Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal jeg skryte litt av meg selv og Frida.. Nå la jeg henne bare ned i sengen sin kl 21.30. Gikk ut av rommet. Ut og inn 4 ganger. Og vips. Hun SOVER!!
Fantastisk!!Så deilig!!
Den som venter på noe godtDa skal jeg skryte litt av meg selv og Frida.. Nå la jeg henne bare ned i sengen sin kl 21.30. Gikk ut av rommet. Ut og inn 4 ganger. Og vips. Hun SOVER!!
Hellandussen Kjempekompliment til pappaen daSkryter av min nevø (11 mnd) som i går, på selveste farsdagen, sa "pappa" for første gang Han "bablet" med tulla mi, og sa tydeligvis noe om pappan sin til henne
Så godt!!!! d gjør som regel frøkna her å, d er så deilig....Da skryter jeg igjen sv min lille frøken som igjen har klart å sovne av seg selv i sengen sin<3
Da skryter jeg igjen sv min lille frøken som igjen har klart å sovne av seg selv i sengen sin<3
Jeg bruker "skrike metoden" går inn hvert 2 minutt og sier rolig nå er det natta, sov godt. Tilslutt tvinges hun til å sovne selv. Veldig ofte har hun sluttet å skrike lenge før hun sovner ordentligSå bra!! TIPS?
Wow! Så flink du er!Kan jeg få skryte av meg selv?
Har endelig gjort noe av det kjedeligste jeg vet: rydde i klesskapet. Så masse klær jeg ikke bruker i det hele tatt! Nå er det god plass i skapet og jeg føler jeg får gjort en god gjerning ved å gi bort denne dungen til de som trenger det mer enn meg:
Vis vedlegget 88422
Wow! Så flink du er!
Jeg ryddet i klesskapet for noen uker siden men jeg hadde en tanke som surret "nei, DEN venter jeg litt med! Den skal jeg bruke mer fremover "Ble kanskje 2 søpleposer til UFF
Vil skryte av min mann som ble sendt for å hente en brosjyre på nybil til meg. Han kom like godt hjem med en premium demobil Gleder oss til lørdag - da kommer babyen hjem etter klargjøring Sparekontoene våre er litt vrengte men dette har vi ønsket oss
Wow! Så flink du er!
Jeg ryddet i klesskapet for noen uker siden men jeg hadde en tanke som surret "nei, DEN venter jeg litt med! Den skal jeg bruke mer fremover "Ble kanskje 2 søpleposer til UFF
Vil skryte av min mann som ble sendt for å hente en brosjyre på nybil til meg. Han kom like godt hjem med en premium demobil Gleder oss til lørdag - da kommer babyen hjem etter klargjøring Sparekontoene våre er litt vrengte men dette har vi ønsket oss
Ble veldig overrasket over valget han tok. Jeg har vært mer åpen for å bytte ut tyskerstålet vårt mot et litt rimeligere og praktisk merke. Så han kom hjem med et vakkert, fullutstyrt Avensis med børsta metall, skinnseter, alle mulige duppeditter. Helt forelsket og Toyota har virkelig steppet opp et nivå!Leste ny mobil jeg, og skjønte ikke så mye her Hehe!
Gratulerer så mye med NY BIL!! Hvilken ble det?
Sent from my iPhone using BV Forum