*Slankekrigen skravletråd*

Prøvde finne mager ost i stad men fant ikke:( jeg hadde dårlig tid så ikke helt øynene på plass tydeligvis :p

Sent from my SM-T210 using BV Forum mobile app
Jeg bruker norvegia lett :) den er blå.
Men man kan sikkert bruke vanlig ost også...jeg går skikkelig på underskudd med kalorier med den knekkebrødspisinga :confused:

Jeg bruker norvegia lett :) den er blå.
Men man kan sikkert bruke vanlig ost også...jeg går skikkelig på underskudd med kalorier med den knekkebrødspisinga :confused:
Oioi. Visste ikke at Norwegia hadde lett ost jeg! den må jeg kjøpe i morra! Takk for tips:)

Sent from my SM-T210 using BV Forum mobile app

Må komme skikkelig i gang med trening neste uke jeg også. Denne uka har det bare blitt trilleturer på meg. Og squat challenge da :p

Men da blir det vell en dag mindre å gå ned på neste uke?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det stemmer :p men da skal eg gå fra søndag til lørdag igjen uten sjokolade eller kaker :p så da skal det gå enda bedre enn denne uka :D sjøl om eg allerede e gått inn 4 (!) cm rundt magen. :D så e fornøyd med fremgangen denne uka også altså :) men har ikje lyst å ryke ut av krigen allerede :)

Jeg er såååå spent på vekta i morra :) :) :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er såååå spent på vekta i morra :) :) :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
jeg også!!!!!!! Håperhåperhååååååååper jeg er kommet ned til 78 blank!!!!!!

★☆★duppedingsen★☆★

Jeg våkna 6 og tenkte det samme som deg, så måtte bare komme meg på vekta og få i meg frokost :) er ganske så fornøyd med nedgangen :) Håper bare det fortsetter...er så redd for at det skal stoppe opp :confused:
Kom igjen a!! :D Du må jo spise...

Back
Topp