uka e det jo heldigvis veiing på lørdag. Så da blir det jo en "ekstra" dag å gå ned på :)

Jeg begynner bli lei av knekkebrød og egg...
Tips til annet pålegg? :)

Sent from my SM-T210 using BV Forum mobile app

Back
Topp