Da var jeg i seng.. digg. Våkna kl 04 i natt og fikk ik sove igjen før jeg måtte til legen 8.30.. blir helt av i ryggen og bare ligger og vrir meg, og eneste sovestillinga som funker er å ligge på venstre side men kroppen hater jo å ligge på en side for lenge, så da våkner jeg
er veldig irriterende for er jo trøtt!!
Men, fikk hvertfall 1 mnd til med sykmelding og fikk tatt de blodprøvene som skulle tas uke 12
veldig godt å få tatt de og komme i gang. Nå venter jeg bare på brev fra rikshospitalet om oul og fødeplass
Skal snart slutte på en del medisiner og kjenner det blir skummelt jo nærmere jeg kommer... prednisolonen blir nok værst da jeg tror det er den som har "reddet" graviditeten min denne gangen og at leddene mine har aldri vært så bra som de er nå! Men kan være skadelig for fosteret å gå på de lengre enn 20 uker så må begynne nedtrappinga straks. Cyklogesten slutter jeg med når det er tomt... og det er ikke mange dagene til
Og fortsetter m albyl e og fragmin en del uker til. Magen min ser ikke ut og det er virkelig vanskelig å finne nye steder å stikke... au.
Har ikke mye symptomer nå heller og venter liksom på de, men hittil har jeg sluppet ganske greit unna synes jeg (ifht andre jeg leser om hvertfall). Jo, puppene mine er litt ømmere enn de har vært og aerola har blitt mørkere og litt større. Er også veldig tørr på brystvortene, ser ut som jeg flasser... så smører de og magen/rompa/lår med cocoabutter hver dag nå og føler det hjelper
I morra skal jeg til frisøren og farge/stripe håret før 17.mai og London turen turen neste uke. Skal bli digg å få det gjort, har ettervekst så det holder blæh!!