Skrytetråd :)

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Tenkte det var på sin plass med en skikkelig skrytetråd her inne:)

Her kan man legge ut små og store bragder, enten det er at baby sover hele natten,babyens utvikling, mannen kommer hjem med roser, vaskedamen har vært på besøk, man har shoppet noe kult, nettop fått orgasme (!!!) osv osv!!
Sleng dere på denne tråden og del gleden med oss:)
 
Så lur tråd!!:)
Starte med å skryte av mannen:) sto opp til varme i peisen, masse ved var båret inn og oppvaskmaskina var rydda, alt gjorde han før han dro på jobb 6 i dag tidli...:)
Imponerende !!
Tipper du har en mann som virkelig ser hvor verdifull du er for han❤️
SMELT!!!
Velfortjent :)
 
Jeg får skryte av snuppa som blir flinkere og flinkere i språket :) i går natt ropte hun "mammaaaaa" da hun hadde mareritt, og nå roper hun mamma (mammom) hver gang hun trenger meg fort ♡♡♡ Hun bruker også pappa (av og til pappaw eller babbaw) oftere en før :) Hun bruker det kun til oss, så det er tydelig at hun skjønner litt hva det brukes til :) noen flere småord og lyder utforskes nå.
 
Jeg får skryte av snuppa som blir flinkere og flinkere i språket :) i går natt ropte hun "mammaaaaa" da hun hadde mareritt, og nå roper hun mamma (mammom) hver gang hun trenger meg fort ♡♡♡ Hun bruker også pappa (av og til pappaw eller babbaw) oftere en før :) Hun bruker det kun til oss, så det er tydelig at hun skjønner litt hva det brukes til :) noen flere småord og lyder utforskes nå.
Du er så heldig altså:)
Her er det fortsatt ikke en eneste lyd:(
Kun latter og gråt....

Skulle ønske hun sa mamma:) Sukk
 
Så sterk hun er, Anna1984! Morsomt å se :)!
Jeg vil skryte mye:
- Trym er blitt sååå flink til å legge seg om kvelden <3
- jeg har trent skikkelig i 30 min idag!
- sverigeturen var herlig, Trym sovnet til perfekt timing så fikk spist mat uten bebis på fanget hehe :)
- vi har fått handlet drikke til dåpen
- jeg har ikke spist sjokkis idag :p
 
Så flinke bebbiser vi har :D

I går spiste lillegutt most avokado for første gang. Jeg moste med skje og jeg fikk ikke vekk alle klumpene men lillegutt spiste fornøyd :)

Han fikk som sagt avokado til formiddagsmat, fruktnett med en agurkbit og til kvelds 1 snau porsjon grøt og 1/2 smoothiepose m. aprikos og eple. Han sov fra kl 19-01.30 :D og da lå han og pludret, han brølte ikke etter mat som han pleier :D I hele natt har han vært helt rolig, men jeg har måtte "tvingt" i han litt pupp etter tidenes silicon valley :p
 
Så mange flinke babyer her inne :-D

Jeg vil skryte av min lille som er full av feber og snørr, sliter med å sove, men er allikevel smilende og glad. :)
 
Så flinke bebbiser vi har :D

I går spiste lillegutt most avokado for første gang. Jeg moste med skje og jeg fikk ikke vekk alle klumpene men lillegutt spiste fornøyd :)

Han fikk som sagt avokado til formiddagsmat, fruktnett med en agurkbit og til kvelds 1 snau porsjon grøt og 1/2 smoothiepose m. aprikos og eple. Han sov fra kl 19-01.30 :D og da lå han og pludret, han brølte ikke etter mat som han pleier :D I hele natt har han vært helt rolig, men jeg har måtte "tvingt" i han litt pupp etter tidenes silicon valley :p
Herlig :)
 
Så mange flinke babyer her inne :-D

Jeg vil skryte av min lille som er full av feber og snørr, sliter med å sove, men er allikevel smilende og glad. :)
Åh god bedring- sterke gutten din:)
 
Back
Topp