Hihi, ja men det hadde vel blitt skravlekrig-tendenser av det hvis vi skulle hatt terminklubb-lagLykke til jenter
Jeg heier på alle oss! Vi skulle hatt eget lag!!
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, ja men det hadde vel blitt skravlekrig-tendenser av det hvis vi skulle hatt terminklubb-lagLykke til jenter
Jeg heier på alle oss! Vi skulle hatt eget lag!!
Superflinke alven!Bråmeldt meg på en shapetime i dag og jeg!!!! Begynner om ca 1,5 time.
*flinke alven*
Du er villBråmeldt meg på en shapetime i dag og jeg!!!! Begynner om ca 1,5 time.
*flinke alven*
Jeg holdt meg faktisk unna sukker i går og
Til tacoen lagde jeg lefsene selv etter oppskrift fra kriweb.no, og jeg unngikk ost og rømme så jeg holder fortsatt kostholdsplanen i dag er spisedag så skal lese litt i papirene om hva det vil si når jeg skal spise frokosten min om en times tid
Planen i dag er iallefall en sunnere pizza
Lager glutenfri pizzabunn, pizzasaus av mager kesam og sukkerfri ketchup og litt krydder, karbonadedeig og mozarella ost på toppen har brukt Kristine Weber sin bok sunn og sterk med proteiner som inspo, men er spent på om oppfinnsomheten er god nok
Ja faktiskSå flink du e blei lefsene gode?
Ja faktisk
Men neste gang skal jeg bruke mandelmel i stede for kokosmel kokosmel passer nok bedre hvis den skal brukes som rullekake
Helsekosten og iherbKor får du tak i sånt mel?
Helsekosten og iherb
De kan brukes til mye i følge bokaDå må eg ha meg ein tur innom helsekosten når storebror blir frisk igjen vil og prøve meg på lefser til fredagen igjen
De kan brukes til mye i følge boka
Rullekake med sukkerfritt syltetøy, tacolefse, hanburgerbrød, skiver o.l
De kan brukes til mye i følge boka
Rullekake med sukkerfritt syltetøy, tacolefse, hanburgerbrød, skiver o.l
Jeg ønsker meg oppfølgeren hennes som hun kom med i år, bare synd det er lenge til august og bursdag hahaLure på om eg må skaffe meg den boka og eg
På mandelmelpakken?Står det forresten kaloriene pr 100 gr på pakken?
På mandelmelpakken?