Skrytetråd :)

Jeg er helt lik som deg når det gjelder å kjøre på glatta:eek:
Skrekk og gru!!! Blir værre for hvert år som går for meg også. Kjører hver vinter selvfølgelig, men er ikke spesielt glad i det. Sitter med skuldrene høyt og konsentrerer meg så mye at jeg er helt ødelagt i kroppen etter en lang biltur... Huff !:mad:

Du har all grunn til å være stolt snupp;)

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv... Er så nervøs på vinterføre...

Endelig!!! Etter 5 uker med kun bakover har snuppa nå knekt koden å klarer å skyve seg fremover, så stolt mamma!!!:)
Flinke jenta :)
Nå er det en ny verden som åpner seg, for både mor og datter:)

Nå har snuppa skikkelig knekt krabbekoden, etter å ha stått på alle fire i en evighet nå.....

Så her går det unna, og huset må sikres!!!

Så flinke barn vi har altså :) Herlig å se :)
Veslegutt krabber ganske godt nå, hender han flater ut og drar seg fremover i stedet, da haha :) Litt enklere kanskje?
Ellers så reiste han seg opp da han tok tak i kurven i oppvaskmaskina her om dagen!! Han prøver å finne ut av hvordan han skal få det til på andre møbler og haha! Også setter han seg opp :)! Begynner på magen, går opp i krypestilling også dytter han seg opp med armene :)

I dag har lillemor fått føttene under seg. Ålet seg i et par uker nå, og fått god fart på det. Men i dag klarte hun å stå på alle fire. Og rett i vugging. Tok også tak i vippestolen sin og dro seg nesten opp på knærne.
Så gøy:-) Her har snupp nettopp begynt å åle seg. Gleder meg til å følge utviklingen:-)

I dag har den venstre forstanden kommet igjennom skinnet, en klar forbikjøring av den høyre som har plaget oss i flere mnd :p

Og vi har kjøpt bilsetet Cybex Sirona i dag, fikk en ganske god pris og endelig julegave i boks :D

Yes da. Har ei snuppe som VIL klare alt selv for tiden :p
"Jo, jeg vil holde skjea selv, spise selv, holde flasken selv, tar også gjerne et glass vann om jeg får holde den selv, lese bok? Jada, elsker det, men jeg vil bla selv, sovne selv (hurra! Vi har alltid måtte vugge henne i søvn), pusse tenner selv, kle av seg selv, fjerne bæsjebleia selv ja... Men det er også kos at mamma eller pappa hjelper litt til, da :) "

Må skryte litt av snuppa, så selvom hun er syk holder humøret oppe!! Litt sutring er det jo, men stortsett er hun smilende og blid!!

I dag har den venstre forstanden kommet igjennom skinnet, en klar forbikjøring av den høyre som har plaget oss i flere mnd :p

Og vi har kjøpt bilsetet Cybex Sirona i dag, fikk en ganske god pris og endelig julegave i boks :D
Hvor kjøpte dere sete og til hvilken pris? Lurte på det sete vi også :)

Hvor kjøpte dere sete og til hvilken pris? Lurte på det sete vi også :)
Vi kjøpte setet på BabyCare, de hadde julekalendertilbud til 4299,- :)

Vanlig pris er 4799-4899 og de færreste sender bilsete pr post - vi bor langt unna babybutikker :p Så vi føler vi gjorde et lite kupp :)

Jeg syntes Britax Dualfix var veldig lekker (hadde glidd rett inn med det hvite skinnet i bilen) men mannen hadde rett, Cybexen var mye mer polstret og enda bedre liggestilling :)

Jeg vil skryte!!!!
Vi har endelig klart å lage en rytme på kveld/natt. Nå ikveld har snuppa sovet fra 19.00 og sover fremdeles!
Mor har vært en times kjøring unna på middag helt uten mann og barn.
DEILIG

Back
Topp