Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må skryte litt av meg selv som fikk operert ut visdomstann tidligere i dag. Har ekstrem tannlegeskrekk og fikk servert en "roofie" før operasjonen - den gjorde susen altså: oralkirurgen ble overøst med komplimenter type "så fiiiine hender du har, tihihihi", "øyenbrynene dine er forma så flott! Tihihihi" og "tihihihi, jeg vil å ha sånne grønne sko, de er såå kule" (de grønne overtrekksposene til operasjoner)
Mannen min som kjørte meg inn og hjem igjen måtte stoppe på veien hjem å putte meg i baksetet, det er visst litt vanskelig å kjøre bil når dama stryker deg på nesa og prøver å stjele brillene dine
Nå er bedøvelsen og virkningen av ryhopnolen på vei ut og fytti hæ****e det gjør ONDT!
Så må skryte litt av min kjære mann som tar seg av lille snuppa vår så denne mamsen kan knaske smertestillende og hvile i fred og ro
Hehe! Ser det for meg! Husk å ta smertestillende i regelmessige intervaller, og FØR du får vondt. Mye vanskeligere å knekke smerten når den først er kommet
Sent from my iPhone using BV Forum
Huffda! Grusomt med de der visdomstennene! :/ Håper du slipper unna uten for ille smerterJa, det fikk jeg erfare nå tidligere da bedøvelsen forsvant :/ mini var så glad for å se igjen mamsen og jeg var minst like glad for å se igjen ho (bare 4,5 timer borte fra hverandre, men har aldri vært så lenge vekke før ) så det ble liksom mye kosing og så sovna vi begge på sofaen -helt til jeg våkna av den grusomme vondten
Nå har jeg alarmen på mobilen stilt inn på hver 4.time tusen takk for tips <3
Så bra du kom igjennom detMå skryte litt av meg selv som fikk operert ut visdomstann tidligere i dag. Har ekstrem tannlegeskrekk og fikk servert en "roofie" før operasjonen - den gjorde susen altså: oralkirurgen ble overøst med komplimenter type "så fiiiine hender du har, tihihihi", "øyenbrynene dine er forma så flott! Tihihihi" og "tihihihi, jeg vil å ha sånne grønne sko, de er såå kule" (de grønne overtrekksposene til operasjoner)
Mannen min som kjørte meg inn og hjem igjen måtte stoppe på veien hjem å putte meg i baksetet, det er visst litt vanskelig å kjøre bil når dama stryker deg på nesa og prøver å stjele brillene dine
Nå er bedøvelsen og virkningen av ryhopnolen på vei ut og fytti hæ****e det gjør ONDT!
Så må skryte litt av min kjære mann som tar seg av lille snuppa vår så denne mamsen kan knaske smertestillende og hvile i fred og ro
Så bra du kom igjennom det
Måtte selv operere ut en tann for noen år siden og hadde gitt hele teamet klemmer og komplimenter
Jeg kan forstå hvorfor noen søker denne lykkelige boblen hver dag
Wow!Lillegull sitter så vidt på rumpa nå. Helt selv og med eget initiativ
Frk.spent : jeg har lagt ut på snapchat hvordan hun kommer seg på rumpaWow!
Jeg er litt nysgjerrig på hvordan de setter seg opp. Hvilken utgangsposisjon har de?
Wow!
Jeg er litt nysgjerrig på hvordan de setter seg opp. Hvilken utgangsposisjon har de?
Så snappen nå, guri så moro å se!Frk.spent : jeg har lagt ut på snapchat hvordan hun kommer seg på rumpa
Hun er ikke helt stiv i ryggen da, så sitter ikke så lenge. Men har såvidt startet.
Her var det sånn at hun lå på siden og vridde seg opp, med en arm å lene seg på før hun til slutt turte å slippe
Ikke sant?! Plutselig begynte hun med dette i dag, så moro å se henne holde påSå snappen nå, guri så moro å se!
Det er en stund til vi er der, det går i sirkler og litt "planken" innimellom
Ååå, kan j få snapchat å?? Ved en anledning der hun setter seg opp igjen ( j heter b_k83 )Frk.spent : jeg har lagt ut på snapchat hvordan hun kommer seg på rumpa
Hun er ikke helt stiv i ryggen da, så sitter ikke så lenge. Men har såvidt startet.
Her var det sånn at hun lå på siden og vridde seg opp, med en arm å lene seg på før hun til slutt turte å slippe
Så koselig Absolutt!!!Ååå, kan j få snapchat å?? Ved en anledning der hun setter seg opp igjen ( j heter b_k83 )
Jeg er helt lik som deg når det gjelder å kjøre på glattaSkryte av meg selv!! Overlevd årets første kjøretur på glatta....haaaaaater d!!!! Prøver så mye j kan å unngå d, m i dag var d babysvømming å ikke lett å dra dit m buss så da måtte j...å d gikk bra!! -vi har sånn ekkel vintervei, bratt nedover, å enda brattere rett ned til hovedveien, får mere å mere angst mot å kjøre på vinteren for hvert år....
Godt å høre vi er flere!! Går greit på snøføre, men bare j ser is så får j helt angst....har aldri kjørt av el noe men er livredd for å gjør d....eneste j hater m vinteren altså....:-/Jeg er helt lik som deg når det gjelder å kjøre på glatta
Skrekk og gru!!! Blir værre for hvert år som går for meg også. Kjører hver vinter selvfølgelig, men er ikke spesielt glad i det. Sitter med skuldrene høyt og konsentrerer meg så mye at jeg er helt ødelagt i kroppen etter en lang biltur... Huff !
Du har all grunn til å være stolt snupp