Skravvel uke 6!!

Ser den.:) Det tar litt tid med husarbeidet altså. Her har det iallfall en tendens til å hope seg opp. MEN nå gleder jeg meg til å nyte fredagskvelden i reint og ryddig hus med god samvittighet. For så å legge seg på et nyvaska rom med nyskifta sengeklær. (Typisk når man har skifta på senga: sexytime.. Men ikke i kveld! No, sir!! Ikke at det blir så skittent av den grunn, men den mister liksom renheten sin.:p )

Veldig godt å få unna litt skole-og husarbeid. Skal til å svinge med moppen her nå.. *Taylor Swift med Shake it off*
Hahaha, en svingom med moppen så du får ha det rene sengetøyet i fred i kveld? :p
 
Først idag har jeg syns det har vært greit å være hjemme med Leoh :p de andre 3 dagene har vært slitsomme!
Det går fint å være hjemme en uke, men når vi har vært hjemme SÅ lenge og ikke kan leke ute eller noe så blir man såååå lei. ;) Når hun var skikkelig slapp så lå hun bare på sofaen og slappa av og så på tv, helt greit det. Men nå er hun full av pepp og finner på hundre ulike aktiviteter på en time og jeg blir litt kokko :p
 
Applaus for at du greide å få vaskinga til å høre grisete ut! Hahaha..:D
Uff, når dagens høydepunkt er grisete ordspill om husarbeidet DA er det på tide å få seg en jobb :p
 
Uff, når dagens høydepunkt er grisete ordspill om husarbeidet DA er det på tide å få seg en jobb :p
Neineinei..Du må ikke kimse av slike gullkorn! Kanskje du kan gjøre en karriere innen reklame ut av det?
"Ja til å svinge moppen en fredagskveld, men IKKE i reine sengeklær! Der går grensa.." :D
 
:laughing025:laughing025:laughing025
 
Det går fint å være hjemme en uke, men når vi har vært hjemme SÅ lenge og ikke kan leke ute eller noe så blir man såååå lei. ;) Når hun var skikkelig slapp så lå hun bare på sofaen og slappa av og så på tv, helt greit det. Men nå er hun full av pepp og finner på hundre ulike aktiviteter på en time og jeg blir litt kokko :p

Ja det er litt annet når de er større :) Leoh ville kun bli bært eller sitte på fanget.. får jo ikke gjort noen ting, og tiden går såååååååå sakte! Enklere når de er bitte litt større og ikke er så klengete :p men igjen så krever de mer når dem er i form igjen :p hehe
 
Stakkars mannfolk, plutselig skifter vi på sengene annen hver dag :p

Haha ja nå er ikke unnskyldninga "jeg har vondt i hodet" noe vits å bruke mer :p
 
Stakkars mannfolk, plutselig skifter vi på sengene annen hver dag :p

Haha ja nå er ikke unnskyldninga "jeg har vondt i hodet" noe vits å bruke mer :p
 
Neineinei..Du må ikke kimse av slike gullkorn! Kanskje du kan gjøre en karriere innen reklame ut av det?
"Ja til å svinge moppen en fredagskveld, men IKKE i reine sengeklær! Der går grensa.." :D
Jeg får vurderer en karriere som den som sender ut "fredagsvitsen" til alle kontorrotter der ute (det er faktisk en greie) :p
 
Jeg har kikka etter bøker til Jenny på nettet nå og fnisa da jeg bladde forbi denne: 1423251034748.jpg
Syns den passa så bra, siden vi er så himla festlige i dag! :D
 
Hermine er i seng, men pga 2.5 timers lur til 14.45 så sover hun enda ikke :p

Typisk når jeg er tett og har hodepine og mannen er hos en kompis.

Men hun hadde en super dag hos bestemor, bakt rundstykker, lekt ute, badet og kosa seg. :)

Nå skal jeg finne noe snop, ser Ole er begynt å melde sin anmarsj så må muligens samle inn noen uteleker i kveld.
 
Back
Topp