*Slankekrigen skravletråd*

Ikke jeg heller. Spiser det jeg har lyst på (unntatt snop og søtsaker da. Bare i helgene) men jeg spiser oftere, og i mindre porsjoner. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Akkurat samme her :)
Må kose meg litt i helga ellers spiser jeg oftere men mye mindre :)

Nei, jeg gjør heller ikke.
Orker rett og slett ikke å styre med det
Jeg har tenkt det samme hele tiden. Jeg orker ikke styre med kcal telling. Men med appen lifesum er det kjempe enkelt. Og det motiverer meg ekstra med å tenke på hva jeg faktisk putter i munnen. Som idag.
Jeg spiste speilegg til frokost. Ser at det var masse kalorier i det. Så da fikk jeg meg i eske up. Dermed ble det en lettere mindre lunch en jeg hadde plan om:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer på om jeg inntar litt for lite kalorier om dagen. Er under det som er målet og føler meg slapp og svimmel :( Ammer jo 5 ganger om dagen også..

Jeg har tenkt det samme hele tiden. Jeg orker ikke styre med kcal telling. Men med appen lifesum er det kjempe enkelt. Og det motiverer meg ekstra med å tenke på hva jeg faktisk putter i munnen. Som idag.
Jeg spiste speilegg til frokost. Ser at det var masse kalorier i det. Så da fikk jeg meg i eske up. Dermed ble det en lettere mindre lunch en jeg hadde plan om:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Men må vel veie alt man spiser?

Sent from my SM-T210 using BV Forum mobile app

Ammende må jo ha mer enn vanlig ...?
Er det jeg tenker jeg også. Men vil jo gjerne litt ned i vekt også. Vil ikke la det gå utover amminga, så må nok justere litt. Kan ikke ligge under i alle fall:/

Burde vel kanskje kjøpe meg en vekt jeg også.. :)

Da har jeg snik veid meg:p starter på 64 kg og i dag viste vekta 61,8 :)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Flinka!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp