Har jeg bestemt meg så har jeg bestemt megDu er flink ass!!!! Jeg er altfor svak til å klare meg heeelt uten
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jeg bestemt meg så har jeg bestemt megDu er flink ass!!!! Jeg er altfor svak til å klare meg heeelt uten
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Må unne meg noe en gang i blandt Går jo ned så lenge det er med måteSpiser aldri sukker eller junk uansett dag eller anledning
Men det er mest fordi jeg mener det er direkte skadelig for kroppen så koser meg med andre ting istedenforMå unne meg noe en gang i blandt Går jo ned så lenge det er med måte
Åja Flink du!Men det er mest fordi jeg mener det er direkte skadelig for kroppen så koser meg med andre ting istedenfor
Det er jo helt rått!!Spiser aldri sukker eller junk uansett dag eller anledning
Du er såå flink! Beundrer deg sånn!Aldri
Smoothie mager vaniljekesam med bær, nøtter og kokosDu er såå flink! Beundrer deg sånn!
Hva spiser du når du vil ha noe godt og kose deg?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Flinkis!!Smoothie mager vaniljekesam med bær, nøtter og kokos
Har spist taco, en sportlunch, bittelitt tortillachips og drukket to glass cola. Nå er jeg stappa og fornøyd for en uke
Hva med dere andre?
GODT å høre !!!Aner ikke.. I dag teller jeg ikke kcal
Har spist taco, en sportlunch, bittelitt tortillachips og drukket to glass cola. Nå er jeg stappa og fornøyd for en uke
Hva med dere andre?
I dag ble det taco og sjokolade her ogsåAner ikke.. I dag teller jeg ikke kcal
Spiser nesten alltid kyllingsalat når jeg spiser ute På besøk har jeg ofte sagt fra på forhånd, så spiser jeg litt. Er jo alltids noe jeg kan spise derNår dere er på besøk eller ute på lunsj/middag med folk , hvordan gjør dere det? Sier dere neitakk til maten på besøk da ?
vat i bursdag i dah. da var det gryte med ris og salat. da tok jeg bare MASSE salat, froppet risen og tok litt gryte på. .. ellers så bare tar jeg det sunneste valget som er tilgjengeligNår dere er på besøk eller ute på lunsj/middag med folk , hvordan gjør dere det? Sier dere neitakk til maten på besøk da ?
Om du søker på taco kommer det opp flere varianter. Spiser du med Shell eller lefse?Åssen legger man inn taco da? I den lifesummen?
LefseOm du søker på taco kommer det opp flere varianter. Spiser du med Shell eller lefse?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jeg helt enig i♥Lykke til jenter
Jeg heier på alle oss! Vi skulle hatt eget lag!!