Skrytetråd :)

Da skal jeg skryte litt av meg selv og Frida.. Nå la jeg henne bare ned i sengen sin kl 21.30. Gikk ut av rommet. Ut og inn 4 ganger. Og vips. Hun SOVER!!:-)

Da skal jeg skryte litt av meg selv og Frida.. Nå la jeg henne bare ned i sengen sin kl 21.30. Gikk ut av rommet. Ut og inn 4 ganger. Og vips. Hun SOVER!!:-)

Så deilig!!

Da skal jeg skryte litt av meg selv og Frida.. Nå la jeg henne bare ned i sengen sin kl 21.30. Gikk ut av rommet. Ut og inn 4 ganger. Og vips. Hun SOVER!!:)
Den som venter på noe godt :):)

Skryter av min nevø (11 mnd) som i går, på selveste farsdagen, sa "pappa" for første gang :) Han "bablet" med tulla mi, og sa tydeligvis noe om pappan sin til henne ;)
Hellandussen ❤️ Kjempekompliment til pappaen da :)

"Mamma" blir nok ikke det første ordet her i huset, pappaen er flink til å snakke om seg selv i tredje person og han er mye borte så jeg sier hele tiden "nå kommer snart pappa hjem, pappa har lagt igjen en hilsen til oss. pappa har glemt å slå av vaskemaskina :p

Så bra!!:D TIPS?;)
Jeg bruker "skrike metoden" går inn hvert 2 minutt og sier rolig nå er det natta, sov godt. Tilslutt tvinges hun til å sovne selv. Veldig ofte har hun sluttet å skrike lenge før hun sovner ordentlig:-)

Jeg vil skryte av gutten min som er 5 mnd og drar seg rundt på gulvet. Jeg legger han på rygg på babygymmen, også snur han seg rundt på magen og drar seg bortover gulvet. Jeg hadde tørkestativet stående ca 2 meter bortenfor og plutselig var han igang med å ta ned klesvasken :D

Jeg vil skryte av mini som på magisk vis forflytter seg 2-4 meter bort fra der vi la henne når vi går ut av rommet. Det skjer aldri mens vi ser på henne, men så fort vi går ut av rommet i 2 minutter ender hun opp langt borte fra startpunktet :p
I morra rigger pappan opp videokamera på stativ så vi finner ut om hun teleporterer, ruller, går eller krabber :p

Edit: når vi faktisk filmer mini bestemmer hun seg for å ligge bom stille -.- prøver igjen i morra :p

Edit2: hun åler! Er det lov å være litt skuffa fordi hun ikke kan teleportere? :p

Last edited:
Jeg må få skryte av lillemor. I dag skulle vi ut å fly (noe hun har gjort flere ganger allerede) MEN flyet var over 1 time forsinket, og jeg hadde timet flyet slik at hun skulle sove. Så der satt jeg med ei såååå trøtt lita jente, som bare smilte og sjarmerte alle rundt seg.

Hun var så tålmodig og blid og sovnet i det flyet landet.... En drøm å ha med på tur!!

Må skryte av veslepruppen igjen<3 fikk flaske 02.40 i natt og sovnet, våknet igjen 04.20 ca men daaa var jeg så i ørska! Han roet seg ikke med meg, jeg fikk ikke i han noe pupp, la han i senga si igjen og ga han smokken og der må han ha sovna sjøl - for neste gang jeg våkna var av alarmen til gubben :p godt!
Spent på hvordan det går i natt!

Kan jeg få skryte av meg selv?:P

Har endelig gjort noe av det kjedeligste jeg vet: rydde i klesskapet. Så masse klær jeg ikke bruker i det hele tatt! Nå er det god plass i skapet og jeg føler jeg får gjort en god gjerning ved å gi bort denne dungen til de som trenger det mer enn meg:

ImageUploadedByBV Forum1415888267.663454.jpg

Kan jeg få skryte av meg selv?:P

Har endelig gjort noe av det kjedeligste jeg vet: rydde i klesskapet. Så masse klær jeg ikke bruker i det hele tatt! Nå er det god plass i skapet og jeg føler jeg får gjort en god gjerning ved å gi bort denne dungen til de som trenger det mer enn meg:

Vis vedlegget 88422
Wow! Så flink du er!
Jeg ryddet i klesskapet for noen uker siden men jeg hadde en tanke som surret "nei, DEN venter jeg litt med! Den skal jeg bruke mer fremover :p "Ble kanskje 2 søpleposer til UFF :p

Vil skryte av min mann som ble sendt for å hente en brosjyre på nybil til meg. Han kom like godt hjem med en premium demobil :p Gleder oss til lørdag - da kommer babyen hjem etter klargjøring :D :D Sparekontoene våre er litt vrengte men dette har vi ønsket oss :D

Wow! Så flink du er!
Jeg ryddet i klesskapet for noen uker siden men jeg hadde en tanke som surret "nei, DEN venter jeg litt med! Den skal jeg bruke mer fremover :p "Ble kanskje 2 søpleposer til UFF :p

Vil skryte av min mann som ble sendt for å hente en brosjyre på nybil til meg. Han kom like godt hjem med en premium demobil :p Gleder oss til lørdag - da kommer babyen hjem etter klargjøring :D :D Sparekontoene våre er litt vrengte men dette har vi ønsket oss :D

Wow! :D Vi skal og kjøpe oss bil nå, brukt sådan, for jeg må ha bil til nye jobben som jeg starter i om en halv måned! :o Vi venter bare på svar på lån fra banken...

Wow! Så flink du er!

Leste ny mobil jeg, og skjønte ikke så mye her :p Hehe!
Gratulerer så mye med NY BIL!! Hvilken ble det? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Leste ny mobil jeg, og skjønte ikke så mye her :p Hehe!
Gratulerer så mye med NY BIL!! Hvilken ble det? :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Ble veldig overrasket over valget han tok. Jeg har vært mer åpen for å bytte ut tyskerstålet vårt mot et litt rimeligere og praktisk merke. Så han kom hjem med et vakkert, fullutstyrt Avensis med børsta metall, skinnseter, alle mulige duppeditter. Helt forelsket og Toyota har virkelig steppet opp et nivå! :)

Back
Topp