Skrytetråd :)

Nææ. Er nesten på samme vis. Noen kvelder "glemmer" hun å våkne. Men i 95 % av kveldene våkner hun etter 30 min. Men går lettere å få henne til å sove igjen. Våkner nok fortsatt 6-7 ganger etter at hun er lagt. Spiser ca 3-4 ganger i løpet av kvelden/natten.
Sover fortsatt kun oppå meg på dagtid. Eller i bilen.
 
Nææ. Er nesten på samme vis. Noen kvelder "glemmer" hun å våkne. Men i 95 % av kveldene våkner hun etter 30 min. Men går lettere å få henne til å sove igjen. Våkner nok fortsatt 6-7 ganger etter at hun er lagt. Spiser ca 3-4 ganger i løpet av kvelden/natten.
Sover fortsatt kun oppå meg på dagtid. Eller i bilen.
Det er så utrolig slitsomt! Jeg unner deg litt alenetid nå<3
 
Tusen takk. Har vært ute og spist med ei venninne en gang. Men må være hjemme før det er gått 3 t. Far får etter den tid ikke stoppet gråten.

Tror at i midten på jan skal vi legge inn nattpuppen. Og håpe at dagspisingen tar seg litt opp. Flaske nekter hun. Forsøkt med smootie på vellingtut,men Nei takk.
 
Har helt glemt å skryte av lillegull!
Har har nå fått begge de nedre fortennene, de kom frem da han var nesten 7 mnd.

Dagen før sin 7 mnd dag begynte han å reise seg og nå driver han å går såvidt langs stoler, lekegrinda og bord ❤️

Ikke aner jeg hvem som har byttet ut den lille babyen min over natten :eek: :p
 
Iselilja begynte å krabbe når hun var 5 mnd. Nå er hun 7 mnd ☺ de på helsestasjonen trodde nesten ikke på meg, men de ble veldig overrasket at hun krabbet da. Og så har hun fått 3 tenner. ☺☺
 
Nå er det mye babling om dagen :) Vi fikk veldig skryt av HS på 6 mndkontrollen for at han "pratet" så mye. Han har sagt "Hei" lenge men nå kommer "Pappa" og snart "Mamma" og "Vavvavv". Enn så lenge ikke bevisst selvsagt men det er så artig å høre på ❤️
 
Kan endelig skryte litt av snuppa igjen. :)
Hun har nå endelig begynt å sove (nesten) hele natta! Kun ett måltid i 1-tiden som hun knapt er våken for, men hu våkner allerede helt i 5-tiden.
Vi har prøvd å legge henne senere, men da blir hun veldig overtrøtt.
 
Kan endelig skryte litt av snuppa igjen. :)
Hun har nå endelig begynt å sove (nesten) hele natta! Kun ett måltid i 1-tiden som hun knapt er våken for, men hu våkner allerede helt i 5-tiden.
Vi har prøvd å legge henne senere, men da blir hun veldig overtrøtt.
Herlig !!
 
Her har nå lillemann begynt å si pappa og han er ikke langt i fra og klare å si mamma klart heller :D
Åh så heldig du er :)

Vesla sa mamma vet et uhell for et par dager siden. Men vet at det var ukontrollert, for har ikke hørt det igjen:(
Gleder meg så innmari til hun begynner å snakke :)
 
Åh så heldig du er :)

Vesla sa mamma vet et uhell for et par dager siden. Men vet at det var ukontrollert, for har ikke hørt det igjen:(
Gleder meg så innmari til hun begynner å snakke :)

Ja veldig heldig nå :D Han så direkte på faren sin i dag og sa "pa pa" og han ser på meg også når man prøver å si mamma :D

Bare vent, snart så kommer mamma trillende ut av munnen hennes konstant ;)
 
Ja veldig heldig nå :D Han så direkte på faren sin i dag og sa "pa pa" og han ser på meg også når man prøver å si mamma :D

Bare vent, snart så kommer mamma trillende ut av munnen hennes konstant ;)
Håper det:)
 
Endelig så krabber lillemann :D Han bytter fortsatt på å krabbe og åle seg fremover, men går mer og mer over til bare krabbing :D Han ble 9 mnd i går, så føler det var på tide nå :)
 
Endelig så krabber lillemann :D Han bytter fortsatt på å krabbe og åle seg fremover, men går mer og mer over til bare krabbing :D Han ble 9 mnd i går, så føler det var på tide nå :)

Gratulerer med en krabber i hus!
Min lille snuppelupp blir 9 mnd i morgen, og har ikke begynt å krabbe ennå. Hun prøver å reise seg opp i krabbestilling, men faller raskt sammen igjen. Kommer seg nok snart :)
Hun er i rute i forhold til at hu fortsatt behandles for låsninger i ryggen siden fødselen :)
 
Gratulerer med en krabber i hus!
Min lille snuppelupp blir 9 mnd i morgen, og har ikke begynt å krabbe ennå. Hun prøver å reise seg opp i krabbestilling, men faller raskt sammen igjen. Kommer seg nok snart :)
Hun er i rute i forhold til at hu fortsatt behandles for låsninger i ryggen siden fødselen :)

Han her har stått i krabbestilling i over en mnd før han klarte å krabbe :p Men nå går det jaggu unna også gitt, på 2 uker nå så har han lært seg å sette seg opp selv, krabbe og jaggu nå så prøver han for harde livet å reise seg opp etter alt han finner :D
Hun krabber nok fortere enn du får sukk for deg tenker jeg ;)
 
Vil også skryte litt av min lille skravlekopp som babler mer og mer "forståelig" :)
Hun har nå begynt å si "hattee" som betyr (har vi skjønt) "hva er det der?" mens hun peker.
Hun sier også babyord for "fin", "hvor er dere", "få" og sånn.
"Hei" sier hun helt rent når hun hilser på oss og andre.
 
Vil også skryte litt av min lille skravlekopp som babler mer og mer "forståelig" :)
Hun har nå begynt å si "hattee" som betyr (har vi skjønt) "hva er det der?" mens hun peker.
Hun sier også babyord for "fin", "hvor er dere", "få" og sånn.
"Hei" sier hun helt rent når hun hilser på oss og andre.
Så flink hun er:)
Herlighet!!!
 
Her satte han seg opp selv for første gang i dag :D Han holdt seg fast i tripp trapp stolen som støtte. Han er også oppe i krabbestilling flere ganger om dagen nå, kanskje det blir krabbing snart? Han er 8 mnd 18 dager :)
 
Min lille hverken prater, kryper eller setter seg opp. Og er 9 mnd om to dager. Men hun åler seg frem hvor enn hun vil, har stått i krabbestilling i over en mnd, men flytter ikke på seg. Men hun drar deg opp i knestående og står nå på kne uten støtte.
 
Back
Topp