*Slankekrigen skravletråd*

Du er flink ass!!!! Jeg er altfor svak til å klare meg heeelt uten :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har jeg bestemt meg så har jeg bestemt meg;)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Må unne meg noe en gang i blandt:) Går jo ned så lenge det er med måte;)
Men det er mest fordi jeg mener det er direkte skadelig for kroppen så koser meg med andre ting istedenfor:)

Aldri:)

Du er såå flink! Beundrer deg sånn!
Hva spiser du når du vil ha noe godt og kose deg?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du er såå flink! Beundrer deg sånn!
Hva spiser du når du vil ha noe godt og kose deg?

Smoothie:) mager vaniljekesam med bær, nøtter og kokos:)

Smoothie:) mager vaniljekesam med bær, nøtter og kokos:)

Flinkis!!

Har spist taco, en sportlunch, bittelitt tortillachips og drukket to glass cola. Nå er jeg stappa og fornøyd for en uke:)

Hva med dere andre?

Har spist taco, en sportlunch, bittelitt tortillachips og drukket to glass cola. Nå er jeg stappa og fornøyd for en uke:)

Hva med dere andre?

Bortsett fra 3 måltider med salat, 2-3 liter vann og lapskaus til middag så har eg fleska til med ei pæra te snacks i kveld :p :D

Hva med dere andre?

Spist taco jeg, det var min utskeielse :) også tror jeg at jeg skal unne meg en bitteliten sjokoladebit i morra

Når dere er på besøk eller ute på lunsj/middag med folk , hvordan gjør dere det? Sier dere neitakk til maten på besøk da ?

Når dere er på besøk eller ute på lunsj/middag med folk , hvordan gjør dere det? Sier dere neitakk til maten på besøk da ?
Spiser nesten alltid kyllingsalat når jeg spiser ute;) På besøk har jeg ofte sagt fra på forhånd, så spiser jeg litt. Er jo alltids noe jeg kan spise der:)

vat i bursdag i dah. da var det gryte med ris og salat. da tok jeg bare MASSE salat, froppet risen og tok litt gryte på. .. ellers så bare tar jeg det sunneste valget som er tilgjengelig :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp