*Slankekrigen skravletråd*

Lykke til jenter :)
Jeg heier på alle oss! Vi skulle hatt eget lag!! :D
Hihi, ja men det hadde vel blitt skravlekrig-tendenser av det hvis vi skulle hatt terminklubb-lag:p:p:p:p

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Bråmeldt meg på en shapetime i dag og jeg!!!! Begynner om ca 1,5 time.
*flinke alven* :rolleyes::rolleyes::p

Bråmeldt meg på en shapetime i dag og jeg!!!! Begynner om ca 1,5 time.
*flinke alven* :rolleyes::rolleyes::p

Superflinke alven!
Hadde håpt på en time selv med et eller anna, men ho som pleier å ha ungene (mannens niese) passer andre barn :oops: helt uhørt!!

Jeg holdt meg faktisk unna sukker i går og :D
Til tacoen lagde jeg lefsene selv etter oppskrift fra kriweb.no, og jeg unngikk ost og rømme :) så jeg holder fortsatt kostholdsplanen :) i dag er spisedag :D så skal lese litt i papirene om hva det vil si når jeg skal spise frokosten min om en times tid :D
Planen i dag er iallefall en sunnere pizza :)
Lager glutenfri pizzabunn, pizzasaus av mager kesam og sukkerfri ketchup og litt krydder, karbonadedeig og mozarella ost på toppen :) har brukt Kristine Weber sin bok sunn og sterk med proteiner som inspo, men er spent på om oppfinnsomheten er god nok :p

Jeg holdt meg faktisk unna sukker i går og :D
Til tacoen lagde jeg lefsene selv etter oppskrift fra kriweb.no, og jeg unngikk ost og rømme :) så jeg holder fortsatt kostholdsplanen :) i dag er spisedag :D så skal lese litt i papirene om hva det vil si når jeg skal spise frokosten min om en times tid :D
Planen i dag er iallefall en sunnere pizza :)
Lager glutenfri pizzabunn, pizzasaus av mager kesam og sukkerfri ketchup og litt krydder, karbonadedeig og mozarella ost på toppen :) har brukt Kristine Weber sin bok sunn og sterk med proteiner som inspo, men er spent på om oppfinnsomheten er god nok :p

Så flink du e :D blei lefsene gode?

Då må eg ha meg ein tur innom helsekosten når storebror blir frisk igjen :D vil og prøve meg på lefser til fredagen igjen :D
De kan brukes til mye i følge boka :)
Rullekake med sukkerfritt syltetøy, tacolefse, hanburgerbrød, skiver o.l :)

Back
Topp