Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braaaaa!!!!!! rågod er du!!!! ♥♥♥Jeg har og har lagt inn ned 2,2 kg
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Da må jeg sjekke igjenLagt det inn på veietråden vår
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Jeg veide meg nettopp. 73, 5. Dvs ned nesten 2 kg på 4 dager. Sier meg fornøyd!!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk ♥ 0.6 er jo kjempebra med tanke på at du har ikke så mye å ta av.Hællemindussen så flink !
Så utrolig flinke alle sammen. Bare gått ned 0,6 kg jeg på 1 uke
Nja, takk for det. Føles ikke så bra igrunn ettersom jg går rundt og er veldig sulten nesten hele tida men går vel bedre etterhvertTakk ♥ 0.6 er jo kjempebra med tanke på at du har ikke så mye å ta av.
Det gjør det helt sikkert men samtidig må du ikke spise FOR lite heller daNja, takk for det. Føles ikke så bra igrunn ettersom jg går rundt og er veldig sulten nesten hele tida men går vel bedre etterhvert
Det gjør det helt sikkert men samtidig må du ikke spise FOR lite heller da
Hihihi. I wishDet er sant til sommeren er vi alle skikkelige deilige
Pfffth, det er du velHihihi. I wish
Kjempe bra riri!Ned 1,1kg siden forrige fredag-fornøyd Nesten så jeg vurderer å droppe tacokvelden med brus og sjokkis, for dette var gøy..! Men, neeeh, i kveld skal jeg kose meg
Til at du har så lite som skal av så er det kjempe bra!Hællemindussen så flink !
Så utrolig flinke alle sammen. Bare gått ned 0,6 kg jeg på 1 uke
Til at du har så lite som skal av så er det kjempe bra!
Sent from my iPhone using BV Forum
Pfffth, det er du vel
Bare jeg som ikke teller kcal?
Ikke jeg heller. Spiser det jeg har lyst på (unntatt snop og søtsaker da. Bare i helgene) men jeg spiser oftere, og i mindre porsjoner.Nei, jeg gjør heller ikke.
Orker rett og slett ikke å styre med det