Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så skjønnGlemte bildet
Så utrolig flinkNå må jeg bare skryte "litt" av snuppa mi
Hun har krabbet en stund og i romjula begynte hun å sitte selv. Rett over nyttår begynte hun å reise seg og begynte raskt å gå rundt bordet mens hun støttet seg i det
Men altså, superskryting; i går fant jeg henne midt på stuegulvet, UTEN noe å holde seg i! :O ikke vet jeg hvordan hun har klart det, men der sto hun, stødig som et fjell, og studerte en fjernkontroll
Når hun oppdaget meg prøvde hun å gå mot meg og vi fant fort ut at hun ikke har helt dreisen på gåing enda - en søt, liten kul i panna er beviset på det
Så utrolig flink
Hun gjorde alt på en gang likesågodt.
Haha herlig
Aaaww, det siste døgnet har lillegullet mitt sagt klokkeklart "mamma" ved tre episoder Alle tre gangene da han var sliten og trøtt. Så herlig å bli "ropt" på for at han vet jeg vil gi han kos og trøst. Verdens deiligste følelse! 8,5 mnd
Haha, jeg hadde egentlig gitt opp håpet for her har det også vært mye papa ol. Nærmeste jeg kom var "mamb" et par ganger Men jammen seiret mamma til slutt, både pappaen og tanten ble imponerte vitnerDet er en helt fantastisk følelse ♡ Her har jeg en som er forferdelig pappa dalt, så her går det mere i " dadda" enn "mamma" gitt
Haha, jeg hadde egentlig gitt opp håpet for her har det også vært mye papa ol. Nærmeste jeg kom var "mamb" et par ganger Men jammen seiret mamma til slutt, både pappaen og tanten ble imponerte vitner